Re: Esperanto-USA/organizajxo kaj diskut-grupo

  • amikema@aol.com
    Message 1 of 1 , Aug 2 9:14 AM
      Mi samopinias, Jim.
      Por la grupo de San Diego, ni havas grupon en ambau, che Guglo por normalaj mesaghoj, kaj che Yahu por memoriloj pri kunvenoj, naskighdatoj, dosieroj por novaj alighantoj, ktp.
      Mar =)
      2008/7/30 Mar Stelo Kardenas <amikema@aol. com>:

      Jahu havas kelkajn avantaghojn kiujn Guglo ne havas, ekzemple la kalendaron, la enket-eblon, kaj la avertojn kiam oni alighas au malalighas, sed Guglo jam haveblas en Esperanto, la enhavo de mesaghoj aperas kiam oni "guglas", se la grupo estas publika, kaj eblas sendi pli grandajn alkrochajhojn al mesaghoj.
      In a message dated 8/2/2008 3:00:12 A.M. Pacific Daylight Time, jimhenry1973@... writes:
      Tamen, mi taksas la interfacon de Google Groups pli facile uzeblan, pli elegantan, pli belan -- kaj multe malpli gxena kun reklamacxaro. Ankaux, gxi ne afisxas al cxiuj listmesagxojn tiom da rubajxa informo kiel faras Yahoo Groups. Mi estas aux estis administranto de pluraj
      grupoj cxe Yahoo Groups kaj cxe Google Groups kaj mi trovas la administranteco pli facila kaj kontentiga cxe cxi tiu lasta.
      (Memoru la problemon, kiun mi laste menciis, pri tio ke Yahoo ne informas min pri atendanta mesagxo gxis tio preskaux nuligxis pro agxo.)

      Looking for a car that's sporty, fun and fits in your budget? Read reviews on AOL Autos.