La NASKa Podkasto

  • Hoss Firooznia
    Message 1 of 2 , Apr 1, 2009
      Saluton cxiuj,

      Mi gxojas anonci novan podkaston per kiu oni povas auxskulti
      mallongajn registrajxojn el pasintaj NASK-oj. La unua epizodo
      nun haveblas en kaj la retejo de NASK kaj en datumbazo de iTunes:
      temas pri la kanto "Felicxe" de Birke kaj Bertilo el NASK 2008.
      Dum venontaj semajnoj mi aldonos pliajn, se eble!

      http://esperanto.org/nask/podkasto

      Gxis nun mia stoko de registrajxoj konsistas el la rezultoj de
      eksperimento kiun mi faris pasintjare dum NASK 2008 kun malmultekosta
      cifereca registrilo. Do mi sercxas aliajn fontojn. Ekzemple, iam
      ekzistis KD-oj kun prelego kiun faris d-ro Humphrey Tonkin cxe NASK
      dum la 90-aj jaroj. Gxis nun cxiuj diskoj, kiujn mi trovas, estas
      difektitaj. Se vi havas ludeblan diskon, mi petas ke vi sciigu min.
      Kompreneble mi bonvenigas ankaux viajn reagojn kaj konsilojn.

      Amike,
      - Hoss
    • Beth Dorcas
      Message 2 of 2 , Apr 2, 2009
        Kara Samideano, Hoss,

        Dankon pro tio, kion vi faris de NASK, kaj de la bulteno, kaj multaj aliaj aferoj!

        Laux mia memoro, Bob Russell faris la K-D-on de Humphrey Tonkin cxe NASK 2003, kaj li eble havus aliajn. Li faris vidbendon dum NASK 2005.

        Amike,
        -Elizabeto Dorcas