RE: [Etnokultura] [off-topic] Uz dora.. Arturui

  • dziaugsmas@yahoo.com
    Message 1 of 2 , Sep 24, 2005
      --- arturas@... wrote:

      > Taip sutinku:D:D
      >
      > Bet kuo ce deti gejai????

      O tas, kad jei etnine kultura bus tvirta dabartines
      kulturos dalimi, tai pederastai ir kitokie iskrypeliai
      gatvemis nemarsiruos ir vaiku netures teises auginti.

      http://mail.yahoo.com
      Message 2 of 2 , Sep 24, 2005

        siaip su dziaugsmu mane sieja kai kas, tik pas mane tokia pati meile
        krikscionims ;)

        ta piktybini navika reikia is visuomenes ispjauti ir pakasti :)