Req: muzikos! :)

  • Mantas Okas
    Message 1 of 4 , Oct 12, 2004
      Sveiki,

      Reiketu pagalbos. Esu tokioje situacijoje, kurioje reikalinga lietuvisku
      sokiu muzika, bet negaliu jos pats igroti (nes siuo metu neturiu su kuo) ir
      nelabai turiu kaip ieskoti CD a kazko panasaus. Galbut kasnors turite/zinote
      kur yra lietuvisku sokiu .mp3'ioskiu? Ypatingai skubiai reikia barbotytes :)
      Jei kam kiltu klausimu del copyright'u pazeidinejimo etc. parasykite man
      asmeniskai, paaiskinsiu situacija. Rasykite man i munchas@... Dekui
      uz pagalba!

      Mantas
    • Mantas Okas
      Message 2 of 4 , Oct 12, 2004
        Sveikas, Giedriau!

        Labai tikiuosi kad atsiras doras armonikierius sitame grupse, kuris man igros
        pora kartu "barboryte" ir atsius ja .mp3 formate :)

        Bet jis galbut pasijaustu siaubingu pazeideju, jei paskaitytu tamstos laisko
        antraja dali:

        > be to mp3 formatas pats lietuviu leidziamoj muzikoj nelegalus, nes
        > nera ne vieno istatymo ta linkme ;)

        kuri, beje, mano nuomone, prasilenkia su teisine logika, jei jau pradedame
        kalbeti apie istatymus.

        Geros dienos!

        Mantas
        Message 3 of 4 , Oct 12, 2004
          autorines teises pazeidziamos, kai nera autoriaus ir leidejo sutikimo, taip
          pat nesumokamas autoriniu tiesiu gynimo organizacijai uz jo naudojima ir tt.

          speju, kad i viena punkta pataikote

        • Azuolas
          Message 4 of 4 , Oct 16, 2004
            Labas,
            Turiu dauk lietuviu liaudies sokiu muzikos mp3 formatu jei dar reikia,
            bet Barborytes lyg ir neradau.
            O kokiu budu jas atsiusti?