Re[2]: [Etnokultura] [off-topic] Uz dora ir senaja pasauleziura

  • Zygimantas Karaliunas
    Message 1 of 15 , Sep 22, 2005
      A ka nezinojai? Gi pederastija uzkreciama ;]

      gkil> :)))))))))))))))))))))))))))

      gkil> ten tie skusti jaunuoliai -- su individualios apsaugos priemonem?:)

      --------------------
      zygiz
    • dziaugsmas@yahoo.com
      Message 2 of 15 , Sep 23, 2005
        --- giedrius@... wrote:

        > as esu pries tokiu emailu platinima,

        demokratija itvirtino galimybe reiksti savo nuomone.

        > nedestysiu
        > dabar as jums gamtos ir
        > biologijos, tiesiog pasakysiu, kad homoseksualistu
        > teises yra grynai
        > tokios pacios kaip ir buti pagoniu, kataliku, bomzu
        > arba lietuviu. as
        > pries toki dziaugsmo platinima :)

        homoseksualistu teises negali buti tokios pacios,
        kadangi ka tu suminejai, yra skirtingos kategorijos
        (religija, socialine, tautine padetis, poziuris i
        seksa).
        Pvz., lietuvis, bomzas, katalikas ir pagonis gali
        auginti vaikus, o pederastas - ne, ir jam tokios
        teises suteikt negalima.

        Salvis

        http://mail.yahoo.com
      • giedrius@romuva.lt
        Message 3 of 15 , Sep 23, 2005
          cia oftopikas jei ka ;)
          butent su salviu musu nuomones siuo poziuriu nesutapo
          labai norint galima privest ir prie etnines ir kulturos sia tema
          kaimuose visada buvo atsiskyreliu senoveje, kuriu seksualine orientacija
          buvo ne tokia kaip visu kitu
          taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip pries juos
          protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi
          manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei dabar demokratiniu metu :)

          Giedrius

        • Zygimantas Karaliunas
          Message 4 of 15 , Sep 23, 2005
            Kails!

            Va butent - nezinau kiek cia tiesos, bet pats sakai, kad tie
            iskrypeliai gyvendavo atsiskyre, o ne lakstydavo pimpalus kratydami su
            visokiom demonstracijom kaip dabar ;]

            Beja, nemanau, kad musu proteviai turejo laiko tokiom nesamonem ;]]]

            Arturai:
            va ir privedem tema prie etno kulturos ;]

            giedrius@... rase:

            grl> cia oftopikas jei ka ;)
            grl> butent su salviu musu nuomones siuo poziuriu nesutapo
            grl> labai norint galima privest ir prie etnines ir kulturos sia tema
            grl> kaimuose visada buvo atsiskyreliu senoveje, kuriu seksualine orientacija
            grl> buvo ne tokia kaip visu kitu
            grl> taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip pries juos
            grl> protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi
            grl> manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei dabar demokratiniu metu :)

            --------------------
            zygis
          • Saulia X...
            Message 5 of 15 , Sep 23, 2005
              la,

              > taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip pries juos
              > protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi
              > manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei dabar demokratiniu metu :)

              Betgi anksčiau jie nei rengė demonstracijas, nei reikalavo sau teisių,
              nei lindo viešumon. Idomu, kas būtų nutikę su visa kultūra, jei jie jau
              senovėje būtų reiškiasi taip kaip dabar. Dėl manęs tai tegu jie gyvena.
              Bet kai jau pradeda lįsti į akis, tai jau atsiprašau. Blogį reikia
              stabdyti kol dar neįsibėgėjo.

              Teisingai kažkas pastebėjo, kad tai yra užkrečiama.

              Iki,
              Saulius
              --
              aka Smu
              ICQ#: 6403695
              Message 6 of 15 , Sep 23, 2005

                http://mail.yahoo.com

              • dziaugsmas@yahoo.com
                Message 7 of 15 , Sep 23, 2005
                  --- arturas@... wrote:

                  > Sveiki,
                  >
                  > Nesuprantu prie ko ce gejai ir etnine kultura???

                  Matai, vienam etnine kultura gali buti tik miglotos
                  simpatijos praeiciai arba laisvalaikio praleidimo
                  budas, kitam - vidine savastis ir gyvenimo budas.
                  Kazkam gal uztektu, kad etnine kultura gyvuotu tam
                  tikruose "socialiniuose rezervatuose" (pvz., tik per
                  folkloro sventes), kitas siekia jos testinumo
                  dabartinej tautos kulturoj.

                  P.S. dziaugiuos, kad si konferencija atsigauna :]

                  http://mail.yahoo.com
                • dziaugsmas@yahoo.com
                  Message 8 of 15 , Sep 23, 2005
                    --- giedrius@... wrote:

> [...]
                    > taciau jie nebuvo naikinami, gasdinami, dar kazkaip
                    > pries juos
                    > protestuojama ar kaip nors nezmoniskai elgiamasi

                    Manau, kad tai neparemta jokiais faktais ar
                    etnografine medziaga. Vienintele mano girdeta
                    tradicine kultura, kurioje egzistavo homoseksualus
                    santykiai (ir tai vienkartiniai, per jaunuoliu
                    iniciacijas, ir dar motyvuota butent reprodukcijos
                    galiu suteikimu, ko dabartiniai homoseksualai ne uz ka
                    nepabreztu), buvo kazkurioj Rytu Azijos tautelej
                    (saltinis: M. Harvis, "Kulturine antropologija").

                    Homoseksualizmas ir tradicine kultura yra vargiai
                    suderinami dalykai. Taip turetu but ir siais laikais,
                    kai etninese tradicijose zmones suranda atrama dvasios
                    destrukcija skatinantiems siuolaikiniams reiskiniams.

                    Cia velgi diskusijos turetu pereiti i homoseksualizmo
                    kilmes nagrinejima. As neneigiu, kad egzistuoja dalis
                    tokiu homoseksualu, kurie tokie yra del savo
                    iskreiptos prigimties (genu, chromosomu mutacijos ir
                    pan.). Todel pritariu teiginiui, jog homoseksualizma
                    reikia toleruoti, bet ne propaguoti. Pries ka
                    nukreipta ir konkreti mano reklamuota akcija - pries
                    propaganda (gatvese, massmedia'oje, iskrypimus
                    propaguojancioje tam tikroje seksualinio svietimo
                    literaturoje...). Nes zymiai didesne homoseksualu
                    dalis susijusi su iskreiptu auklejimu (velgi - etnine
                    - "sveika" - kultura turetu tam turetu priesintis),
                    psichologinem traumom, aplinkiniu itaka.

                    > manau, kad seniau buvo daugiau demokratijos nei
                    > dabar demokratiniu metu :)

                    Seniau buvo demokratija tik saviems (karine, gentine,
                    tautine), dabar "demokratija" yra kazkas, kabantis
                    virs visu galvu... Visiems ir niekam... Sistema,
                    kurios neva niekas negaletu pranokti.

                    Salvis

                    http://mail.yahoo.com
                  • giedrius@romuva.lt
                    Message 9 of 15 , Sep 23, 2005
                      homoseksualizmas kaip fiksuota norma buvo graikijoje, romos imperijos
                      pietineje dalyje, cia man isuze ausis zmona del da vincio kodo, sako ir
                      ten yra homoseksualiniu santykiu momentu, be to yra evangelijoje
                      kriksciniu daug to.

                    • giedrius@romuva.lt
                      Message 10 of 15 , Sep 23, 2005
                        Zinot, kaip tai neparemta, idomu, kaip tada reiketu fiksuoti fakta apie
                        homoseksualizma ir kas turi fiksuoti, daktaras, ekspertas is UAB Salvis ir
                        CO ar pats asmuo, kad jis kitoks. Butent taip kaimuose ir sneka, kad jei
                        paklausi, kodel va tas ar anas asmuo nevedes, jis toksai atsiskyres
                        pamiskej gyvena ir jo elgesys kazkoks keistas, lipsnus, minsktas toks, tai
                        moteriskeles susizvalgo viena su kita, moja ranka ir ramiai taria: a kad
                        jis kitoks siek tiek; tuomet lengvai nusisypso ir eina savo keliais.
                        Nejaugi dabar as viesai tureciau pasakyti to zmogaus varda, pavarde, kur
                        jis gyvena ir tt, tuo labiau, kad jis yra pilnoje santarveje su dabartiniu
                        gyvenimu, gamta ir kitais zmonemis. Aisku, jis niekada nesiviesins ir
                        nekels veliavos, neis i gatves ir nesakys, kad jis toksai ar anoksai. Tai
                        jau taptu kazkokiu nesveiku fetishizmu. Taciau kur to fetishizmo nera.
                        Paziurekime paprasciausiai eidami Vilniuje ar Kaune kokia zinomesne gatve
                        arba prie prekybos centro, visur pilna tokiu paciu GEJU, ty paskutines
                        mados batai, sukuosenos, skudurai, elgsenos normos, dirbtinos sypsenos ir
                        net sulauzyta psixologija. Pritariu Salviui, kad zmones turi gyventi is
                        saves naturaliai, kad etno kultura jau nera kultura, jei ji surasyta i
                        knygutes ir padeta uz stiklo lentynoje, tokia forma yra jau mirusi arba
                        aktyviai marina kultura, etnokultura turi vykti, vystytis, judeti, buti
                        naudojama ir kazkiek aisku kisti, is to seka ir priejimas prie post
                        folkloro formu, bet tai naturalu, virsmas turi buti ! :)
                        Galima smerkti geju paradus, bet kai bus vieniems vasario 14oji, kitiems
                        geguzes pradzia, kai noresite svesti meiles diena, prisiminkite, kad
                        neturite tam teises viesai reiksti jausmu :)) nes tai smerktina,
                        uzkreciama ir tai is anos puses ziurint yra issigimimas, liga, iskrypimas
                        :)))) hehhe ;)))

                      • arturas@gile.lt
                        Message 11 of 15 , Sep 23, 2005

                          Taip sutinku:D:D