Re: [Etnokultura] Taikos revoliucija

  • Saulia X...
    Message 1 of 20 , Apr 5, 2006
      La,

      > dziaugsmai, pritariu, nesakau, kad juos reik zudyt, ale sakau, kad
      > reikia riboti ju veikla kaip destruktyvia ir zeidziancia musu visuomene
      > ir tauta.

      Kai kam ir etnokultūristai atrodo kaip žeidžiantys visuomenę ir tautą,
      ir visokie menininkai, ir kitokie žmonės. Viskas realiatyvu - žiūrint iš
      kurios pusės pažiūrėsi. 'Riboti, cenzūruoti, drausti, naikinti' - kur
      jau tai girdėta?...

      Iki,
      Saulius
    • Azuolas
      Message 2 of 20 , Apr 5, 2006
        Pritariu Sauliaus issakytai minciai, jog tai labai subjektyvus dalykai.

        > Neformalas neformalui nelygu.
        >
        > Aisku, neturiu nieko pries, jei ir kairuoliskas
        > jaunimas domesis folkloru, bet apskritai matau nemaza
        > ideologine sankirta sioje vietoje.
        >
        > Palyginimui:
        > 1) pankai pasizymi amzinu maistavimu,
        > antitradicionalizmu, reikia ar nereikia, jiems svarbu
        > iskelt savo individualuma, kai kelt netgi nera ko.

        Priklauso nuo to, kaip individualumas ir "antitradicionalumas" reiskiasi.

        > 2) nevertina patriotizmo (nesukure nei vienos
        > patriotines dainos). pazizymi internacionaliniu
        > charakteriu.

        Irgi priklauso nuo poziurio i patriotizma.
        folkloru zavetis galima ir bunant kosmopolitu.

        > 3) dazniausiai ireligingi.

        ...taip pat dometis folkloru ir bunant ateistu.

        > 4) neigia tradicines seimos vertinguma (palaiko
        > homiku, feminisciu akcijas, kt.).

        jei "tradicine seima" yra netolerancija seksualinem mazumom ir lyciu
        diskriminacija, tai manau, jog tikrai tokiu "tradiciju" reiketu atsisakyti.
        bet siaip netolerancija seksualinem mazumom atejo daugiau is krikscionybes.

        > 5) apskritai is esmes orientuojasi i dabarti, nelabai
        > domis praeitim ir istorija.
        > 6) demonstruoja perdeta kriticizma ir pagarbos stoka
        > ne tik aplinkai, bet ir sau patiems ("punk" -
        > "meslas").

        na tokiems zmonems gal ir nelabai patiks folkas ir senos tradicijos :)

        > Visa tai neturi nieko bendra su tradicine visuomene,
        > ir joje issivysciusiu lietuvisku folkloru.

        priestarauja domejimuisi folkloru tik 5 punktas.
      • arturas@gile.lt
        Message 3 of 20 , Apr 5, 2006

          Hau,

          Seip siais laikais papildomas ugdymas, ta prasme visokia uzklasine veikla, yra vadinama neformaliuoju ugdymu;)

          Ce tarpk kitko.

          Geros dienos!

          Arturas Sinkevicius
          tel.: (370) 68393786
          ICQ 193049544
          www.gile.lt

          Message 4 of 20 , Apr 6, 2006
            Asmeniskai as nesakiau "riboti", ale "neskatinti" ir
            "nepalaikyti". Jei jie sugeba patys issilaikyti, tai
            cia jau ju reikalas, kuo jie uzsiima, jeigu nekenkia
            visuomenei. Zinoma, tai labai subjektyvu, kadangi ta
            pati MTV (kurios padalinys greitai atsiras ir
            Pabaltijyje) formuoja iskreipto maishtingumo skoni
            jaunimo tarpe.

            Musu reikalas - duoti jaunimui pozityvia alternatyva,
            parodyti jam tradicijos jega. Apskritai,
            "lietuviskumo" ir "baltiskumo" ideja yra ta jega, kuri
            pajegi atmusti isbalansuojanti ir skaldanti globalistu
            spaudima, kokiais pavidalais jis bepasireikstu.

          • dziaugsmas@yahoo.com
            Message 5 of 20 , Apr 6, 2006
              > Kai kam ir etnokultūristai atrodo kaip
              > žeidžiantys visuomenę ir tautą,
              > ir visokie menininkai, ir kitokie žmonės. Viskas
              > realiatyvu - žiūrint iš
              > kurios pusės pažiūrėsi.

              Ziurekim is savo puses, ir nebus nieko reliatyvaus.
              Jeigu esi drasus ir zinai, jog gyveni teisingai, tai
              nebijosi ir numirt uz savo ideja, o jei esi bailys,
              tai gali ziuret is kurios nori puses, net per savo
              tarpukoji - nepades.

              'Riboti, cenzūruoti,
              > drausti, naikinti' - kur
              > jau tai girdėta?...

              Jo, girdeta, - kiekvienoj visuomenej ir valstybej yra
              apribojimu (be ju neegzistuoja joks socialinis
              junginys). Kas galvoja, kad dabar gyvename be ju, tas
              yra jam primestos iliuzijos ("drebekit ir pasyviai
              stebekit, nes musu santvarka yra pati teisingiausia")
              auka.

              http://mail.yahoo.com
              Message 6 of 20 , Apr 6, 2006
                jus vadinkite ribojima kaip norite, bet galime labai daug sistemu
                susigalvoti, kurios tai turi, pvz :

                liberalizmas - daznai atrodo jaunimui,kad si santvarka neriboja nieko ir
                atleidzia vadzias daryti ka nori, liberalizmo antro zingsnio santvarka dar
                vadinama anarchija, kai niekas uz nieka neatsako ir vyrauja totalus
                chaosas, pvz yra nesubrendusi nedemokratiska dabartine lietuvos
                respublika, kurioje kiekvienas valdzios luomas dirba sau, o ne vardan tos
                lietuvos ir jos klestejimo.

                jei mes paziuresime i ribojima ir laisves, tai mes braizydami lentele ir
                dedami pliusus ties monarchija, konstitucine monarchija, liberalus
                parlamentarizmas ir tt nelabai ir pajausime tu pliusu ir minusu skirtuma,
                nes musuose yra pagrindinis ribotuvas, ty LR istatymai, sioje vietoj kad
                ir kiek liberalumo istroskes nesubrendes jaunimas nores palaidyt gerkle ir
                pasakyti, kad mane riboja, cenzuruoja ir tt, taip, as sakau taip, mus
                riboja administracinis kodeksas, mus riboja baudziamasis kodeksas, mus
                riboja LR istatymai ir pagrindinis ju - LR konstitucija. Ir visada tai
                ribos, nesvarbu kur jus busite, jus kiekvienoje salyje ir pasaulio dalyje
                pakliusite i tas normas, i remus, ir niekur nerasite savo nevarzomos
                laisves.

                Todel as manau, kad palikime gi ir tuos pacius pankus ramybeje, jie gali
                sau veikti visiskai laisvai ir nevarzomai musu visuomeneje, kol jie
                nekelia gresmes visuomenei, nustatytoms mentalitetinems vertybems, jas ne
                mes nustatom, o musu uzgimimas pats is saves ir paveldeta aura ir senoliu,
                jeigu jie prades pazeidineti LR istatymus ir normas visuomenes bendravimo
                ir elgesio, ty siuo atveju administracines teises kodeksas numato tokius
                pazeidimu ivertinimus, ir kalba toj vietoj trumpa.

                taip pat noriu priminti, kad kiekvienos tautybes zmogus LR ribose yra turi
                teise uzsiimti savo tautine ir religine praktika, ty jei jis rusas, jis
                gali propaguoti nevarzomas savo tautinius drabuzius, dainas, kultura ir
                tt, jis pats rupinasi kaip tai daryti ir uz ka tai daryti, tokiu pat budu
                etnokulturos probaltiskos zmones turi ir gali ir jau rupinasi savo
                identitetu, nes butent ju identitetas, moralines nuostatos ir visas
                paveldetas paprotinis arealas cia, butent sioje vietoveje, ir kas jau kas,
                o jie butent tie zmones, ispazistantys etnokultura baltiska, baltiska
                senovine religija ir visa kas su tuo turi kazka bendro, cia jie turi teise
                ta daryti siek tiek daugiau, graziau, labiau ir tt, nes kiek kas bande
                irodineti, cia ju vieta, kol neirodyta kitaip.

                su mielu noru sitomis identifikavimo, veikimo arealo temomis pabendrauciau
                su jumis visais prie arbatos puodelio, naminiu pyrageliu ir naujai gautu
                dzukisku dainu kompaktu ;))))) sekmes !

              • Ausra Pundzeviciene
                Message 7 of 20 , Apr 7, 2006

> [...]
                  > nebijosi ir numirt uz savo ideja, o jei esi bailys,
                  > tai gali ziuret is kurios nori puses, net per savo

                  idomu tik, kas gi tie patys teisingiausieji, tikrai zinantys, kaip reikia
                  teisingai gyventi??? Man atrodo, kad geriausiu atveju galiu atrasti kaip man
                  paciai teisingai gyventi, bet tai bus mano, o ne kitu gyvenimo tiesa. Cia ir
                  atsiranda reliatyvumas ir skirtingi poziurio taskai... o numirt uz ideja,
                  manau, reikia maziau drasos nei kovoti uz ja. ir gerai, jei ta ideja is
                  tiesu mano, o ne kazkieno kito.

> [...]
                  > yra jam primestos iliuzijos ("drebekit ir pasyviai
                  > stebekit, nes musu santvarka yra pati teisingiausia")

                  Taip, bet juk be apribojimu nebutu ir laisves.

                  AP
                • ingala@takas.lt
                  Message 8 of 20 , Apr 7, 2006
[...]

                    Sveiki,

                    visai saunu butu koki syki gyvai pabendraut :) AS UZ!!!

                    http://docs.yahoo.com/info/terms/

                  • Tautvilas
                    Message 9 of 20 , Apr 7, 2006
                      Kas liecia kairuolisko jaunimo domejimasi etnokultura, tai labai dviprasmiskas dalykas: is vienos puses tai tinka ju ideologijai kaip liaudies kultura, is kitos jiem netinka, nes siejasi su nacionalizmu ir liaudies priesais. Todel ju tarpe galima isgirsti dainuojant Nepriklausomybes diena rusiskai sovietu sajungos himna ir saukiant jog "Mums nereikia fasistines Lietuvos" (nors tik tokiems ir aisku, kodel Lietuva fasistine), o po to iskart traukiant kokia nors lietuviu liaudies daina. Ir dar tas, kuris garsiausiai rekia, pasirodo turi etnologo diploma, nors ir pats turbut nezino, kam jam jo reikejo.
                      Visur pasitaiko visokiu zmoniu, butent visoki nevisprociai dazniausiai ir kelia konfliktus, o visus pankus ir dar nzn. ka is anksto pasmerkt nereiketu, nors ir man nepatinka svaistymasis tokiais zodziais kaip "revoliucija".

                      Azuolas <origami@...> wrote:
> [...]

                      > Visa tai neturi nieko bendra su tradicine visuomene,
                      > ir joje issivysciusiu lietuvisku folkloru.

                      priestarauja domejimuisi folkloru tik 5 punktas.

                      Blab-away for as little as 1¢/min. Make PC-to-Phone Calls using Yahoo! Messenger with Voice.

                    • Žygimantas Karaliūnas
                      Message 10 of 20 , Apr 7, 2006
                        G> su mielu noru sitomis identifikavimo, veikimo arealo temomis pabendrauciau
                        G> su jumis visais prie arbatos puodelio, naminiu pyrageliu ir naujai gautu
                        G> dzukisku dainu kompaktu ;))))) sekmes !

                        O gal prie alaus ir gyvu dainu? :)

                        ---------------------
                        Pagarbiai,
                        Žygimantas Karaliūnas
                        zygiz@...
                        +370 675 47811
                        Message 11 of 20 , Apr 7, 2006
                          Zygimantai, pasakysiu taip, atsiprasau,kad klausau is CD, nes dainavimui
                          as esu per durnas, mane sugadino dainu dainele :) o Alui as per protinga,s
                          nes alus nelietuviskas geralas, atsirades cia tik nuo 11 amziaus, turbut
                          per germanus visgi :)))
                          na sutinku, svarbu susitikt, koks skirtumas kas ka vartoja, bile gerai but :)

                        • dziaugsmas@yahoo.com
                          Message 12 of 20 , Apr 9, 2006
                            --- Ausra Pundzeviciene <aupu@...> wrote:

> [...]
                            > paciai teisingai gyventi, bet tai bus mano, o ne
                            > kitu gyvenimo tiesa. Cia ir
                            > atsiranda reliatyvumas ir skirtingi poziurio

                            Ne kiek neabejoju, kad jusu ir mano poziuriai skiriasi
                            vien del to, kad esame skirtingi individai, antra, del
                            vyrisko ir moterisko mentaliteto skirtumu, trecia, del
                            visu kitu faktoriu, kuriu as nezinau. Taciau taip pat
                            visuomet egzistuoja racionalus tiesos pradas,
                            virsijantis neteisumo prada, pasizyminti ribotumu
                            ("subjektyvumu"). Sitame kontekste as ir priestarauju
                            "absoliutaus reliatyvizmo" skelbejams, sudarantiems
                            galimybes nihilistinei veikai.

                            > o numirt uz ideja,
                            > manau, reikia maziau drasos nei kovoti uz ja.

                            Numirt yra perdem naturalu, reikia moket ne numirt, o
                            numirt teisingai. Numirt uz ideja, manau, daugeliu
                            atveju reikia nemazesnes drasos nei kovot uz ja kitais
                            atvejais, kadangi siuo atveju aukojama visa ir iki
                            galo. Zinoma, dar priklauso nuo individo subrendimo ir
                            jo ideju reiksmingumo.

                            > ir
                            > gerai, jei ta ideja is
                            > tiesu mano, o ne kazkieno kito.

                            Jusu teise rinktis :) Kai pasirinkote ideja, ji jau
                            tampa kazkiek jusu, nes nei geresnes, nei prastesnes
                            idejos nebuvote verta.

                            http://mail.yahoo.com