Virsmu knyga

  • Inga
    Message 1 of 8 , Jan 24, 2003
      Specialiai jums!!!

      "Virsmų knygos" turinys ir uzsklanda.

      Jei susidomesite, primenu, kad knygos pristatymas
      jau shi sekmadieni 14.30 val. Tautines kulturos centre.

      Iki pasimatymo :)
      Inga

      mailto:Ingala@...
      Message 2 of 8 , Jan 24, 2003
        Sveiki,

        sudominot su sia reklama, taciau pasigedau vieno vieso dalyko, del ko ir
        rasau - kainos, kad zinociau, kiek laiko dantis ant lentynos pasidet
        ;)))))))

        Inga, informuok, busim dekingi, ieskosim, taupysim, pirksim ;))

        Giedrius

        > Jei susidomesite, primenu, kad knygos pristatymas
        > jau shi sekmadieni 14.30 val. Tautines kulturos centre.
        >
        > Iki pasimatymo :)
        > Inga
        >

        > mailto:Ingala@...
        >
        > jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska
        adresu:

      • arturas dabkevicius
        Message 3 of 8 , Jan 26, 2003
          geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
          vakarone...

          Everything you'll ever need on one web page
          from News and Sport to Email and Music Charts
          http://uk.my.yahoo.com
        • Arunas
          Message 4 of 8 , Jan 27, 2003
            Sveiki. As is gadulos. O tikrai ketvirtadieni etnocentre buvo vakarone?!

            Geda. Net man nieks nepranese :)

            Arunas

            > geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
            > vakarone...

          • Inga
            Message 5 of 8 , Jan 27, 2003
              Monday, January 27, 2003, 5:32:35 AM, you wrote:

              ad> geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
              ad> vakarone...
              ad> A

              ad> __________________________________________________
              ad> Do You Yahoo!?
              ad> Everything you'll ever need on one web page
              ad> from News and Sport to Email and Music Charts
              ad> http://uk.my.yahoo.com

              ad> jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska adresu:

              Na, Gadulos vakarone Centre tai buvo sausio 9 diena...:)
              O praeita savaite vakarone, kiek girdejau, renge ateitininkai.
              Taigi, jie kam norejo tam ir skelbe...

              Linkejimai,
              Inga mailto:Ingala@...
            • Inga
              Message 6 of 8 , Jan 27, 2003
                Friday, January 24, 2003, 7:08:57 PM, you wrote:

> [...]

                G> ;)))))))

                G> Inga, informuok, busim dekingi, ieskosim, taupysim, pirksim ;))

                Sveikas Giedriau,

                dziaugiuosi, kad susidomejai knyga - tikrai verta!
                Vakar Centre vyko pirmasis knygos pristatymas, zmoniu pripludo
                tiek, kad nebebuvo vietos :)

                Kitas pristatymas (nesuspejusiems sudalyvauti bus
                vasario 11d. 17 val. Vieshojoje bibliotekoje.

                Knyga pigiausiai galima isigyti Tautines kulturos centre - viso
                labo tik 17 Lt uz 600 puslapiu leidini! Galit uzeiti bet kuria
                darbo diena nuo 9 iki 17 val., malonu bus pasimatyti :)
                O shiaip turetu buti ir knygynuose, bet kur kas brangiau...

                P.S. Labai idomu butu ishgirsti perskaiciusiuju mintis. Netgi bus
                galima paprasyti Aleksandro Zarskaus parashyti i e-konferencija
                ir atsakyti i jusu klausimus. Ka galvojat apie tai?

                Iki!
                Inga

                Inga mailto:Ingala@...
                Message 7 of 8 , Jan 27, 2003
                  Sveika Inga ir kiti pilieciai :))

                  na man paciam teko surinkineti panasaus pobudzio aprasyma ir surinkta
                  medziaga apie lydetuves ir mirti, todel si knyga manau tik papildys mano
                  turimas zinias ir praples baltiskaji akirati :)
                  galesiu isskirti viska, kas susije su mirtimi ...

                  todel inga, manau, butinai uzsuksiu, butinai pasiimsiu, butinai ir galesiu
                  parasyti trumpa recenzija pora temu ;))

                  Giedrius

                  http://docs.yahoo.com/info/terms/