Re: [Etnokultura] dziaugsmui

  • Ausra Pundzeviciene
    Message 1 of 1 , Apr 9, 2006
      > Ne kiek neabejoju, kad jusu ir mano poziuriai skiriasi
      > vien del to, kad esame skirtingi individai, antra, del
      > vyrisko ir moterisko mentaliteto skirtumu, trecia, del
      > visu kitu faktoriu, kuriu as nezinau. Taciau taip pat
      > visuomet egzistuoja racionalus tiesos pradas,
      > virsijantis neteisumo prada, pasizyminti ribotumu
      > ("subjektyvumu"). Sitame kontekste as ir priestarauju
      > "absoliutaus reliatyvizmo" skelbejams, sudarantiems
      > galimybes nihilistinei veikai.

      ko gero, tiesiog nesu susidurusi su tokiais skelbejais, kaip ir nesu
      gyvenime sutikusi zmogaus, kuris elgtusi "subjektyviai neteisingai" - t.y.,
      paprastai zmones elgiasi taip, kaip galvoja esant teisinga (o visus kitus
      nori paaukleti).
      be to, "blogieciai" vien tuo, kad yra, sudaro galimybes buti ir
      "gerieciams" - ir ne tik buti, o ir aktyviau ka nors daryti.
      gal as ir naivi :) bet viena ka sau esu atradusi: kad gyvenimas is esmes
      nera ir neturi buti teisingas - tokia realybe, bet nepaisant to, jis gali
      buti prasmingas ir vertingas.

      > Jusu teise rinktis :) Kai pasirinkote ideja, ji jau
      > tampa kazkiek jusu, nes nei geresnes, nei prastesnes
      > idejos nebuvote verta.

      cia tiesiog norejau pastebeti, kad kai kurie zmones tiesiog prisiima
      kazkieno kito idejas, ir jos be abejo tampa ju dalimi, bet nera tos
      tikrosios, savosios, kurias galetu surasti, jei dristu ieskoti
      savarankiskai. va uz tas savasias galima ir numirti...

      AP