Re: [Etnokultura] [off-topic] Uz dora ir senaja pasauleziura

  • dziaugsmas@yahoo.com
    Message 1 of 15 , Sep 23, 2005
      --- giedrius@... wrote:

      > as esu pries tokiu emailu platinima,

      demokratija itvirtino galimybe reiksti savo nuomone.

      > nedestysiu
      > dabar as jums gamtos ir
      > biologijos, tiesiog pasakysiu, kad homoseksualistu
      > teises yra grynai
      > tokios pacios kaip ir buti pagoniu, kataliku, bomzu
      > arba lietuviu. as
      > pries toki dziaugsmo platinima :)

      homoseksualistu teises negali buti tokios pacios,
      kadangi ka tu suminejai, yra skirtingos kategorijos
      (religija, socialine, tautine padetis, poziuris i
      seksa).
      Pvz., lietuvis, bomzas, katalikas ir pagonis gali
      auginti vaikus, o pederastas - ne, ir jam tokios
      teises suteikt negalima.

      Salvis

      http://mail.yahoo.com
    • giedrius@romuva.lt
      Message 2 of 15 , Sep 23, 2005
        cia oftopikas jei ka ;)
        butent su salviu musu nuomones siuo poziuriu nesutapo
        labai norint galima privest ir prie etnines ir kulturos sia tema
        kaimuose visada buvo atsiskyreliu senoveje, kuriu seksualine orientacija
        buvo ne tokia kaip visu kitu
        taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip pries juos
        protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi
        manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei dabar demokratiniu metu :)

        Giedrius

      • Zygimantas Karaliunas
        Message 3 of 15 , Sep 23, 2005
          Kails!

          Va butent - nezinau kiek cia tiesos, bet pats sakai, kad tie
          iskrypeliai gyvendavo atsiskyre, o ne lakstydavo pimpalus kratydami su
          visokiom demonstracijom kaip dabar ;]

          Beja, nemanau, kad musu proteviai turejo laiko tokiom nesamonem ;]]]

          Arturai:
          va ir privedem tema prie etno kulturos ;]

          giedrius@... rase:

          grl> cia oftopikas jei ka ;)
          grl> butent su salviu musu nuomones siuo poziuriu nesutapo
          grl> labai norint galima privest ir prie etnines ir kulturos sia tema
          grl> kaimuose visada buvo atsiskyreliu senoveje, kuriu seksualine orientacija
          grl> buvo ne tokia kaip visu kitu
          grl> taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip pries juos
          grl> protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi
          grl> manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei dabar demokratiniu metu :)

          --------------------
          zygis
        • Saulia X...
          Message 4 of 15 , Sep 23, 2005
            la,

            > taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip pries juos
            > protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi
            > manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei dabar demokratiniu metu :)

            Betgi anksčiau jie nei rengė demonstracijas, nei reikalavo sau teisių,
            nei lindo viešumon. Idomu, kas būtų nutikę su visa kultūra, jei jie jau
            senovėje būtų reiškiasi taip kaip dabar. Dėl manęs tai tegu jie gyvena.
            Bet kai jau pradeda lįsti į akis, tai jau atsiprašau. Blogį reikia
            stabdyti kol dar neįsibėgėjo.

            Teisingai kažkas pastebėjo, kad tai yra užkrečiama.

            Iki,
            Saulius
            --
            aka Smu
            ICQ#: 6403695
            Message 5 of 15 , Sep 23, 2005

              Sveiki,

              http://mail.yahoo.com

            • dziaugsmas@yahoo.com
              Message 6 of 15 , Sep 23, 2005
                --- arturas@... wrote:

                > Sveiki,
                >
                > Nesuprantu prie ko ce gejai ir etnine kultura???

                Matai, vienam etnine kultura gali buti tik miglotos
                simpatijos praeiciai arba laisvalaikio praleidimo
                budas, kitam - vidine savastis ir gyvenimo budas.
                Kazkam gal uztektu, kad etnine kultura gyvuotu tam
                tikruose "socialiniuose rezervatuose" (pvz., tik per
                folkloro sventes), kitas siekia jos testinumo
                dabartinej tautos kulturoj.

                P.S. dziaugiuos, kad si konferencija atsigauna :]

                http://mail.yahoo.com
              • dziaugsmas@yahoo.com
                Message 7 of 15 , Sep 23, 2005
                  --- giedrius@... wrote:

> [...]
                  > taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip
                  > pries juos
                  > protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi

                  Manau, kad tai neparemta jokiais faktais ar
                  etnografine medziaga. Vienintele mano girdeta
                  tradicine kultura, kurioje egzistavo homoseksualus
                  santykiai (ir tai vienkartiniai, per jaunuoliu
                  iniciacijas, ir dar motyvuota butent reprodukcijos
                  galiu suteikimu, ko dabartiniai homoseksualai ne uz ka
                  nepabreztu), buvo kazkurioj Rytu Azijos tautelej
                  (saltinis: M. Harvis, "Kulturine antropologija").

                  Homoseksualizmas ir tradicine kultura yra vargiai
                  suderinami dalykai. Taip turetu but ir siais laikais,
                  kai etninese tradicijose zmones suranda atrama dvasios
                  destrukcija skatinantiems siuolaikiniams reiskiniams.

                  Cia velgi diskusijos turetu pereiti i homoseksualizmo
                  kilmes nagrinejima. As neneigiu, kad egzistuoja dalis
                  tokiu homoseksualu, kurie tokie yra del savo
                  iskreiptos prigimties (genu, chromosomu mutacijos ir
                  pan.). Todel pritariu teiginiui, jog homoseksualizma
                  reikia toleruoti, bet ne propaguoti. Pries ka
                  nukreipta ir konkreti mano reklamuota akcija - pries
                  propaganda (gatvese, massmedia'oje, iskrypimus
                  propaguojancioje tam tikroje seksualinio svietimo
                  literaturoje...). Nes zymiai didesne homoseksualu
                  dalis susijusi su iskreiptu auklejimu (velgi - etnine
                  - "sveika" - kultura turetu tam turetu priesintis),
                  psichologinem traumom, aplinkiniu itaka.

                  > manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei
                  > dabar demokratiniu metu :)

                  Seniau buvo demokratija tik saviems (karine, gentine,
                  tautine), dabar "demokratija" yra kazkas, kabantis
                  virs visu galvu... Visiems ir niekam... Sistema,
                  kurios neva niekas negaletu pranokti.

                  Salvis

                  http://mail.yahoo.com
                • giedrius@romuva.lt
                  Message 8 of 15 , Sep 23, 2005
                    homoseksualizmas kaip fiksuota norma buvo graikijoje, romos imperijos
                    pietineje dalyje, cia man isuze ausis zmona del da vincio kodo, sako ir
                    ten yra homoseksualiniu santykiu momentu, be to yra evangelijoje
                    kriksciniu daug to.

                  • giedrius@romuva.lt
                    Message 9 of 15 , Sep 23, 2005
                      Zinot, kaip tai neparemta, idomu, kaip tada reiketu fiksuoti fakta apie
                      homoseksualizma ir kas turi fiksuoti, daktaras, ekspertas is UAB Salvis ir
                      CO ar pats asmuo, kad jis kitoks. Butent taip kaimuose ir sneka, kad jei
                      paklausi, kodel va tas ar anas asmuo nevedes, jis toksai atsiskyres
                      pamiskej gyvena ir jo elgesys kazkoks keistas, lipsnus, minsktas toks, tai
                      moteriskeles susizvalgo viena su kita, moja ranka ir ramiai taria: a kad
                      jis kitoks siek tiek; tuomet lengvai nusisypso ir eina savo keliais.
                      Nejaugi dabar as viesai tureciau pasakyti to zmogaus varda, pavarde, kur
                      jis gyvena ir tt, tuo labiau, kad jis yra pilnoje santarveje su dabartiniu
                      gyvenimu, gamta ir kitais zmonemis. Aisku, jis niekada nesiviesins ir
                      nekels veliavos, neis i gatves ir nesakys, kad jis toksai ar anoksai. Tai
                      jau taptu kazkokiu nesveiku fetishizmu. Taciau kur to fetishizmo nera.
                      Paziurekime paprasciausiai eidami Vilniuje ar Kaune kokia zinomesne gatve
                      arba prie prekybos centro, visur pilna tokiu paciu GEJU, ty paskutines
                      mados batai, sukuosenos, skudurai, elgsenos normos, dirbtinos sypsenos ir
                      net sulauzyta psixologija. Pritariu Salviui, kad zmones turi gyventi is
                      saves naturaliai, kad etno kultura jau nera kultura, jei ji surasyta i
                      knygutes ir padeta uz stiklo lentynoje, tokia forma yra jau mirusi arba
                      aktyviai marina kultura, etnokultura turi vykti, vystytis, judeti, buti
                      naudojama ir kazkiek aisku kisti, is to seka ir priejimas prie post
                      folkloro formu, bet tai naturalu, virsmas turi buti ! :)
                      Galima smerkti geju paradus, bet kai bus vieniems vasario 14oji, kitiems
                      geguzes pradzia, kai noresite svesti meiles diena, prisiminkite, kad
                      neturite tam teises viesai reiksti jausmu :)) nes tai smerktina,
                      uzkreciama ir tai is anos puses ziurint yra issigimimas, liga, iskrypimas
                      :)))) hehhe ;)))

                    • arturas@gile.lt
                      Message 10 of 15 , Sep 23, 2005

                        Taip sutinku:D:D