Jose Antonio Vergara en Usono/Novjorko/foto raporto

  • Neil Blonstein
    Message 1 of 1 , Apr 27, 2013
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151465580323964.1073741847.670528963&type=1
      Jon Dietrich, Wang Wei, Ulrich Becker, Sofiya Soskina, Naum Kopman, Stuart Green , Tomoko, Arnold Victor, Melinda Schroeder kaj jxurnalistino, Rebekah Mintzer gxuis vesperon kun la gvidanta cxilia Esperantisto, mond-vojagxanto José Antonio Vergara . Fine ankau' vizitis nin edzino de Wang Wei. Jose parolis esperante kaj angle (por la jxurnalistino) pri la graveco de Esperanto en sia vivo. Mi parolis pri mia kunlaboro kun Jose Antonio Vergara informi pri E-o dum Socia Forumo-2005 (100,000 partoprenantoj), Porto Alegre, Brazilo kaj Homarantista Kunveno (550 partoprenantoj), Oslo, Norvegio. (Ecx 200,000 partoprenis en urba marsxado kun 25 esperantistoj!) Li revenos al la urbo, Novjorko post kelkaj semajnoj post vizitoj en Bostono, Fildelfio kaj Washingtono kun sia edzino Gladis. Cxu ni tag-mangxu kun ili post du semajnoj?
      Nijl povis montri fresxajn fotojn el Israelo, kien Melinda ankau' vojagxis.