[Fwd: Alvoko]

  • Esperanto-USA
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2009
      -------- Original Message --------
      Subject: Alvoko
      Date: Thu, 1 Oct 2009 16:01:23 +0200
      From: Zbigniew Galor <zbigniew.galor@...>
      To: Joel BROZOVSKY (Joel BROZOVSKY) <joelb@...>, Joel BROZOVSKY
      (Joel BROZOVSKY) <elna@...>

      ESTIMATO, SE VI JAM PLENIGIS LA ENKETILON "NI PRI UEA" , KORAJN DANKOJN
      AL VI!
      SE NE, JEN LA ALVOKO, KUN KIU NI NINRILATAS AL VI:
      *Alvoko de la Sociscienca Esperanto-Grupo, *

      Sociscienca Esperanto-Grupo (SEG) alvokas ĉiujn esperantistojn, al kiuj
      gravas la stato de esperanto-movado, *plenigi la sociologian interretan
      enketilon, kaj proponi al viaj e-geamikoj same fari!*

      De UK en Bjalistoko venis jam pli ol ducent respondoj. Ĉiu plia
      respondo, kune kun via, pli fortigos la rezulton de la esploroj.

      Ne gravas ĉu vi membras ĉe iu ajn e-organizaĵo aü ne. Gravas via
      opinio.

      La enketilon */Ni pri UEA /*vi trovos sub nomo:

      *AÛ: _http://enketo.shortURL.com <http://enketo.shorturl.com/>_ * *
      AÛ: *Interlingvistikaj Studoj

      Respondi eblas ĝis la *fino de oktobro*.

      Mi antaÅ­dankas nome de SEG

      Zbigniew Galor

      * */NI/** **/pri UEA/** **/ /**- **PLENIGU LA SOCIOLOGIAN_ INTERRETAN _
      ENKETILON!** *

      * Limdato: 31.10.2009. Vi trovos ĝin sub nomo*

      * **AÛ: _http://enketo.shortURL.com <http://enketo.shorturl.com/>_ *
      * AÛ: *Interlingvistikaj Studoj

      * SENDU LA INFORMON AL VIAJ E-GEAMIKOJ!

      --