Rigardi mian profilon de Facebook

  • Mar Cardenas Loutzenhiser
    Message 1 of 1 , May 1, 2009
      Facebook
      facebook
      Mar Cardenas Loutzenhiser
      Mar Cardenas Loutzenhiser havas:
      176 amikoj
      9 fotoj
      20 notoj
      24 murmesaĝoj
      56 groups

      Rigardi mian profilon de Facebook

      Saluton, Eusa-membroj@yahoogroups.com,

      Mi kreis profilon de Facebook, en kiu mi povas afiŝi miajn bildojn, filmetojn kaj okazaĵojn kaj mi volas aldoni vin kiel amikon por ke vi povu vidi ĝin. Unue, vi devas aliĝi al Facebook! Post aliĝi, vi povas ankaŭ krei vian propran profilon.

      Dankon,
      Mar

      Por registriĝi en facebook, bonvolu sekvi la ĉisuban ligon:
      http://www.facebook.com/p.php?i=1373993297&k=S41T6YQX4XZM5ECHQA64RP&r
      Facebook's offices are located at 156 University Ave., Palo Alto, CA 94301.