Re: [Etnokultura] Vasario 16 d.

  • Laimonas Gaurylius
    Message 1 of 99 , Feb 7, 2005
      Aciu uz toki "grazu" sio zmogaus zygdarbio pristatyma. Tai yra visiskai tikras faktas, jeigu netikite, yra galimybes tuo dar syki isitikinti, pasikalbeti su zmonemis, kurie gyvena toje sodyboje, ten yra atidengtas paminklas, kuri atidenge tuometinis Lietuvos seimo pirmininkas. O geltonosios spaudos specialiai ieskoti nereikia. Ji pati pas mus ateina.

      DJALEX <giedrius@...> wrote:
      Zinau sita geltona spauda :
      http://www.laisvaslaikrastis.lt/LT/
      Kartais idomu, o kartais priraso nesamoniu ;)))

      Message 99 of 99 , Feb 15, 2005
        nera jokio cia konflikto, nera nieko, tiesiog 2 skirtingos religijos, kiti
        poziuriai ir tt.