Bona raporto en eklezia novaĵletero

  • Ros’ Haruo
    Message 1 of 2 , Jul 1, 2010
      La julia numero de Evergreen Notes, la novaĵletero de Evergreen Baptist Association (regiona filio de American Baptist Churches-USA), enhavas bonan raporton pri miaj himnaj laboroj Esperantaj. Vidu malsupre en la tria paĝo de la periodaĵo, tie ĉi. Oni aperigis plejparte miajn proprajn vortojn pri la Diservo ĉe la Vaŝingtona LK, kaj pri la okazonta afiŝtabula ekspozicieto ĉe la jarkongreso de la Himna Societo.
    • Beth Dorcas
      Message 2 of 2 , Jul 1, 2010

        Gratulon, Ros'! Tre bone!
        -Elizabeto