Re: [Etnokultura] Virsmu knyga

    Message 1 of 8 , Jan 24, 2003
      Sveiki,

      sudominot su sia reklama, taciau pasigedau vieno vieso dalyko, del ko ir
      rasau - kainos, kad zinociau, kiek laiko dantis ant lentynos pasidet
      ;)))))))

      Inga, informuok, busim dekingi, ieskosim, taupysim, pirksim ;))

      Giedrius

      Message 2 of 8 , Jan 26, 2003
        geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
        vakarone...

        Everything you'll ever need on one web page
        from News and Sport to Email and Music Charts
        http://uk.my.yahoo.com
      • Arunas
        Message 3 of 8 , Jan 27, 2003
          Sveiki. As is gadulos. O tikrai ketvirtadieni etnocentre buvo vakarone?!

          Geda. Net man nieks nepranese :)

          Arunas

          > geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
          > vakarone...

        • Inga
          Message 4 of 8 , Jan 27, 2003
            Monday, January 27, 2003, 5:32:35 AM, you wrote:

            ad> geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
            ad> vakarone...
            ad> A

            ad> __________________________________________________
            ad> Do You Yahoo!?
            ad> Everything you'll ever need on one web page
            ad> from News and Sport to Email and Music Charts
            ad> http://uk.my.yahoo.com

            ad> jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska adresu:

            Na, Gadulos vakarone Centre tai buvo sausio 9 diena...:)
            O praeita savaite vakarone, kiek girdejau, renge ateitininkai.
            Taigi, jie kam norejo tam ir skelbe...

            Linkejimai,
            Inga mailto:Ingala@...
          • Inga
            Message 5 of 8 , Jan 27, 2003
              Friday, January 24, 2003, 7:08:57 PM, you wrote:

> [...]

              G> ;)))))))

              G> Inga, informuok, busim dekingi, ieskosim, taupysim, pirksim ;))

              Sveikas Giedriau,

              dziaugiuosi, kad susidomejai knyga - tikrai verta!
              Vakar Centre vyko pirmasis knygos pristatymas, zmoniu pripludo
              tiek, kad nebebuvo vietos :)

              Kitas pristatymas (nesuspejusiems sudalyvauti bus
              vasario 11d. 17 val. Vieshojoje bibliotekoje.

              Knyga pigiausiai galima isigyti Tautines kulturos centre - viso
              labo tik 17 Lt uz 600 puslapiu leidini! Galit uzeiti bet kuria
              darbo diena nuo 9 iki 17 val., malonu bus pasimatyti :)
              O shiaip turetu buti ir knygynuose, bet kur kas brangiau...

              P.S. Labai idomu butu ishgirsti perskaiciusiuju mintis. Netgi bus
              galima paprasyti Aleksandro Zarskaus parashyti i e-konferencija
              ir atsakyti i jusu klausimus. Ka galvojat apie tai?

              Iki!
              Inga

              Inga mailto:Ingala@...
              Message 6 of 8 , Jan 27, 2003
                Sveika Inga ir kiti pilieciai :))

                na man paciam teko surinkineti panasaus pobudzio aprasyma ir surinkta
                medziaga apie lydetuves ir mirti, todel si knyga manau tik papildys mano
                turimas zinias ir praples baltiskaji akirati :)
                galesiu isskirti viska, kas susije su mirtimi ...

                todel inga, manau, butinai uzsuksiu, butinai pasiimsiu, butinai ir galesiu
                parasyti trumpa recenzija pora temu ;))

                Giedrius

                http://docs.yahoo.com/info/terms/