Re: [Etnokultura] Tautines kulturos centro [patalpu?] sventinimas

  • Vilma
    Message 1 of 16 , Apr 12, 2006
      ai jau visai per daug gyliai preizasciu ieskot!
      sventinimas visu pirma tai tik DSS'o pasekme.
      nezinantiems paaiskinsiu - tai demesio stokos sindromas - tokia liga kai
      visada truksta demesio :)))

    • dziaugsmas@yahoo.com
      Message 2 of 16 , Apr 12, 2006
        Keista, kad sventina seniai pastatyta (ir jau
        pasventinta) pastata... Jeigu tai tik del kokios
        dezinsekcijos ar deratizacijos, tai galiu pasiulyt
        realesniu priemoniu.

        Salvis

        http://mail.yahoo.com
        Message 3 of 16 , Apr 12, 2006
          cia Backis isteige setono isvarymo padalini pas save ir oficialiai gi kataliku baznycia ten ta gudru dalyka atlieka, galima paskambinus sventaragio 4 uzsisakyt, setono isvarymas ar kaip tais ten  :))))

          --- Vilma <vilma@...> wrote:

          > ai jau visai per daug gyliai preizasciu ieskot!
          > sventinimas visu pirma tai tik DSS'o pasekme.
          > nezinantiems paaiskinsiu - tai demesio stokos
> [...]

              http://docs.yahoo.com/info/terms/

        • Azuolas
          Message 4 of 16 , Apr 12, 2006
            Tu tikrai tiki, jog pataskytas vanduo kulturos centre apsaugos nuo pagoniu?
            :)
            kiek tam kunigui sumokejote? As galiu ir uz mazesne kaina pataskyti vandeniu
            centra.. pvz nuo dideliu saskaitu :) vistiek efektyvumas toks pats...
            Ir kuo beja tie nelabieji pagonys kliudo dirbti?

            O siaip, tai graudu, kai religines laisves salyje Lietuvoje tautines
            kulturos centre dedasi tokie dalykai...
            Tiek krikscionybe tiek pagonybe yra glaudziai susijusi su tautine kultura.
            Nesuprantu kaip gali vieni kitiems trukdyti ir dar nueiti iki tokio
            apsurdiskumo, kad savo religinius ritualus tautines kulturos centre
            atlikineti nuo kitos religijos zmoniu...

          • dziaugsmas@yahoo.com
            Message 5 of 16 , Apr 12, 2006
              Tai mano buvusi mergina folka lanko, berods, "Rasos"
              gimnazijoj. Tai to folko vadove i pagonis ir kaip i
              kokius satanistus ziuri.

              Apskritai, priesiskai nusiteikusiu radikalu netruksta
              turbut tiek tarp LT pagoniu, tiek tarp krikscioniu.
              Ypac krikscionys turbut dar nelabai greitai pripazins
              pagonis lygiaverciais partneriais bendrame tautiskumo
              darbe. Tarsi jie butu aukstesne religija. Patys Velyku
              sventes laika pagal menuli nustatineja, kuo ne
              pagonys...

              http://mail.yahoo.com
            • lauriuka@gmail.com
              Message 6 of 16 , Apr 12, 2006

                Na tai kaip vaker sekėsi šventint? Ar daug velnių išlėkė ?
                Labai gaila, negalėjau ateit pažiūrėti.

                Message 7 of 16 , Apr 13, 2006
                  hehe, kai vaziavau su rusem tokiom babuskom i maskva traukiniu manes
                  paklause, koks esi, sakau jazycnikas, tai kai pro ju ta kupe eidavau i
                  restorana, tai zegnodavos netgi :)))) satana valdo :)))))))

                  siaip tai smerkiu bet koki toki tautos darkyma taip religija puoselejant.
                  faktas, kad tas krapinimas nera toksai jau senas dalykas, ir butent jis
                  atsirades ne nuo nelabosios, bet ka padarysi, jei zmonems taip geriau.
                  tikrai, mes su azuolu uz simbolini mokesti galime pakrapinti ne vien
                  tautines jaksto pastata, bet ir aplinkinius, kad tik but geriau visiems
                  nuo to, azuolai, nustatom mokesti koki nors, pvz darbo dienom 1 litas, o
                  ne darbo 3 litai, saskaita veliau pasakysim, surasim koki vaiku namu
                  adresiuka, tenai vesit babkes, o mes krapysim. uz seimo pakrapinima imsim
                  biski daugiau, nes ten daugiau setonu :)))

                • Žygimantas Karaliūnas
                  Message 8 of 16 , Apr 13, 2006
                    dyc> Ypac krikscionys turbut dar nelabai greitai pripazins
                    dyc> pagonis lygiaverciais partneriais bendrame tautiskumo
                    dyc> darbe. Tarsi jie butu aukstesne religija. Patys Velyku
                    dyc> sventes laika pagal menuli nustatineja, kuo ne
                    dyc> pagonys...

                    Manau, jau labai greitai krestonybe virs istorija, o boznycios -
                    etnokulturos paminklais. Zmones siais laikais nebetiki pasakom, o
                    kapsto giliau. Taip pat i mada ateina senienos, taigi ir pagonims
                    matosi perspektyva islisti i dienos sviesa, tik ne kaip religijai, o
                    kaip reliktui, etnografiniam paveldui.
                    Mano manymu bet kokia religija yra jau pasmerkta ir dauguma tai laiko
                    tik tradicijomis. Kai senoji karta ismirs, tai ir liks tik tradicija
                    :)

                    ---------------------
                    zygis
                  • Azuolas
                    Message 9 of 16 , Apr 13, 2006
> [...]
                      > Mano manymu bet kokia religija yra jau pasmerkta ir dauguma tai laiko
                      > tik tradicijomis. Kai senoji karta ismirs, tai ir liks tik tradicija

                      Taip, issivysciusiose salyse netikinciuju daugeja, tikinciuju mazeja.
                      Pvz, statistika Amerikoje:
                      #1990 metiai:
                      ATEISTAI: 8% (14.3 million)
                      RELIGINGI 90%

                      Christian 86%
                      Mormon/LDS 1.4% (2.5 million)
                      Jewish 1.8% (3.1 million)
                      Muslim/Islamic 0.3% (0.5 million)
                      Refused to reply 2.3%

                      #2001 metai:
                      ATEISTAI 14.3% (29.4 million)
                      RELIGINGI 81%

                      Christian 77%
                      Mormon/LDS 1.3% (2.8 million)
                      Jewish ) 1.3% (2.8 million)
                      Muslim/Islamic 0.5% (1.1 million)
                      Refused to reply 5.4%

                      Taciau cia tik issivysciusiose salyse. Atsilikusiose salyse deja labai
                      puikiai plinta ivairios religijos ir new age pasakos. Ir problema didele ta,
                      kad is neissivysciusiu saliu labai daug imigruoja i issivyssciusias. Beja
                      siuo metu labiausiai plintanti religija yra Islamas, Rusijoje jau musulmonu
                      daugiau nei krikscioniu.
                      Message 10 of 16 , Apr 13, 2006
                        pagal zmoniu samones lygi lietuva priskiriama turbut prie atsilikusiu
                        totaliai saliu, taciau yra skaiciai, kurie sako, kad Lietuvoje kataliku
                        sumazejo per 10 metu 3 %, nuo 82 % iki 79 %, tai duomenys pries 6 metus,
                        dabar bus jauciu kokia 77 %, is ju tik 14% praktikuojantys pastoviai.

                        bet mes ne apie tai, ar tas slapinimasis vidury baltos dienos duos kokia
                        nauda ? manau, kad ne :) tik didele geda, kai tauta turinti vienyti
                        direktore daro skaldyma.

                      • Saulia X...
                        Message 11 of 16 , Apr 13, 2006
                          La,

                          > nauda ? manau, kad ne :) tik didele geda, kai tauta turinti vienyti
                          > direktore daro skaldyma.

                          Šiaip tai čia tu labiau skaldai visus nei direktorė. kad direktorė yra
                          nevisprotė ir supuvusi, tą visi jau seniai suprato. Ir kad tai eilinis
                          jos bajeris - irgi suprantama. Ir protingi žmonės į tai rimtai nežiūri.

                          Tik kažkodėl čia šokinėji ir šūkalioji, o nieko nedarai. Geriau
                          suorganizuok jos nuėmimą, surenk dudžiulį protestą ar dar ką
                          apčiuopiamo. Nes dabar matau tik eilinę progą nenormaliai pasišaipyti iš
                          kitos religijos. Labai panašu į populistus (duok kabliuką, tuoj
                          užsikabins ir nueis į šoną). Tai jei ji užsimanytų šventinti ar
                          atlikinėti romuvietiškas ar islamiškas apeigas, tai irgi taip pat
                          šūkautum? Manai, kad kiti šūkautų? Normalių žmonių tai būtų priimta kaip
                          tokia pati nesamonė (nebandant lįsti į religijas). Jei žmogus kažko
                          nekenčia, tai viduje kažkas negerai. Negi manai, kad visiems idomu
                          gyventi tavo bėdomis, tavo neapykanta? O gal manai, kad čia tave puola
                          krikščionys, musulmonai ir kitokios 'neteisingos' religijos žmonės? Gal
                          ir šią konferenciją reiktų apvalyti nuo piktų dvasių? Kiek ten sakei
                          kainuoja tavo paslaugos? Gal visiems gyvenimas pasidarytų ramesnis.

                          Koktu skaityti tokius tavo paistalus.

                          Iki,
                          Saulius
                        • dziaugsmas@yahoo.com
                          Message 12 of 16 , Apr 13, 2006
                            Ale kad jau Grazulis seima sventins, net vandens turi
                            pasiruoses.

                            Jo, is esmes religija paprastai zmonems vertybiu
                            skalej eina kazkur lygiaverciai su tauta. Bent jau is
                            savo tapatybes negaleciau isbraukt nei vieno is siu
                            dvieju dalyku. O religijas vertinu ir pagal tai, kiek
                            jos artimos tautinems tradicijoms. Pavyzdziui,
                            krikscionybe yra persipynus su lietuviskom tradicijom,
                            lietuviu tautos istorija, todel ji man zymiai arciau,
                            nei kokie krisnos, ar muslimai, ar dar bile zin kas.
                            Jus paklausyt, kodel negali but lietuviu muslimu?
                            Gali, bet tada jau nelabai bus tautiniu tradiciju...
                            :(

                            O religijos, Azuolai, nereik nurasyt, nes tai dalykas,
                            kurio zmogui neatstos joks kitas surogatas. Pasaulis,
                            kuriame gyvename, ne zmoniu tvarinys, ir ju valiai
                            nepalenkiamas.

                            Salvis

                            http://mail.yahoo.com
                            Message 13 of 16 , Apr 13, 2006
                              sauliau sinkunai,

                              jei kas man realiai nepatinka, tai buna kaip ana savaitgali, nuvaziuoju i
                              teisingumo ministerija ir parasau protesto rasta, i kuri iskart
                              sureaguojama, jeigu kas nepatinka kauno valdyme, iskart as einu ten kur
                              reikia, o ne kaip apsisikes jaunimelis su tualetiniu popierium bastausi
                              gatvemis ir gasdinu praeivius, nesu tavo pomegio.

                              man ta direktore yra sudo vietoj, ar matei, kad as saipyciaus is
                              religijos, as saipausi is direktores, jei tau idomu, nieko as pries
                              katalikus neturiu, ypac placiaja prasme kriskcionis, nes visos religijos
                              moko gero, tik ne dvasininkai ju, skirtingi dalykai. kad tau nepatinku
                              seniai jau man aisku, ner ka ir slept, jei domina nuomone apie tave, irgi
                              sakau, kad as taves nepazistu ir nieko nesakau, o ant manes gali varyt, as
                              nieko pries, tiesiog parodo tavo lygi. tik i sveikata, jei tau nuo to
                              geriau, esu 30 metu taip gujamas ir manes tai neliudina. komunistai vare,
                              vare ir katalikai, man dzin. nematau skirtumo.

                              reikia ziureti i tai ne su dzin realiai i tokios direktores slaistymasi, o
                              reaguoti, ir kol kas man ji tik juokinga, kol realiai su ja nesusiduriau,
                              bus proga turbut per savaite tai pamatyti, paciupineti, tada iskart
                              darysiu isvadas, bet skaudzias jai, nes siaip neatleidziu tokiu dalyku ir
                              praktikuoju visas bausmes, nuo moraliniu iki fiziniu, nesvaistau laiko ir
                              zodziu veltui.

                              man isvis nepatinka zmones, kurie nori pasakyti kazka, o paskum dangsto
                              reikala grubiais diplomatiskais zodeliais, jei nepatinku as tau saulele
                              mano, tai sakyk, ka man eiti naxui, kam dar ta diplomatija. as dar karta
                              pakartosiu, kad pries tave neturiu nieko, kaip ir nepazistu taves, todel
                              net negaleciau pasiusti taves uz juru mariu,nes neturiu tam teises. dievai
                              su tavim. tik jauciu iskart pries mano persona antipatija, bet stipriai
                              esu isitikines, kad tu manes nemates, su manim saltinio vandens negeres ir
                              nebendraves. ir biesas zino kada bus tai :) ir tik jei to dabar panoresi
                              taip greit, buk geras , nelisk man i subine, nepakesiu :)

                              apie mano nedaryma tikrai ne tau spresti, cia galetum ir patyleti, tuo
                              labiau, kad tai visai ne tavo reikalas, kas daro, o kas ne. mylek savo
                              zmones ir dieva kaip as myliu ir tu busi saulele 100 kartu geresnis nei
                              dabar.

                              nekesti yra blogai, bet atsukti kita skruosta , kad tau dar karta duotu su
                              byta per snuki, tai yra neteisinga zmogiskai ir negarbinga religiskai.
                              zmogus, kuris susika reikala su tautine kultura, kokia ji bebutu,kad ir
                              musulmoniska, tai jau yra kazkas negerai. bet. kiek bebudamas uz
                              protestuojancius, as nemates dar konkreciu darbu tos direktores negaliu
                              sakyti apie ja kazko blogo is profesines puses, tik elgesys keistas,
                              ziuresim, arba jos elgesys bus vienodas su jos personos vidumi, arba ne.

                              siaip dar atsakymas, manes kol kas niekas nera uzpuoles, nei lokys, nei
                              meska, nei musulmonas ar krikscionis, turbut per didelis esu tam reikalui,
                              nebent pacukai prie maximos, kurie nepriskiria saves religijom ar
                              kulturom, tai subkultura, ten bytos, pistoletai ir fanarai :) bet tai
                              atskira tema, kuria isdiskutuoti neimanoma.

                              saulele mano, jei tau koktu nuo alternatyvios nuomones, kaip koktu nuo
                              kitu nuomoniu ir musu seimui su tapkiniu priesaky, tai sakyk, as esu del
                              tu paciu poziciju nedemokratisku ir grynai dalbajobiskai keistai
                              antilietuvisku issirases is keliolikos tu Pseudo litevsku temu, tik manes
                              draugiskai paprasyk, nemoku listi i subine kazkam be muilo ar su juo,
                              tieisog ne mano natura, o ka tu pasakei yra grynas briedas.

                              tik buk geras, nepasakok niekam apie mano slovinga praeiti, nes paskum
                              suprasi, kad pats esi nieko vertas.

                              su pagarba

                              Giedrius (Suduwos krasto zmogus, nevergas)