Virsmu knyga

  • KLTKC
    Message 1 of 8 , Jan 22, 2003
      Sveiki visi seniai matyti ir girdeti, nesistebiu - turbut daugeli apeme
      atostogu arba sesiju karshciai :))))

      Taciau vis tiek kvieciu ateit i musu centro lektoriaus Aleksandro
      Zarskaus ir Algirdo Patacko VIRSMU KNYGOS pristatyma.

      Gimimas, vedybos ir mirtis - tai svarbiausi zmogaus gyvenimo virsmai, kurie ir
      nagrinejami shioje knygoje.
      Pasikalbeti su autoriais apie tai ir ne
      tik tai,isigyti knyga tikrai gerokai pigiau nei knygynuose,
      pasiklausyti GADULOS sutartiniu galesite jau shi
      sekmadieni sausio 26 d. 14.30 val.
      Kauno tautines kulturos centre (Jakshto 18,prie Kauno pilies).

      Labai jusu lauksime!
      Inga
    • Inga
      Message 2 of 8 , Jan 24, 2003
        Specialiai jums!!!

        "Virsmų knygos" turinys ir uzsklanda.

        Jei susidomesite, primenu, kad knygos pristatymas
        jau shi sekmadieni 14.30 val. Tautines kulturos centre.

        Iki pasimatymo :)
        Inga

        mailto:Ingala@...
        Message 3 of 8 , Jan 24, 2003

          sudominot su sia reklama, taciau pasigedau vieno vieso dalyko, del ko ir
          rasau - kainos, kad zinociau, kiek laiko dantis ant lentynos pasidet
          ;)))))))

          Inga, informuok, busim dekingi, ieskosim, taupysim, pirksim ;))

          Giedrius

          > Jei susidomesite, primenu, kad knygos pristatymas
          > jau shi sekmadieni 14.30 val. Tautines kulturos centre.
          >
          > Iki pasimatymo :)
          > Inga
          >

          > mailto:Ingala@...
          >
          > jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska
          adresu:

        • arturas dabkevicius
          Message 4 of 8 , Jan 26, 2003
            geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
            vakarone...

            Everything you'll ever need on one web page
            from News and Sport to Email and Music Charts
            http://uk.my.yahoo.com
          • Arunas
            Message 5 of 8 , Jan 27, 2003
              Sveiki. As is gadulos. O tikrai ketvirtadieni etnocentre buvo vakarone?!

              Geda. Net man nieks nepranese :)

              Arunas

              > geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
              > vakarone...

            • Inga
              Message 6 of 8 , Jan 27, 2003
                Monday, January 27, 2003, 5:32:35 AM, you wrote:

                ad> geda, kad nepraneset, jog praeita savaite vyko Gadulos
                ad> vakarone...
                ad> A

                ad> __________________________________________________
                ad> Do You Yahoo!?
                ad> Everything you'll ever need on one web page
                ad> from News and Sport to Email and Music Charts
                ad> http://uk.my.yahoo.com

                ad> jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska adresu:

                Na, Gadulos vakarone Centre tai buvo sausio 9 diena...:)
                O praeita savaite vakarone, kiek girdejau, renge ateitininkai.
                Taigi, jie kam norejo tam ir skelbe...

                Linkejimai,
                Inga mailto:Ingala@...
              • Inga
                Message 7 of 8 , Jan 27, 2003
                  Friday, January 24, 2003, 7:08:57 PM, you wrote:

> [...]

                  G> ;)))))))

                  G> Inga, informuok, busim dekingi, ieskosim, taupysim, pirksim ;))

                  Sveikas Giedriau,

                  dziaugiuosi, kad susidomejai knyga - tikrai verta!
                  Vakar Centre vyko pirmasis knygos pristatymas, zmoniu pripludo
                  tiek, kad nebebuvo vietos :)

                  Kitas pristatymas (nesuspejusiems sudalyvauti bus
                  vasario 11d. 17 val. Vieshojoje bibliotekoje.

                  Knyga pigiausiai galima isigyti Tautines kulturos centre - viso
                  labo tik 17 Lt uz 600 puslapiu leidini! Galit uzeiti bet kuria
                  darbo diena nuo 9 iki 17 val., malonu bus pasimatyti :)
                  O shiaip turetu buti ir knygynuose, bet kur kas brangiau...

                  P.S. Labai idomu butu ishgirsti perskaiciusiuju mintis. Netgi bus
                  galima paprasyti Aleksandro Zarskaus parashyti i e-konferencija
                  ir atsakyti i jusu klausimus. Ka galvojat apie tai?

                  Iki!
                  Inga

                  Inga mailto:Ingala@...
                  Message 8 of 8 , Jan 27, 2003
                    Sveika Inga ir kiti pilieciai :))

                    na man paciam teko surinkineti panasaus pobudzio aprasyma ir surinkta
                    medziaga apie lydetuves ir mirti, todel si knyga manau tik papildys mano
                    turimas zinias ir praples baltiskaji akirati :)
                    galesiu isskirti viska, kas susije su mirtimi ...

                    todel inga, manau, butinai uzsuksiu, butinai pasiimsiu, butinai ir galesiu
                    parasyti trumpa recenzija pora temu ;))

                    Giedrius

                    http://docs.yahoo.com/info/terms/