paskaita

  • arturas dabkevicius
    Message 1 of 20 , Mar 4, 2003
      kovo 8d 13val kvieciame i Roku kulturos namus
      pasiklausyti Gintaro Lokio paskaitos "Dangaus ir Zemes
      pazinimas".
      Kauno "Alka"

      Everything you'll ever need on one web page
      from News and Sport to Email and Music Charts
      http://uk.my.yahoo.com
    • arturas dabkevicius
      Message 2 of 20 , Mar 9, 2003
        klausimas sios e-grupes sudarytojams ir
        organizatoriams:
        ar sioje konferencijoje mes susirasinejame tik tam,
        kad suzinotome renginius, kurie vyksta tautines
        kulturos centre? ar isvis, kad susizinotume apie visus
        folko ir su tuo susijusius renginius kaune ir ne tik?
        jei tik tam, kad suzinotume, kas vyksta tautines
        kulturos centre, tai mes juos ir taip puikiai zinome;
        vadinasi, persasi isvada, kad si konferencija jau nuo
        pat pradziu yra mirusi. bet jei ir tam, kad pranestume
        vieni kitiems apie ivairias vakarones, renginius ar
        koncertus, kurie vyksta kaune ar vilniuje (na net
        nebutinai tokiuose centruose), tuomet gerai, si
        konferencija yra idomi ir gyva. turiu nemazai
        pavyzdziu, tarkim kad ir povilionienes koncertas si
        savaitgali, apie kuri konferencijoje ne zodzio,
        gostautos vakarone vasario pabaigoje, na ir tt.
        atsakykit, labiausiai kreipiuosi i Inga ir Jurgi.

      • dziaugsmas@yahoo.com
        Message 3 of 20 , Mar 10, 2003
          Ne - sita konferencija skirta pranesinet zmonem apie
          kosmopolitines social-dem-komunistines sventes kaip
          kad kovo 8 d., rengti kankanu vakarus vasario 14 d.,
          daryti helouvynus veliniu proga, o reivo paradus per
          rasas, ir kitais budais propaguoti musu etnine
          kultura. Neabejoju, kad kai kuriu cia apsireiskianciu
          zmoniu protelis apie musu senaja kultura tik tiek ir
          suvokia. Zodziu - is etnines kulturos padarykim
          subkultura (sub(ines) kultura, atsiprasant).

          Kaip jus isivaizduojat, ar tai, kad visokeriopai
          skatinat ir platinat naujas sventes, prisideda prie
          senuju islaikymo? Mazu maziausiai sitokia informacija
          cia neturetu pasirodyti, arba buti paskutinej vietoj.
          Sveskit kovo 8, sveskit savo seimoj, savo mazoj
          folkloristu bendruomenej ar kur kitur. Taciau tokios
          sventes PROPAGANDA mano seimoje arba musu isties
          senaja gyvasti mylincio jaunimo buryje (arba kitokioje
          erdveje, kuria vis dar laikom sava, sau priimtina)
          visada susilauks atkircio.

          Per greit ir per garsiai pradejai kitus durninti,
          Sharunai...

          R. Sinkevicius

          Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, more
          http://taxes.yahoo.com/
        • Jurgis Pralgauskis
          Message 4 of 20 , Mar 10, 2003
            na pirmine mintis buvo panaudoti ja KTKC reikaliukams:
            tiek info skleisti, tiek padiskutuoti. pvz, ash nezinau TKC renginiu
            grafiko, tad man tokios info idomios :)
            Bet cia priregistruotai liaudziai, manau, idomus bet kokie su folk'u
            susije renginiai, tai duokit zinot, kai tokie vyxta Kaune ar Vilniui,
            ar dar kur nors aplinkui :)

            ps.: na, ant Sharo chebra, manau pykti nelabai reiktu (nes, manau, jam
            tai nelabai pades.. - tox jau jo stilius, ir ne ish piktos valios jis
            zhmones sveikina..) (na kas ji pazista - supras ;)
            del prioritetu, ash sutinku, kad kovo8 nera esmine sios e-konf'os tema
            ir pan.
            bet bendru atveju, dazhnai pasitaiko, kad info nebuna adresuota visiems
            konferencijos dalyviams (kartais gal tik viena zhmogu gaudai, paklaust
            jo kazhko nori). bet tai turetu atsispindeti Temos laukely - tada
            tie, ko tema neliecia - gali tiesiog praleisti shi laishka ;).

            gerai, sekmes visiems, ir gal su pavasariu :)

            > From: arturas dabkevicius <dabarturas@...>
            > Subject: klausimas
            > ..
            > atsakykit, labiausiai kreipiuosi i Inga ir Jurgi.

            =====
            Don't worry, be happy :) and make things better ;)
            Jurgis Pralgauskis
            mob.: +37061202531; namu:773-687; ICQ# 147307045; mirc: dz0

            Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, more
            http://taxes.yahoo.com/
          • Inga
            Message 5 of 20 , Mar 10, 2003
              Monday, March 10, 2003, 5:48:02 AM, you wrote:

              ad> klausimas sios e-grupes sudarytojams ir
              ad> organizatoriams:
              ad> ar sioje konferencijoje mes susirasinejame tik tam,
              ad> kad suzinotome renginius, kurie vyksta tautines
              ad> kulturos centre? ar isvis, kad susizinotume apie visus
              ad> folko ir su tuo susijusius renginius kaune ir ne tik?
              ad> jei tik tam, kad suzinotume, kas vyksta tautines
              ad> kulturos centre, tai mes juos ir taip puikiai zinome;
              ad> vadinasi, persasi isvada, kad si konferencija jau nuo
              ad> pat pradziu yra mirusi. bet jei ir tam, kad pranestume
              ad> vieni kitiems apie ivairias vakarones, renginius ar
              ad> koncertus, kurie vyksta kaune ar vilniuje (na net
              ad> nebutinai tokiuose centruose), tuomet gerai, si
              ad> konferencija yra idomi ir gyva. turiu nemazai
              ad> pavyzdziu, tarkim kad ir povilionienes koncertas si
              ad> savaitgali, apie kuri konferencijoje ne zodzio,
              ad> gostautos vakarone vasario pabaigoje, na ir tt.
              ad> atsakykit, labiausiai kreipiuosi i Inga ir Jurgi.
              ad> A

              ad> __________________________________________________
              ad> Do You Yahoo!?
              ad> Everything you'll ever need on one web page
              ad> from News and Sport to Email and Music Charts
              ad> http://uk.my.yahoo.com

              ad> jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska adresu:

              Sveikas Arturai ir visi konferencijos nariai,

              dziaugiuosi, kad Tau rupi shios e-konferencijos ateitis, ji, beje,
              rupi ir man.
              Pradine mintis, ja ikuriant, buvo
              informuoti visus, folkui prijauciancius, apie musu centro
              organizuojamus renginius, taip pat sudaryt salygas vieshiems
              pasisakymams apie musu dziaugsmus ir skaudulius, trumpiau, tiesiog
              bendrauti.

              Bet, pripažinkime, kad folkloristai - publika savotishka, ir net prie
              geriausiu mano noru ijungti i konferencija kuo daugiau nariu,
              prisidejo nedaugelis. Gal ta musu visuomene ne tokia jau ir informacine
              :)? Kita vertus, laukiu jusu pagalbos, skelbkite, reklamuokite..!

              Toliau, Tavo Arturai laishke girdziu raginima visiems shios
              konferencijos nariams - nelikime tik pasyviais stebetojais, rashykime,
              klauskime, dalinkimes!!!
              Dabar del renginiu - man svarbiausia praneshti jums apie musu centro
              renginius, jei yra noro, galiu atsiusti daugiau info apie Lietuviu
              liaudies centro, Etnokulturos centro renginius
              Vilniuj.
              Visa kita - musu bendras rupestis! Tiek Povilionienes dainos
              su Žasais Kaziuko mugeje, tiek Goštautos vakarone ateitininkams nera
              KTKC organizuojami renginiai, todel pažadeti informacijos apie juos
              tikrai negaliu. Jei į tai aktyviau isitrauktume mes visi,
              neabejoju, gautume ne tik daugiau naudingos informacijos
              apie musu visu organizuojamus arba lankomus renginius, bet ir ipūstume
              gyvybes savo konferencijai.

              Kokie mes patys - tokia ir musu konferencija!

              Geros dienos!
              Inga mailto:Ingala@...
            • Saulia X...
              Message 6 of 20 , Mar 10, 2003
                La,

                > Ne - sita konferencija skirta pranesinet zmonem apie
                > kosmopolitines social-dem-komunistines sventes kaip
                > kad kovo 8 d., rengti kankanu vakarus vasario 14 d.,

                Panašu į politiką. Ir nacionalistus. Brrr... - nemėgstam tokių. O dar
                čia diskutuoti apie konferencijos dalyvių protą - tai savo proto ir
                torelancijos stokos demonstravimas... :(

                > Kaip jus isivaizduojat, ar tai, kad visokeriopai
                > skatinat ir platinat naujas sventes, prisideda prie
                > senuju islaikymo? Mazu maziausiai sitokia informacija
                > cia neturetu pasirodyti, arba buti paskutinej vietoj.

                Hm, moteris pasveikinti su kovo 8'ąja yra nusikaltimas? O gal iš senų
                laikų atėjęs baubas, kuris tuoj visus praris ir Lietuva pražus?
                Sveikinkim vieni kitus kuo dažniau, šypsokimės - ir tada būsim visi
                laimingesni. O ne bandykime drausti, neigti ir visaip kitaip slopinti
                tokią informaciją. Juolab kad ir Jūsų elektroninio pašto adresas yra
                dziaugsmas@... :)

                > sventes PROPAGANDA mano seimoje arba musu isties
                > senaja gyvasti mylincio jaunimo buryje (arba kitokioje

                Hm, čia ne šeima, o bendruomenė. Ir čia neišeina auklėti žmonių kaip
                savo šeimos vaikų. Ne ta terpė...

                Kas šioje konferencijoje man patinka ir ko tikiuosi - tai įvairios
                informacijos apie renginius: įvairios šventės, vakaronės. Spėju, tik
                dalis šios konferencijos žmonių galėtų kompetetingai diskutuoti apie
                senąją kultūrą. Kitiems tiesiog įdomi su folkloru susijusi
                informacija. Čia ir taip nedaug laiškų ateina. O jeigu dar labiau
                pradėsime riboti ir cenzūruoti laiškus, tai konferencija susilauks
                įprasto likimo - ji mirs.

                O jeigu kuris laiškas nepatiko - niekas nemaišo paspausti klavišo
                'Delete'. O jeigu nepatinka ši bendruomenė - niekas netrukdo nuo jos
                atsijungti (ir prisijungti kitur)... ;)

                Iki,
                Saulius
                --
                aka Smu
                ICQ#: 6403695
                Message 7 of 20 , Mar 11, 2003
                  Bravo, Saulia!

                  tavo atsakas kaip sviestu per sirdi. Va cia tai tikrai dziaugsmingas
                  poziuris i gyvenima. Perskaiciau ir as ta pikta laiska, tik nebuvo nei
                  laiko, nei noro atsakyti. Mes darbovietej ir Valentino diena tarpusavy
                  issibuciavom, ir ne tik kovo 8 - ir vasario 23 atsventem (susaudyt mus per
                  maza!). Uztad kasdien i darba ir renkames kaip i svente, ir zinome, kad
                  esame mylimi, laukiami, kad rupinames vieni kitais ir kad bedoje niekas
                  nepaliks vienas. Ir vakarais i seimas sugriztame dziugus ir mylintys - kas
                  gali buti geriau?

                  Bet koks kategoriskumas visuomet pirmiausia atskleidzia isminties ir
                  tolerancijos stoka. Savanoriskas apsiribojimas siauroje srityje taip pat
                  neretai issigimsta i kitu sriciu neigima ir kitokiu paziuru niekinima. Tik
                  kiek gali virti savo sultyse?

                  Askritai - gaudeamus, jaunime! Ypac mes, "etnopankai", kuriu tikrai nereikia
                  mokyti, kaip tai daryti.

                  Beje, Inga, o kaip su romansu vakaru siemet? Jei taip prie staliuku,
                  smetoniskoj aplinkoj (ne, tikrai, mane tik pakarti uz tokias
                  sventvagystes)?..

                  Vita

                  Message 8 of 20 , Mar 11, 2003
                    Beje gerbiamieji lietuviai

                    galima ziureti labai paprastai i jusu sventimus ten visokiu vasario 14 ir
                    tt, bet ziurint ir darant isvadas pagal paminetas sventes, tai jums
                    tiesiogiai nusispjaut ant lietuvybes, ant etno ir tt, kodel ? todel, kad
                    pripazistant tokias sventes kaip vasario 14, po 100 metu kazin ar kas snekes
                    ta kalba, kur dabar as rasau, kazin ar kas zinos, kas tai buvo LDK, kas buvo
                    lietuva, kad tokie litai buvo, ir visi slovins silikoninius kurinius...

> [...]
                    >
                    > Beje, Inga, o kaip su romansu vakaru siemet? Jei taip prie staliuku,
                    > smetoniskoj aplinkoj (ne, tikrai, mane tik pakarti uz tokias

                  • Sharunas
                    Message 9 of 20 , Mar 11, 2003
                      Message
                      Nu dziaugsmas@... beveik, kad ish karto patariu tau zhvakute uzhsidegti ir labai karshtai pradeti melstis visiems dievams, kuriuos tik pazhysti.

                      Zhinai, kai pradejau skaityti tavo laishka, kazhkaip jau ish pat pradzhiu pradejo pirshtis mintis, kad mes lietuviai labai jau netolerantishki zhmones esam ir kad vietoj to, kad kazhka kartu konstruktyviai darytumem, mes temokam tik karshta derva vieni kitiems ant galvu pilti.

                      Sheip net nezhinau ar chia tave smarkiai su shudais sumalt, ar tiesiog pertraukti per danti kaip koki silpnaproti ir tiek?

                      Visu pirma, tai laishkutis-sveikinimas net ne tau skirtas buvo ir savo pashvinkusia nuomone galejai sau ir pasilaikyti nederges chia konferencijos.

                      Zinai, chia per telika (na tu turbut praeityje taip uzhsikinises gyventi, kad ne nezinai jog tokiu prietaisu esama? Tai va, ash tau bishi padesiu, telikas yra panashus i kompiuteri (ir kaip tavo dievishki pirshai sugebejo prisiliesti prie tokio shiu laiku velnio uzhskrato, kaip kompiuteris) tik prie jo nera klaviaturos ir pelytes, na dar nera ir tokios stachiakampes dezhes, kurioje yra mygtukas "ijungti" ir kazhkodel ten burzhgia ventiliatorius), na bet uzhteks chia tave shviesti apie shiuolaikinio zhmogaus gyvenima, nes jei moki naudotis kompu, tai turbut ir zhinai, kad pas mus vakarais namuose galima uzhsidegti shviesa, ishvirti ant dujines ar elektrines virykles arbatos puodeli ir paskaityti ka laikrashciai rasho, ar pazhireti ka telikas rodo.

                      Tai, va per ta telika, rode viena toki ishkrypeli, kuris moteri prievartaudavo. Chm idomu, gal chia kaip tik apie tave laida buvo, o ash vat neishmanelis emiau ir tau pachiam tokius dalykus pasakoju.

                      Tai, ash kaip ir nelabai nustebchiau, jei zhmogus vingiu smegenyse neturintis, ir dar i moteris ishkrypusiu zhvilgsniu bezhiurintis, imtu ir ishgirdes sveikinimus moterims, taip kalbet pradetu. Na, tad ner chia ko stebetis, jei ir tu taip pat. Tai praktishkai belieka tik pasidaryti ishvada, jog ir tavojoje makauleje, jei ir yra nors kokios smegenu uzhuomazgos, tai praktishkai jokiu vingiu ten net neverta ieshkoti, ane?

                      Tu ten rashai "tokios sventes PROPAGANDA mano seimoje arba musu isties senaja gyvasti mylincio jaunimo buryje". Labai jau idomu butu "tavo sheima" pamatyti. Labai jau neisivaizduoju, kad ji tokia ir ishvis imanoma. Na, o jei vistik ji yra ir ten net MOTERIS (fui kaip tai tau bjauru turetu buti) yra, tai ash baisingai ja uzhjauchiu, kad jei reikia su beprochiu ishkrypeliu nedartaleiechiu gyventi. Nors paskaichius tavo zhodelius esanchius po zhodzhio arba  galima padaryti ishvada, kad tavo sheima -tai turbut grazhuchiu nekaltuchiu berniuku ratelis, kuris ishties gyvena myledamas senaja gyvasti. O pasirodo, tu dar ir sukrioshes senis esi.

                      Turbut ir pykdo tave grazhus zhodzhiai merginoms, nes galiu isivaizduoti, kad kirmeletais dantimis ir nuliniu smegenines turintis senas neandartalietis nelabai jau koki ispudi gali sudaryti.

                      Bet zhinai, ka ash tau pasakysiu, kai kita karta, kas nors ka nors grazhaus pasakys merginoms, tai tau visai nebutina savo pashvinkusiomis mintimis imti ir sugadinti viska. Turi savo deshnia ir kaire rankas, ir augink ant ju raumenis sau isveikata.

                      Tegu kitai kovo 8 tau uzhauga tokios drutos rankutes ir tvirtus kumshchiukai, kad priesh veidrodi atsisedes getum myleti ir myleti savo senaja gyvasti.

                      O jei kada taip nutiks, kad netoli manes atsidursi, tai patariu ash tau mane apeiti labai dideliu lanku. Nes jei netychia ash uzhjausiu ishkrypeli shalia saves, tai rizikuoji pamatyi kaip atrodo tavo lygios nevingiuotos smegenys tavo paties dviejose didzhiulese drutos rankose.

                      O jei jau ishgirdai (???) mane pergreitai ir pergarsiai kazhka durninanti, tai gali chia nemyzhti i konferencija, o imk ir pats sau prisipazhink, kad triznius esi ir bijai tokius dalykus girdeti.

                      Zhodzhiu bichas, nepatariu ash tau man po akimis kada pasimaishyti. Ir beja ne tik man, o ir shiaip zhmonems. Nes kai kazhkas kazhka grazhaus pasakys, o tu shalia atsistojes imsi ir pameginsi viska sushikti, tikrai kazhkas gali neishlaikyti.

                      O visoms toms, kurios sugebejo ishtverti ir perskaityti shi laishkuti iki galo, na ka ash galiu pasakyti, vaikinu tarpe irgi visokiausiu musu esama. Atsargiai, neuzhsiraukite kada ant kokio ishkrypusio neandartaliechio, nes visa jusu gyvenima gali toks sushikti, bijodamas ka nors grazhau ar gero pasakyti ar padaryti, nes juk tikras vyras nekenchia moters, ja zhemina, musha ir didzhiuojasi savo galingomis dviejomis rankomis!

                      Tachiau yra ir ne tokiu kietuoliu. Yra zhmoniu, kurie myli ir dzhiaugiasi aplink esanchiomis merginomis. Ir niekada nebijo visiems tai parodyti. Ir dzhiaugiasi, kad yra progu merginas ypatingai pagerbti.

                        Shugy
                      - Guns for peace, knife for future -
                      Message 10 of 20 , Mar 11, 2003
                        Message
                        prasymas kanalo moderatorei
                        pasalinkite tuos du asilus is listo !
                        aciu

                        Giedrius

                        Message 11 of 20 , Mar 12, 2003
                          Del renginiu, tai suradau bukleteli, kuriame rasoma
                          jog
                          KTU Distacinio mokymo cetre, Studentu g. 48a, 337
                          auditorijoje paskaitas tema "Mokslo ir technologiju
                          istorija: viduramziu technologijos" skaitys T.
                          Baranauskas, L. Klimka, D. Juodis, A. Zalnierius, M.
                          Bertasius, R. Sviedrys (ivairiomis dienomis tarp kovo
                          17 ir geguzes 22).

                          Daugiau info:
                          http.://www.filosofija.ktu.lt

                          Yahoo! Web Hosting - establish your business online
                          http://webhosting.yahoo.com
                        • dziaugsmas@yahoo.com
                          Message 12 of 20 , Mar 12, 2003
                            Patikekit, nieks jusu demokratiniu teisiu nezada
                            varzyti, paprasciausiai viskam yra savo vieta.

                            Taip pat manes ne kiek neerzina gatves surmulys kovo
                            8-a, senukai, jaunimas ir visi kiti su geltonom ar
                            kitokios spalvos tulpem, taip kad speju, jog nesu koks
                            nors nedemokratas ar gyvenantis vien praeitimi.

                            Juolab moteru pagerbimas yra tikrai geras dalykas
                            (atleiskit, kurias izeide piktas, o tiksliau -
                            grieztokas mano kalbos tonas). Mano grieztumas buvo
                            skirtas vienam asmeniui, kuri, matyt, reikejo svelniai
                            (teviskai) pastumeti pamastyti, ar isties musu moterys
                            nebuvo gerbiamos, kol nebuvo kovo 8? Ar reikia ginti
                            ir propaguoti (butent - propaguoti) sovietines
                            tradicijas, kai musu demesys sutelktas senesniu
                            lietuviskesniu tradiciju gaivinimui (argi ne tai mes,
                            etnokulturistai, ir veikiam)?
                            Kodel nieks neraso - tarkim, eikim, apgiedokim,
                            pagerbkim merginas ar moteris dzuku lalauninku
                            paprociu per Velykas? Todel, kad dar neretai nedristam
                            parasyti tokios paprastos informacijos. Senasias
                            sventes tarsi pasvenciam, "pazaidziam", o
                            kasdieniniame gyvenime tarsi vel norim buti
                            siuolaikiniai zmones, neissiskiriantys is kitu.

                            Tad as - uz ta informacija, kuri isties atskleistu,
                            kas mes tokie esam. Pagonys ir kompiuteris
                            (informacine visuomene) - puiku, as dabar tuo ir
                            naudojuosi, kad subrandinciau tokiose diskusijose
                            supratima, kas mes tokie isties esame. Kas ta
                            etnokultura, jei taip arsiai ginam vasario 14 ir
                            helovyna? Ar tik nesistengiam venu metu ilisti i
                            penkis kailius?

                            Dirbkim, diskutuokim, bo kai visus isvarys, tai nebus
                            su kuo ta daryti.

                            R. Sinkevicius

                          • pepermint@delfi.lt
                            Message 13 of 20 , Mar 12, 2003
                              labai stengiausi nesikisti i sia diskusija del tarybiniu ir netik svenciu, bet matyt mano pastangos per slabnos...
                              Pirmiausia noriu supazindinti,kad kovo 8 yra TARPTAUTINE MOTERS DIENA. Ne tarybine ar kokia kitokia. Ji tik buvo ispopuliarinta tuo metu.
                              O siaubingiausia tai, kad vietiniai vyrai tik burnoja tokias sventes vietoj to, kad sveikintu ir myletu, gerbtu moteris be ypatingos progos.
                              Kadangi neesu dar mama, tai geguzes pirma sekmadieni man nepavyks pasijusti ypatingai ar pagerbtai...
                              Tai gal gerb. vyrai siulo svente daryti viena kart metuose? Bet tada apkaltins citavimu rusisku multiku: "Ksazheleniju den razhdenija tolka raz v gadu..."
                              Liudna, nes mes ir taip, kaip niurus hipopotamai slepiames saltuose jausmu vandenyse..
                              Na, bet ar man ka kritikuoti.. juk as tik moteris...
                              iki
                              Asta

                              <--------------------===========================-------------------->
                              Meiles zinutes sirdies damai ar riteriui: siusk MEILE numeriu 1325.
                              Jei siunti draugui, po zodzio MEILE nurodyk jo mob. telefono numeri.
                              Zinutes kaina 1 Lt. http://sms.delfi.lt/
                            • dziaugsmas@yahoo.com
                              Message 14 of 20 , Mar 13, 2003
                                Beje: atsiprasau, kad instinktyviai pradejau kreiptis
                                i jus vienaskaitos antru asmeniu. Hm, pagalvojau
                                linksmas e-mailo pavadinimas ir t.t... Tai tiek.

                                R.S>

                                Message 15 of 20 , Mar 13, 2003
                                  Ojoj. Laiskelis pries tai buvo skirtas visai ne
                                  konferencijai. Apmaudi klaida. Atsiprasome. ;)

                                  Message 16 of 20 , Mar 13, 2003
                                    Rytoj, t.y. kovo 14 d., VDU, Donelaicio g. 52, 212
                                    auditorijoje (M. Gimbutienes auditorijoje) 15.30 vyks
                                    seminaras "Turgaus kultura". Paskaita skaitys Dr. doc.
                                    G. Mazeikis (Siauliu universitetas).