Re: Re[2]: [Etnokultura] Virsmu knyga

    Message 1 of 8 , Jan 27, 2003
      Sveika Inga ir kiti pilieciai :))

      na man paciam teko surinkineti panasaus pobudzio aprasyma ir surinkta
      medziaga apie lydetuves ir mirti, todel si knyga manau tik papildys mano
      turimas zinias ir praples baltiskaji akirati :)
      galesiu isskirti viska, kas susije su mirtimi ...

      todel inga, manau, butinai uzsuksiu, butinai pasiimsiu, butinai ir galesiu
      parasyti trumpa recenzija pora temu ;))

      Giedrius