Vakaronė

  • Inga
    Message 1 of 4 , Jan 7, 2003
      siunčiu visiems labų dienų!

      Tikiuosi gerai pakalėdojote per visas nesibaigiančias šventes,
      o šį ketvirtadienį 18.30 val. Jakšto 18
      vėl visus kviečiu į GADULOS VAKARONĘ!

      Turėtų būti linksma :)

      Inga

      mailto:Ingala@...
    • arturas dabkevicius
      Message 2 of 4 , Jan 8, 2003
        Ingwaz, buk gera,
        paplatink tarp zmoniu si pranesima:
        Kauno "Alka" pusiauziemi svencia sausio 25d, renkames
        13 val Roku kulturos namuose.

        Everything you'll ever need on one web page
        from News and Sport to Email and Music Charts
        http://uk.my.yahoo.com
      • Inga
        Message 3 of 4 , Jan 9, 2003
          Thursday, January 09, 2003, 5:31:24 AM, you wrote:

          ad> Ingwaz, buk gera,
          ad> paplatink tarp zmoniu si pranesima:
          ad> Kauno "Alka" pusiauziemi svencia sausio 25d, renkames
          ad> 13 val Roku kulturos namuose.
          ad> A

          ad> __________________________________________________
          ad> Do You Yahoo!?
          ad> Everything you'll ever need on one web page
          ad> from News and Sport to Email and Music Charts
          ad> http://uk.my.yahoo.com

          ad> jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska adresu:

          O.K.
          bet jei rahsai etnokulturos konferencijos adresu, tai shi
          pranesima jau gavo 45 zmones... :) Zinok, Tu esi priregistruotas shios
          konferencijos nariu, todel gali lygiateisishkai skelbti info, kaip ir
          visi kiti.

          P.S. O kokie planai Rokuose konkreciau?
          Inga mailto:Ingala@...
        • arturas dabkevicius
          Message 4 of 4 , Jan 14, 2003
            labas,
            tai jei si mano pranesima gavo 45 zmones, tai vadinasi
            ir as galiu gauti is ju laiskus? tai kodel negaunu?