Req: muzikos! :)

  • Mantas Okas
    Message 1 of 4 , Oct 12, 2004

      Reiketu pagalbos. Esu tokioje situacijoje, kurioje reikalinga lietuvisku
      sokiu muzika, bet negaliu jos pats igroti (nes siuo metu neturiu su kuo) ir
      nelabai turiu kaip ieskoti CD a kazko panasaus. Galbut kasnors turite/zinote
      kur yra lietuvisku sokiu .mp3'ioskiu? Ypatingai skubiai reikia barbotytes :)
      Jei kam kiltu klausimu del copyright'u pazeidinejimo etc. parasykite man
      asmeniskai, paaiskinsiu situacija. Rasykite man i munchas@... Dekui
      uz pagalba!

      Mantas
    • Mantas Okas
      Message 2 of 4 , Oct 12, 2004
        Sveikas, Giedriau!

        Labai tikiuosi kad atsiras doras armonikierius sitame grupse, kuris man igros
        pora kartu "barboryte" ir atsius ja .mp3 formate :)

        Bet jis galbut pasijaustu siaubingu pazeideju, jei paskaitytu tamstos laisko
        antraja dali:

        > be to mp3 formatas pats lietuviu leidziamoj muzikoj nelegalus, nes
        > nera ne vieno istatymo ta linkme ;)

        kuri, beje, mano nuomone, prasilenkia su teisine logika, jei jau pradedame
        kalbeti apie istatymus.

        Geros dienos!

        Mantas
        Message 3 of 4 , Oct 12, 2004
          autorines teises pazeidziamos, kai nera autoriaus ir leidejo sutikimo, taip
          pat nesumokamas autoriniu tiesiu gynimo organizacijai uz jo naudojima ir tt.

          speju, kad i viena punkta pataikote

        • Azuolas
          Message 4 of 4 , Oct 16, 2004
            Labas,
            Turiu dauk lietuviu liaudies sokiu muzikos mp3 formatu jei dar reikia,
            bet Barborytes lyg ir neradau.
            O kokiu budu jas atsiusti?