Re: [Etnokultura] Tautines kulturos centro [patalpu?] sventinimas

  • dziaugsmas@yahoo.com
    Message 1 of 16 , Apr 12, 2006
      Keista, kad sventina seniai pastatyta (ir jau
      pasventinta) pastata... Jeigu tai tik del kokios
      dezinsekcijos ar deratizacijos, tai galiu pasiulyt
      realesniu priemoniu.

      Salvis

      http://mail.yahoo.com
      Message 2 of 16 , Apr 12, 2006
        cia Backis isteige setono isvarymo padalini pas save ir oficialiai gi kataliku baznycia ten ta gudru dalyka atlieka, galima paskambinus sventaragio 4 uzsisakyt, setono isvarymas ar kaip tais ten  :))))

        --- Vilma <vilma@...> wrote:

        > ai jau visai per daug gyliai preizasciu ieskot!
        > sventinimas visu pirma tai tik DSS'o pasekme.
        > nezinantiems paaiskinsiu - tai demesio stokos
> [...]

            http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • Azuolas
        Message 3 of 16 , Apr 12, 2006
          Tu tikrai tiki, jog pataskytas vanduo kulturos centre apsaugos nuo pagoniu?
          :)
          kiek tam kunigui sumokejote? As galiu ir uz mazesne kaina pataskyti vandeniu
          centra.. pvz nuo dideliu saskaitu :) vistiek efektyvumas toks pats...
          Ir kuo beja tie nelabieji pagonys kliudo dirbti?

          O siaip, tai graudu, kai religines laisves salyje Lietuvoje tautines
          kulturos centre dedasi tokie dalykai...
          Tiek krikscionybe tiek pagonybe yra glaudziai susijusi su tautine kultura.
          Nesuprantu kaip gali vieni kitiems trukdyti ir dar nueiti iki tokio
          apsurdiskumo, kad savo religinius ritualus tautines kulturos centre
          atlikineti nuo kitos religijos zmoniu...

        • dziaugsmas@yahoo.com
          Message 4 of 16 , Apr 12, 2006
            Tai mano buvusi mergina folka lanko, berods, "Rasos"
            gimnazijoj. Tai to folko vadove i pagonis ir kaip i
            kokius satanistus ziuri.

            Apskritai, priesiskai nusiteikusiu radikalu netruksta
            turbut tiek tarp LT pagoniu, tiek tarp krikscioniu.
            Ypac krikscionys turbut dar nelabai greitai pripazins
            pagonis lygiaverciais partneriais bendrame tautiskumo
            darbe. Tarsi jie butu aukstesne religija. Patys Velyku
            sventes laika pagal menuli nustatineja, kuo ne
            pagonys...

            http://mail.yahoo.com
          • lauriuka@gmail.com
            Message 5 of 16 , Apr 12, 2006

              Na tai kaip vaker sekėsi šventint? Ar daug velnių išlėkė ?
              Labai gaila, negalėjau ateit pažiūrėti.

              Message 6 of 16 , Apr 13, 2006
                hehe, kai vaziavau su rusem tokiom babuskom i maskva traukiniu manes
                paklause, koks esi, sakau jazycnikas, tai kai pro ju ta kupe eidavau i
                restorana, tai zegnodavos netgi :)))) satana valdo :)))))))

                siaip tai smerkiu bet koki toki tautos darkyma taip religija puoselejant.
                faktas, kad tas krapinimas nera toksai jau senas dalykas, ir butent jis
                atsirades ne nuo nelabosios, bet ka padarysi, jei zmonems taip geriau.
                tikrai, mes su azuolu uz simbolini mokesti galime pakrapinti ne vien
                tautines jaksto pastata, bet ir aplinkinius, kad tik but geriau visiems
                nuo to, azuolai, nustatom mokesti koki nors, pvz darbo dienom 1 litas, o
                ne darbo 3 litai, saskaita veliau pasakysim, surasim koki vaiku namu
                adresiuka, tenai vesit babkes, o mes krapysim. uz seimo pakrapinima imsim
                biski daugiau, nes ten daugiau setonu :)))

              • Žygimantas Karaliūnas
                Message 7 of 16 , Apr 13, 2006
                  dyc> Ypac krikscionys turbut dar nelabai greitai pripazins
                  dyc> pagonis lygiaverciais partneriais bendrame tautiskumo
                  dyc> darbe. Tarsi jie butu aukstesne religija. Patys Velyku
                  dyc> sventes laika pagal menuli nustatineja, kuo ne
                  dyc> pagonys...

                  Manau, jau labai greitai krestonybe virs istorija, o boznycios -
                  etnokulturos paminklais. Zmones siais laikais nebetiki pasakom, o
                  kapsto giliau. Taip pat i mada ateina senienos, taigi ir pagonims
                  matosi perspektyva islisti i dienos sviesa, tik ne kaip religijai, o
                  kaip reliktui, etnografiniam paveldui.
                  Mano manymu bet kokia religija yra jau pasmerkta ir dauguma tai laiko
                  tik tradicijomis. Kai senoji karta ismirs, tai ir liks tik tradicija
                  :)

                  ---------------------
                  zygis
                • Azuolas
                  Message 8 of 16 , Apr 13, 2006
> [...]
                    > Mano manymu bet kokia religija yra jau pasmerkta ir dauguma tai laiko
                    > tik tradicijomis. Kai senoji karta ismirs, tai ir liks tik tradicija

                    Taip, issivysciusiose salyse netikinciuju daugeja, tikinciuju mazeja.
                    Pvz, statistika Amerikoje:
                    #1990 metiai:
                    ATEISTAI: 8% (14.3 million)
                    RELIGINGI 90%

                    Christian 86%
                    Mormon/LDS 1.4% (2.5 million)
                    Jewish 1.8% (3.1 million)
                    Muslim/Islamic 0.3% (0.5 million)
                    Refused to reply 2.3%

                    #2001 metai:
                    ATEISTAI 14.3% (29.4 million)
                    RELIGINGI 81%

                    Christian 77%
                    Mormon/LDS 1.3% (2.8 million)
                    Jewish ) 1.3% (2.8 million)
                    Muslim/Islamic 0.5% (1.1 million)
                    Refused to reply 5.4%

                    Taciau cia tik issivysciusiose salyse. Atsilikusiose salyse deja labai
                    puikiai plinta ivairios religijos ir new age pasakos. Ir problema didele ta,
                    kad is neissivysciusiu saliu labai daug imigruoja i issivyssciusias. Beja
                    siuo metu labiausiai plintanti religija yra Islamas, Rusijoje jau musulmonu
                    daugiau nei krikscioniu.
                    Message 9 of 16 , Apr 13, 2006
                      pagal zmoniu samones lygi lietuva priskiriama turbut prie atsilikusiu
                      totaliai saliu, taciau yra skaiciai, kurie sako, kad Lietuvoje kataliku
                      sumazejo per 10 metu 3 %, nuo 82 % iki 79 %, tai duomenys pries 6 metus,
                      dabar bus jauciu kokia 77 %, is ju tik 14% praktikuojantys pastoviai.

                      bet mes ne apie tai, ar tas slapinimasis vidury baltos dienos duos kokia
                      nauda ? manau, kad ne :) tik didele geda, kai tauta turinti vienyti
                      direktore daro skaldyma.

                    • Saulia X...
                      Message 10 of 16 , Apr 13, 2006
                        La,

                        > nauda ? manau, kad ne :) tik didele geda, kai tauta turinti vienyti
                        > direktore daro skaldyma.

                        Šiaip tai čia tu labiau skaldai visus nei direktorė. kad direktorė yra
                        nevisprotė ir supuvusi, tą visi jau seniai suprato. Ir kad tai eilinis
                        jos bajeris - irgi suprantama. Ir protingi žmonės į tai rimtai nežiūri.

                        Tik kažkodėl čia šokinėji ir šūkalioji, o nieko nedarai. Geriau
                        suorganizuok jos nuėmimą, surenk dudžiulį protestą ar dar ką
                        apčiuopiamo. Nes dabar matau tik eilinę progą nenormaliai pasišaipyti iš
                        kitos religijos. Labai panašu į populistus (duok kabliuką, tuoj
                        užsikabins ir nueis į šoną). Tai jei ji užsimanytų šventinti ar
                        atlikinėti romuvietiškas ar islamiškas apeigas, tai irgi taip pat
                        šūkautum? Manai, kad kiti šūkautų? Normalių žmonių tai būtų priimta kaip
                        tokia pati nesamonė (nebandant lįsti į religijas). Jei žmogus kažko
                        nekenčia, tai viduje kažkas negerai. Negi manai, kad visiems idomu
                        gyventi tavo bėdomis, tavo neapykanta? O gal manai, kad čia tave puola
                        krikščionys, musulmonai ir kitokios 'neteisingos' religijos žmonės? Gal
                        ir šią konferenciją reiktų apvalyti nuo piktų dvasių? Kiek ten sakei
                        kainuoja tavo paslaugos? Gal visiems gyvenimas pasidarytų ramesnis.

                        Koktu skaityti tokius tavo paistalus.

                        Iki,
                        Saulius
                      • dziaugsmas@yahoo.com
                        Message 11 of 16 , Apr 13, 2006
                          Ale kad jau Grazulis seima sventins, net vandens turi
                          pasiruoses.

                          Jo, is esmes religija paprastai zmonems vertybiu
                          skalej eina kazkur lygiaverciai su tauta. Bent jau is
                          savo tapatybes negaleciau isbraukt nei vieno is siu
                          dvieju dalyku. O religijas vertinu ir pagal tai, kiek
                          jos artimos tautinems tradicijoms. Pavyzdziui,
                          krikscionybe yra persipynus su lietuviskom tradicijom,
                          lietuviu tautos istorija, todel ji man zymiai arciau,
                          nei kokie krisnos, ar muslimai, ar dar bile zin kas.
                          Jus paklausyt, kodel negali but lietuviu muslimu?
                          Gali, bet tada jau nelabai bus tautiniu tradiciju...
                          :(

                          O religijos, Azuolai, nereik nurasyt, nes tai dalykas,
                          kurio zmogui neatstos joks kitas surogatas. Pasaulis,
                          kuriame gyvename, ne zmoniu tvarinys, ir ju valiai
                          nepalenkiamas.

                          Salvis

                          http://mail.yahoo.com
                          Message 12 of 16 , Apr 13, 2006
                            sauliau sinkunai,

                            jei kas man realiai nepatinka, tai buna kaip ana savaitgali, nuvaziuoju i
                            teisingumo ministerija ir parasau protesto rasta, i kuri iskart
                            sureaguojama, jeigu kas nepatinka kauno valdyme, iskart as einu ten kur
                            reikia, o ne kaip apsisikes jaunimelis su tualetiniu popierium bastausi
                            gatvemis ir gasdinu praeivius, nesu tavo pomegio.

                            man ta direktore yra sudo vietoj, ar matei, kad as saipyciaus is
                            religijos, as saipausi is direktores, jei tau idomu, nieko as pries
                            katalikus neturiu, ypac placiaja prasme kriskcionis, nes visos religijos
                            moko gero, tik ne dvasininkai ju, skirtingi dalykai. kad tau nepatinku
                            seniai jau man aisku, ner ka ir slept, jei domina nuomone apie tave, irgi
                            sakau, kad as taves nepazistu ir nieko nesakau, o ant manes gali varyt, as
                            nieko pries, tiesiog parodo tavo lygi. tik i sveikata, jei tau nuo to
                            geriau, esu 30 metu taip gujamas ir manes tai neliudina. komunistai vare,
                            vare ir katalikai, man dzin. nematau skirtumo.

                            reikia ziureti i tai ne su dzin realiai i tokios direktores slaistymasi, o
                            reaguoti, ir kol kas man ji tik juokinga, kol realiai su ja nesusiduriau,
                            bus proga turbut per savaite tai pamatyti, paciupineti, tada iskart
                            darysiu isvadas, bet skaudzias jai, nes siaip neatleidziu tokiu dalyku ir
                            praktikuoju visas bausmes, nuo moraliniu iki fiziniu, nesvaistau laiko ir
                            zodziu veltui.

                            man isvis nepatinka zmones, kurie nori pasakyti kazka, o paskum dangsto
                            reikala grubiais diplomatiskais zodeliais, jei nepatinku as tau saulele
                            mano, tai sakyk, ka man eiti naxui, kam dar ta diplomatija. as dar karta
                            pakartosiu, kad pries tave neturiu nieko, kaip ir nepazistu taves, todel
                            net negaleciau pasiusti taves uz juru mariu,nes neturiu tam teises. dievai
                            su tavim. tik jauciu iskart pries mano persona antipatija, bet stipriai
                            esu isitikines, kad tu manes nemates, su manim saltinio vandens negeres ir
                            nebendraves. ir biesas zino kada bus tai :) ir tik jei to dabar panoresi
                            taip greit, buk geras , nelisk man i subine, nepakesiu :)

                            apie mano nedaryma tikrai ne tau spresti, cia galetum ir patyleti, tuo
                            labiau, kad tai visai ne tavo reikalas, kas daro, o kas ne. mylek savo
                            zmones ir dieva kaip as myliu ir tu busi saulele 100 kartu geresnis nei
                            dabar.

                            nekesti yra blogai, bet atsukti kita skruosta , kad tau dar karta duotu su
                            byta per snuki, tai yra neteisinga zmogiskai ir negarbinga religiskai.
                            zmogus, kuris susika reikala su tautine kultura, kokia ji bebutu,kad ir
                            musulmoniska, tai jau yra kazkas negerai. bet. kiek bebudamas uz
                            protestuojancius, as nemates dar konkreciu darbu tos direktores negaliu
                            sakyti apie ja kazko blogo is profesines puses, tik elgesys keistas,
                            ziuresim, arba jos elgesys bus vienodas su jos personos vidumi, arba ne.

                            siaip dar atsakymas, manes kol kas niekas nera uzpuoles, nei lokys, nei
                            meska, nei musulmonas ar krikscionis, turbut per didelis esu tam reikalui,
                            nebent pacukai prie maximos, kurie nepriskiria saves religijom ar
                            kulturom, tai subkultura, ten bytos, pistoletai ir fanarai :) bet tai
                            atskira tema, kuria isdiskutuoti neimanoma.

                            saulele mano, jei tau koktu nuo alternatyvios nuomones, kaip koktu nuo
                            kitu nuomoniu ir musu seimui su tapkiniu priesaky, tai sakyk, as esu del
                            tu paciu poziciju nedemokratisku ir grynai dalbajobiskai keistai
                            antilietuvisku issirases is keliolikos tu Pseudo litevsku temu, tik manes
                            draugiskai paprasyk, nemoku listi i subine kazkam be muilo ar su juo,
                            tieisog ne mano natura, o ka tu pasakei yra grynas briedas.

                            tik buk geras, nepasakok niekam apie mano slovinga praeiti, nes paskum
                            suprasi, kad pats esi nieko vertas.

                            su pagarba

                            Giedrius (Suduwos krasto zmogus, nevergas)