Re: Tradiciniu sokiu vakarone

  • Inga
    Message 1 of 9 , Dec 14, 2004
      Keiciasi sokiu klubo vakarones laikas

      ----- Original Message -----
      From: <daliau@...>
      To: <ievap@...>; <ingala@...>; <egle.kielaite@...>;
      <asta509@...>; <almute888@...>; <aispranja@...>;
      <jdc45@...>; <metalheart@...>; <smack_2000@...>;
      <zooooom@...>; <vailia@...>; <emilija@...>; <roza_tere@...>
      Sent: Monday, December 13, 2004 9:51 PM
      Subject: Tradiciniu sokiu vakarone

      <--------------------===================================--------------------

      > DELFI mail pašto sistema http://www.mail.lt
    • Arturas
      Message 2 of 9 , Dec 14, 2004
        sveiki,
        tai cia vilnieciai rengia "tradicine" vakarone su
        visais tradiciniais sokiais (grecinikem, anes polkom,
        krakoviakais ir pan), ar "tradicine adventine"
        vakarone su zaidimais, burimais ir be sokiu???
        kuri cia tradicija?

        <--------------------===================================--------------------

        > http://www.mail.lt

        > --------------------~-->
        > Make a clean sweep of pop-up ads. Yahoo! Companion
        > Toolbar.
        > Now with Pop-Up Blocker. Get it for free!

        http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/ootolB/TM

        =====

        Win a castle for NYE with your mates and Yahoo! Messenger
        http://uk.messenger.yahoo.com
      • DJALEX
        Message 3 of 9 , Dec 14, 2004
          nesvarbu, bile renkia, ten is tikruju TRADICINIS SOKIU VAKARAS, ty
          tradiciskai vyksta pastoviai :)
          beje, uztilo , visi ramus, kad net grazu ..... kokie renginiai, kur, kada ,
          kas , kaip ?
          Arturai, alio, parasyk man asmeniskai savo duomenis, reikia susisiekti,
          atejo laikas skolas moketi ;))))))

          DJ

          <--------------------===================================--------------------

          > =====

        • Arturas
          Message 4 of 9 , Dec 14, 2004
            Giedriau,
            taj matai tyla tai reiskia, kad visi bijo to siaubo
            baubo admino ir jo bano...;)

            <--------------------===================================--------------------

> [...]
            > Make a clean sweep of pop-up ads. Yahoo! Companion
            > Toolbar.
            > Now with Pop-Up Blocker. Get it for free!

            ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun! http://uk.messenger.yahoo.com
          • Jonas Valančius
            Message 5 of 9 , Dec 14, 2004
              >taj matai tyla tai reiskia, kad visi bijo to siaubo
              >baubo admino ir jo bano...;)

              T.A.I.P. Ir dreba tie VISI :)

              J.
              <--------------------===================================-------------------->
              DELFI mail pašto sistema http://www.mail.lt
            • Kauno TKC
              Message 6 of 9 , Dec 15, 2004
                Message 7 of 9 , Nov 20, 2012
                  Sveiki!
                  Rytoj, lapkricio 21 d. 18 val. P. Stulgos lietuviu tautines muzikos instrumentu muziejuje (L. Zamenhofo g. 6, Kaunas) vyks Tradicinių sokiu vakarone.
                  Kvieciam visus, kam 7-107 metai.
                  Bilieto kaina 2 Lt.

                  --
                  Pagarbiai,
                  Laura Lukenskiene
                  Message 8 of 9 , Apr 2 5:28 AM

                    Balandzio 8 d. (pirmadieni) 18.30 val.

                    P. Stulgos lietuviu tautines muzikos instrumentu muziejuje

                    TRADICINIU SOKIŲ VAKARONE

                    Iejimas nemokamas.

                    --
                  • Laura Lukenskienė
                    Message 9 of 9 , May 31, 2013
                      Sveiki!

                      Pirmadieni ir vel soksime :)
                      birzelio 3 d. 18.30 val. Muziejaus didziojoje saleje (L.Zamenhofo g.6, Kaunas) vyks tradiciniu sokiu vakarone. Iejimas nemokamas!
                      Gros muzikantai is Kauno ir Vilniaus.

                      Laura L.