Re[2]: [Etnokultura] [off-topic] Uz dora ir senaja pasauleziura

  • Zygimantas Karaliunas
    Message 1 of 15 , Sep 23, 2005
      Kails!

      Va butent - nezinau kiek cia tiesos, bet pats sakai, kad tie
      iskrypeliai gyvendavo atsiskyre, o ne lakstydavo pimpalus kratydami su
      visokiom demonstracijom kaip dabar ;]

      Beja, nemanau, kad musu proteviai turejo laiko tokiom nesamonem ;]]]

      Arturai:
      va ir privedem tema prie etno kulturos ;]

      giedrius@... rase:

      grl> cia oftopikas jei ka ;)
      grl> butent su salviu musu nuomones siuo poziuriu nesutapo
      grl> labai norint galima privest ir prie etnines ir kulturos sia tema
      grl> kaimuose visada buvo atsiskyreliu senoveje, kuriu seksualine orientacija
      grl> buvo ne tokia kaip visu kitu
      grl> taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip pries juos
      grl> protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi
      grl> manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei dabar demokratiniu metu :)

      --------------------
      zygis
    • Saulia X...
      Message 2 of 15 , Sep 23, 2005
        la,

        > taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip pries juos
        > protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi
        > manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei dabar demokratiniu metu :)

        Betgi anksčiau jie nei rengė demonstracijas, nei reikalavo sau teisių,
        nei lindo viešumon. Idomu, kas būtų nutikę su visa kultūra, jei jie jau
        senovėje būtų reiškiasi taip kaip dabar. Dėl manęs tai tegu jie gyvena.
        Bet kai jau pradeda lįsti į akis, tai jau atsiprašau. Blogį reikia
        stabdyti kol dar neįsibėgėjo.

        Teisingai kažkas pastebėjo, kad tai yra užkrečiama.

        Iki,
        Saulius
        --
        aka Smu
        ICQ#: 6403695
        Message 3 of 15 , Sep 23, 2005
          --- arturas@... wrote:

          > Sveiki,
          >
          > Nesuprantu prie ko ce gejai ir etnine kultura???

          Matai, vienam etnine kultura gali buti tik miglotos
          simpatijos praeiciai arba laisvalaikio praleidimo
          budas, kitam - vidine savastis ir gyvenimo budas.
          Kazkam gal uztektu, kad etnine kultura gyvuotu tam
          tikruose "socialiniuose rezervatuose" (pvz., tik per
          folkloro sventes), kitas siekia jos testinumo
          dabartinej tautos kulturoj.

          P.S. dziaugiuos, kad si konferencija atsigauna :]

          > _____

          =Corporate+culture&w3=Organizational+culture&w4=Culture+change&w5=Organizati

          on+culture&w6=Lithuania+shipping&c=6&s=143&.sig=SSegCThXyOmmzgXHovityQ>
          > flower
          >
          > Corporate

          2=Corporate+culture&w3=Organizational+culture&w4=Culture+change&w5=Organizat

          ion+culture&w6=Lithuania+shipping&c=6&s=143&.sig=snLi7JbKH78lwVf52eMpAA>
          > culture
          >
          > Organizational

          wer&w2=Corporate+culture&w3=Organizational+culture&w4=Culture+change&w5=Orga

          nization+culture&w6=Lithuania+shipping&c=6&s=143&.sig=zi6Fk69cPqwHftGyI676pw

          > Culture

          orporate+culture&w3=Organizational+culture&w4=Culture+change&w5=Organization

          +culture&w6=Lithuania+shipping&c=6&s=143&.sig=49jWwOVfH06iKMTSV9agGA>
          > change
          >
          > Organization

          r&w2=Corporate+culture&w3=Organizational+culture&w4=Culture+change&w5=Organi

          zation+culture&w6=Lithuania+shipping&c=6&s=143&.sig=EqqM_5rUu9n_69V34eHF3A>
          > culture
          >
          > Lithuania

          w2=Corporate+culture&w3=Organizational+culture&w4=Culture+change&w5=Organiza

          tion+culture&w6=Lithuania+shipping&c=6&s=143&.sig=HC7_Ap0TNM-PjJUnq4GdqQ>

          http://mail.yahoo.com
        • dziaugsmas@yahoo.com
          Message 4 of 15 , Sep 23, 2005
            --- giedrius@... wrote:

> [...]
            > taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip
            > pries juos
            > protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi

            Manau, kad tai neparemta jokiais faktais ar
            etnografine medziaga. Vienintele mano girdeta
            tradicine kultura, kurioje egzistavo homoseksualus
            santykiai (ir tai vienkartiniai, per jaunuoliu
            iniciacijas, ir dar motyvuota butent reprodukcijos
            galiu suteikimu, ko dabartiniai homoseksualai ne uz ka
            nepabreztu), buvo kazkurioj Rytu Azijos tautelej
            (saltinis: M. Harvis, "Kulturine antropologija").

            Homoseksualizmas ir tradicine kultura yra vargiai
            suderinami dalykai. Taip turetu but ir siais laikais,
            kai etninese tradicijose zmones suranda atrama dvasios
            destrukcija skatinantiems siuolaikiniams reiskiniams.

            Cia velgi diskusijos turetu pereiti i homoseksualizmo
            kilmes nagrinejima. As neneigiu, kad egzistuoja dalis
            tokiu homoseksualu, kurie tokie yra del savo
            iskreiptos prigimties (genu, chromosomu mutacijos ir
            pan.). Todel pritariu teiginiui, jog homoseksualizma
            reikia toleruoti, bet ne propaguoti. Pries ka
            nukreipta ir konkreti mano reklamuota akcija - pries
            propaganda (gatvese, massmedia'oje, iskrypimus
            propaguojancioje tam tikroje seksualinio svietimo
            literaturoje...). Nes zymiai didesne homoseksualu
            dalis susijusi su iskreiptu auklejimu (velgi - etnine
            - "sveika" - kultura turetu tam turetu priesintis),
            psichologinem traumom, aplinkiniu itaka.

            > manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei
            > dabar demokratiniu metu :)

            Seniau buvo demokratija tik saviems (karine, gentine,
            tautine), dabar "demokratija" yra kazkas, kabantis
            virs visu galvu... Visiems ir niekam... Sistema,
            kurios neva niekas negaletu pranokti.

            Salvis

            http://mail.yahoo.com
          • giedrius@romuva.lt
            Message 5 of 15 , Sep 23, 2005
              homoseksualizmas kaip fiksuota norma buvo graikijoje, romos imperijos
              pietineje dalyje, cia man isuze ausis zmona del da vincio kodo, sako ir
              ten yra homoseksualiniu santykiu momentu, be to yra evangelijoje
              kriksciniu daug to.

            • giedrius@romuva.lt
              Message 6 of 15 , Sep 23, 2005
                Zinot, kaip tai neparemta, idomu, kaip tada reiketu fiksuoti fakta apie
                homoseksualizma ir kas turi fiksuoti, daktaras, ekspertas is UAB Salvis ir
                CO ar pats asmuo, kad jis kitoks. Butent taip kaimuose ir sneka, kad jei
                paklausi, kodel va tas ar anas asmuo nevedes, jis toksai atsiskyres
                pamiskej gyvena ir jo elgesys kazkoks keistas, lipsnus, minsktas toks, tai
                moteriskeles susizvalgo viena su kita, moja ranka ir ramiai taria: a kad
                jis kitoks siek tiek; tuomet lengvai nusisypso ir eina savo keliais.
                Nejaugi dabar as viesai tureciau pasakyti to zmogaus varda, pavarde, kur
                jis gyvena ir tt, tuo labiau, kad jis yra pilnoje santarveje su dabartiniu
                gyvenimu, gamta ir kitais zmonemis. Aisku, jis niekada nesiviesins ir
                nekels veliavos, neis i gatves ir nesakys, kad jis toksai ar anoksai. Tai
                jau taptu kazkokiu nesveiku fetishizmu. Taciau kur to fetishizmo nera.
                Paziurekime paprasciausiai eidami Vilniuje ar Kaune kokia zinomesne gatve
                arba prie prekybos centro, visur pilna tokiu paciu GEJU, ty paskutines
                mados batai, sukuosenos, skudurai, elgsenos normos, dirbtinos sypsenos ir
                net sulauzyta psixologija. Pritariu Salviui, kad zmones turi gyventi is
                saves naturaliai, kad etno kultura jau nera kultura, jei ji surasyta i
                knygutes ir padeta uz stiklo lentynoje, tokia forma yra jau mirusi arba
                aktyviai marina kultura, etnokultura turi vykti, vystytis, judeti, buti
                naudojama ir kazkiek aisku kisti, is to seka ir priejimas prie post
                folkloro formu, bet tai naturalu, virsmas turi buti ! :)
                Galima smerkti geju paradus, bet kai bus vieniems vasario 14oji, kitiems
                geguzes pradzia, kai noresite svesti meiles diena, prisiminkite, kad
                neturite tam teises viesai reiksti jausmu :)) nes tai smerktina,
                uzkreciama ir tai is anos puses ziurint yra issigimimas, liga, iskrypimas
                :)))) hehhe ;)))

              • arturas@gile.lt
                Message 7 of 15 , Sep 23, 2005

                  Taip sutinku:D:D