Renginiai

  • Inga
    Message 1 of 19 , Nov 7, 2003

      Lapkricio 12 d. 14 val. KTKC vyks SEMINARAS pedagogams "Pasakų ir
      sakmių semantinė-struktūrinė analizė: pasakojamoji tautosaka -
      bendruomeninio elgesio taisyklių rinkinys".
      Lektorė - daugeliui gerai
      žinoma VDU prof. dr. B. Kerbelyte.
      Jei domitės - ateikite, jei ir ne pedagogai :)

      Lapkričio 15 d. 15 val. visus kvieciame i neeilines PARODOS "Tautiniai
      drabužiai" ATIDARYMA KTK centre.
      Dalyvaus kolekcijos moksline vadove,
      Liaudies kulturos centro Tautodailes poskyrio vadove
      T. Jurkuviene.
      Skirtingu Lietuvos regionu dainas dainuos folkloro
      ansambliai "Gadula" ir "Lokysta".
      Paroda veiks iki gruodzio pabaigos.

      Gero savaitgalio :)
      Inga

      mailto:Ingala@...
    • arturas dabkevicius
      Message 2 of 19 , Dec 2, 2003
        labas Inga,
        kaip laikaisi? si savaitgali buvau Twin Peaks Party,
        tai per visa nakti nuo postmodernaus D. Lyncho meno
        buvau ishlekes i agento Cooperio ir Loros Palmer
        pasaulius.
        Klausyk, man vis kirba tokia mintele, gal pasidarome
        savo temini kino vakareli? galetume pasinerti i
        Tarkovskio pasauli, arba Greenawejaus.

        parasyk, ka galvoji?
        Arturas

        --- Inga <ingala@...> wrote: > Sveiki,

> [...]
        > sakmiù semantinì-struktþrinì analizì: pasakojamoji
        > tautosaka -
        > bendruomeninio elgesio taisykliù rinkinys".
        > Lektorì - daugeliui gerai
        > ¾inoma VDU prof. dr. B. Kerbelyte.
        > Jei domitìs - ateikite, jei ir ne pedagogai :)
        >
        > Lapkrièio 15 d. 15 val. visus kvieciame i neeilines
        > PARODOS "Tautiniai
        > drabu¾iai" ATIDARYMA KTK centre.
        > Dalyvaus kolekcijos moksline vadove,
        > Liaudies kulturos centro Tautodailes poskyrio
        > vadove
        > T. Jurkuviene.
        > Skirtingu Lietuvos regionu dainas dainuos folkloro

        Download Yahoo! Messenger now for a chance to win Live At Knebworth DVDs
        http://www.yahoo.co.uk/robbiewilliams
      • Inga
        Message 3 of 19 , Dec 2, 2003
          Tuesday, December 02, 2003, 9:32:41 AM, you wrote:

          ad> labas Inga,
          ad> kaip laikaisi? si savaitgali buvau Twin Peaks Party,
          ad> tai per visa nakti nuo postmodernaus D. Lyncho meno
          ad> buvau ishlekes i agento Cooperio ir Loros Palmer
          ad> pasaulius.
          ad> Klausyk, man vis kirba tokia mintele, gal pasidarome
          ad> savo temini kino vakareli? galetume pasinerti i
          ad> Tarkovskio pasauli, arba Greenawejaus.

          ad> parasyk, ka galvoji?
          ad> Arturas

          ad> --- Inga <ingala@...> wrote: > Sveiki,

          ad> ________________________________________________________________________
          ad> Download Yahoo! Messenger now for a chance to win Live At Knebworth DVDs
          ad> http://www.yahoo.co.uk/robbiewilliams

          ad> jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska adresu:

          Labas Arturai,

          o kas trukdo tuos teminius vakarelius daryti :)? Galima nuo kino
          issiplest iki aprangos, aplinkos, maisto ir t.t.
          Reikia tik vietos ir kompo, na vieta gali buti ir mano darbe, tik jei
          daugiau zmoniu, per kompa ziuret nelabai kaip, reiktu ieskot
          videoprojektoriaus. Kita vertus, Foksas
          zadejo daryt kino vakara pas save, sake, jis turi kompa su dideliu
          monitorium. Tai tiek info.

          P.S. Asmeninius laiskus geriau siusk i mano nuosava dezute
          ingala@..., nes tkc adresu skaito visi norintys :)

          Linkejimai,
          Inga mailto:Ingala@...
        • Inga
          Message 4 of 19 , Dec 12, 2003
            Sveiki mielieji :)

            na, supratau, kad apie renginiu stoka Giedriaus laiske tai
            buvo i mano darza :)Iki siol is tiesu buvo truputelis
            ramybes...pries sventini surmuli, o dabar siunciu siek tiek info apie musu
            renginukus.

            Uzsukite, kai busite Senamiesty:)

            16 - 23 d. (išskyrus sekmadienį) 10-18 val. Gerumo akcija "Gyvybės medis". Atėjusieji prie Gyvybės
            medžio dovanų gaus po obuolį - gyvybinės energijos simbolį ir linkėjimų ateinantiems metams,
            o mainais ant popierinių žvaigždučių turės užrašyti keletą šiltų žodžių, skirtų visiems žmonėms.
            Popierinėmis žvaigždėmis, aprašytomis visų apsilankiusiųjų šviesiais, šilumą nešančiais žodžiais,
            bus puošiamas Gyvybės medis (A. Jakšto 18)
            Prie Gyvybės medžio vyks vakarai:
            17 d. 16.00-18.00 val. Visi norintys kartu su tautodailininke galės pasigaminti angeliuką iš šieno.
            18 d. 16.30 val. Vaikų modernaus folkloro grupės ir vaikų folkloro ansamblio "Žemynėlė" koncertas.
            19 d. 1630 val. Kauno I-os muzikos mokyklos mokinių ir Šilainių bažnyčios ateitininkų kuopos koncertas.
            22 d. 16.30 val. Vaikų folkloro ansamblio "Ratilėlis" koncertas.

            18 d. 18.30 val. Adventinė vakaronė su folkloro ansambliu "Gadula" (A. Jakšto 18).
            Labai visus kvieciu ateiti! Asmeniskai man si vakarone labai
            patinka,nes nera tokia kaip visos kitos :)ko verti jau vien zaidimai!

            19 d. 19.00 val. Kauno miesto folkloro ansamblių adventinis vakaras "Vidur lauko grūšelė žydi" (Vytauto bažnyčia).
            Tai vienas didesniu koncertu Kaune, kur dalyvauja visi arba beveik
            visi ansambliai. Koncertas ieskantiems ramybes.

            Į visus renginius įėjimas nemokamas

            Ramaus Kaledu laukimo :)
            Inga

            mailto:Ingala@...
            Message 5 of 19 , Dec 12, 2003
              aciu Inga, tikrai kaip sakoma apsimetem mazais akmenukais, negaliu likt
              skolingas, sazine lietuvio neleidzia , mesiu ir i tavo darza atgal :)))

              isivaizduok inga, kad esu tas blogas zodis pagonis, na supranti ka turiu
              mintyse, dabar pagalvokime, ka tu man pasiulai, ogi dalyvauti gerumo
              akcijoje, nueinu as i ja, o ten su tautodailininke darau angeliuka ? kaip
              manai, koks mano poziuris i ta reikala ?
              na cia vienas akmenelis, o gal geriau su tautodailininke daryt dideli grazu
              kaledini soda, kuris kaip didele saule sugriztanti arba pasaulio musu
              modelis kabetu ir dziugintu zmones.

              kitas akmenelis, tai kad kvieti visus prisijungti prie folk ansambliu
              baznycioj, del to mes kirtomes jau praeitus metus atsimenu :)) spek, ar as
              ten eisiu ? atspejai :)))) ir net is pirmo karto :))

              cia ir kyla man klausimas, kodel visi tikrai puikus renginiai taip ima ir
              nukrypsta viena linkme, kodel nera renginyje kalediniame vietos kitu
              konfesiju arba visai nekonfesiju zmonems, tarkim pasaulieciams, komunistams,
              budistams ir islamistams. kodel visgi nesaugoma darna tarp visu poziuriu
              zmoniu ir nera jiems pasirinkimo ?

              Giedrius
            • arturas dabkevicius
              Message 6 of 19 , Dec 14, 2003
                ko cia Giedriau pyksti? prisimink, kas pavaizduota
                KTKC logotipe ir viskas bus aisku...

                --- Giedrius <giedrius@...> wrote: > aciu Inga,

                BT Yahoo! Broadband - Save £80 when you order online today. Hurry! Offer ends 21st December 2003. The way the internet was meant to be. http://uk.rd.yahoo.com/evt=21064/*http://btyahoo.yahoo.co.uk
                Message 7 of 19 , Dec 15, 2003
                  arturai, as visiskai suprantu, bet ar galima turtinga lietuviu kultura
                  isprausti i tautiskumo remus, kurie ten tarpsta tarp 1904 ir 1939, kai
                  smetona diora dave is lietuvos, tiek ji jam ir rupejo :))

                  Giedrius

                  > ko cia Giedriau pyksti? prisimink, kas pavaizduota
                  > KTKC logotipe ir viskas bus aisku...
                  >
                  > --- Giedrius <giedrius@...> wrote: > aciu Inga,
                  > tikrai kaip sakoma apsimetem mazais

                • Arunas
                  Message 8 of 19 , Dec 15, 2003
                    From: "Giedrius" <giedrius@...>
> [...]
                    komunistams,
                    > budistams ir islamistams. kodel visgi nesaugoma darna tarp visu poziuriu

                    O tu manai budistui isitikinimai neleis i baznycia nueiti paklausyti
                    kaledinio koncerto? Jis juk ne romuvietis?!

                    Arunas
                    Message 9 of 19 , Dec 15, 2003
                      kode jus zmones tokie pikti ?
                      kodel kai dabar bandau atgal nukreipti sneka apie etnokultura jus pykstat ?
                      kodel jums uzkliuva ta romuva, ji is jusu nei darbo neatima, nei pinigu,
                      nieko neatima ?
                      nejau turime visi sedeti raukus igaube ir geretis, kad renginiai tik tiems,
                      o kitiems nera ?

                      Giedrius
                    • arturas dabkevicius
                      Message 10 of 19 , Dec 15, 2003
                        kodel tokie pikti? todel, kad Tu pats save pries pora
                        rasteliu isivardinai "piktu pagonimi", pasiskaityk.

                        --- Giedrius <giedrius@...> wrote: > kode jus

                        Message 11 of 19 , Feb 9, 2004
                          Kauniečių folkloro klubas 'Gilė' gaus 'Aukso paukštės' nominaciją
                          Šiais metais „Aukso paukštės“ nominaciją „Geriausias vaikų folkloro
                          ansamblis“ gaus kauniečių folkloro klubas „Gilė“, kuriam vadovauja Dobilas
                          Juška ir Artūras Sinkevičius.
                          Kovo 14 dieną 16:00 valandą Vilniaus Rotušėje vyks "Aukso paukštės" laureatų
                          apdovanojimai. Čia galėsite pamatyti ir Kauno folkloro klubo "Gilė"
                          koncertą. Kviečiame visus palaikančius.

                          Vakaronė su kapelija 'Bernelių užeigoje'
                          Vasario 11 dieną 19:00 valandą "Bernelių užeigoje" Donelaičio gatvėje vyks
                          linksma vakaronė. Vakaronėje gros labai linksma kapelija "Lipk ant sienų".
                          Kviečiame visus norinčius padainuoti, padūkti, pabendrauti. Daugiau
                          informacijos galima gauti pas Artūrą Sinkevičių, telefonas +37068393786, ICQ
                          193049544, IRC karkusa`s, internetinė svetainė www.gile.visiems.lt, el.
                          paštas upinis@....

                          Ruoškimės vasario mėnesio šventėms
                          Vasaris, dar kitaip vadinamas Kovinis, Ragutis:
                          24 d. - Vieversio šventė.
                          24 d. - Užgavėnės. Kai visų kaukėtų džiaugsmui ant laužo čirškėdama supleška
                          Morė ir į miesto padangę šauna žiemos pabaigą pranašaujančios spalvotos
                          ugnys, Kanapinis laimi grumtynes su Lašininiu ir "išveja" pastarąjį iki pat
                          Velykų. Šventės metu valgoma daug riebaus ir sotaus maisto, tradicinių
                          blynų, simbolizuojančių pirmykštę duonos auką. Užgavėnių šventės atitikmenis
                          turi dauguma Europos tautų.

                          Užgavėnių seminaras Vilniuje
                          Kviečiame dalyvauti visus norinčius Užgavėnių seminare, kurį rengia Lietuvos
                          liaudies kultūros centras (LLKC) kartu su Vilniaus etninės veiklos centru
                          (VEVC).
                          Seminaras vyks vasario 11 d. 18 val. LLKC Didžiojoje salėje (Barboros
                          Radvilaitės g. 8).
                          Dalyvaus Žemaitijos, Aukštaitijos ir Vilniaus miesto folkloro ansambliai.

                          Pasirodė 'Baltų Religijos ir mitologijos šaltiniai'
                          Pasirodė "Baltų Religijos ir mitologijos šaltiniai", III tomas, 840 psl.,
                          XVII amžius.

                          sekmes visiems darbuose !

                          Giedrius aka DJALEX
                          +370 699 40690
                          +370 656 60754
                          giedrius@...
                          http://www.romuva.lt
                          ICQ: 50827870
                          IRC: DJALEX
                        • Jonas Valančius
                          Message 12 of 19 , Oct 22, 2004
                            Inga,

                            Klausimas: o kur randasi netradiciniu instrumentu netradicinis
                            muziejus, kur gros netradiciniu kankliu netradicinius kurinius ? Koki
                            orientyra gal pasakytumete ar tikslu adresa ? Gal speciau atkakti po
                            japonisko kimono pristatymo :-)

                            Didziai dekingas,
                            Jonas
                            <--------------------===================================-------------------->
                            DELFI mail pašto sistema http://www.mail.lt
                          • Kauno TKC
                            Message 13 of 19 , Oct 22, 2004

                              na, vakarone vakar tikrai buvo ispudinga - jau vien del to, kad atejo tokia galybe zmoniu!!!
                              Labai tuo dziaugiames ir ieskom galimybes daryti pasisokimus didesneje saleje.

                              PARODA. KTK centre ka tik iskabinta nauja paroda - tai Jurgio (kas pazista :) giminaites Janinos Peldaviciutes tapybos darbai.
                              Jei patys piesiat, fotografuojat ar dar kokiu kitu budu gaminate meno kurinius, kuriuos noretumete visiems viesai parodyti - kreipkites. Musu sienos - jusu paslaugoms :)

                              Siandien, spalio 22 d., P. Stulgos instrumentu muziejuje 16 val. NETRADICINES KANKLIU MUZIKOS KONCERTAS.
                              Kankliuos: Ausra Masteikaite-Miciuliene, Valdas Zemaitis, Laura Lukenskiene.
                              Iejimas su muziejaus bilietais.

                              spalio 26 d. 15 val. KTK centre visus kvieciame i SEMINARA "Lietuviu tautinis kostiumas: istorija, regioniniai skirtumai, siuvimo ypatumai".
                              Seminara ves TKC direktore Asta, viena stipriausiu sios srities specialisciu Kaune. Siulau pasinaudoti galimybe NEMOKAMAI gauti vertingos informacijos.

                              spalio 29 d. 18 val. KTK centre ROMANSU VAKARAS "Pravirkdyciau akmeni kieta" su folkloro ansambliu "Gegutala"(vad. Nijole Grivaciauskiene (VDU folklorinio vadove)) is Garliavos. Dainuos Kauno rajono zvaigzdes - puikios dainininkes seserys Pyplytes.

                              Smagaus savaitgalio,
                              Inga

                            • Kauno TKC
                              Message 14 of 19 , Oct 22, 2004
                                Stulgos muziejus - Zamenhofo g. 8, einant nuo Laisves, Vilniaus gatve, prie
                                siulu parduotuves reik sukt kairen.

                                Labai idomu, koks gi ten kimono pristatymas?
                                Gal ir nespesiu sudalyvaut, tai bent laukciau atgarsiu :)

                                <--------------------===================================--------------------

                                Message 15 of 19 , Oct 22, 2004
                                  jonai, zinau:
                                  Vilnius, Sventaragio 4

                                  <--------------------===================================--------------------

                                  Message 16 of 19 , Oct 24, 2004

                                    siek tiek greit skaitydamas nepasupratau esmes, bet paskum supratau viena dalyka, ar tiesa Inga, kad jei as esu prifotkines po Lietuva vazinejant labai geru sventyklu akmenu vaizdeliu, ar galima butu padaryti ju parodele  ?

                                    Giedrius

                                    Message 17 of 19 , Oct 25, 2004
                                      Taip, Giedriau, zinoma!!!
                                      Tik man svarbu, ar tos nuotraukos iremintos, nes mes centre neturim daug remu. Ir kokio jos dydzio? Aisku, geriau but didesnio.

                                      Inga

                                      Message 18 of 19 , Oct 25, 2004
                                                   Giedriau butinai daryk paroda.Bus idomu

                                        Message 19 of 19 , Sep 20, 2005

                                          artimiausias TKC renginys - romansu vakaras su folkloro ansambliu SELIJA rugsejo 30 d. 18.30 val. Vieta - Jaksto 18.

                                          Penktadieni 16 val.Vilkijos Kalesinsku mokykloje naujos parodos LIETUVIU IR ANGLŲ TRADICINIAI MEZGINIAI atidarymas.

                                          Na o Senamiesty, netoli Aleksoto tilto si sestadieni vyks Hanzos dienos. (Ne, ne banko tuo paciu pavadinimu :) Turetu buti cirko artistai, sendaikciu turgus, meistrai ir amatininkai. Nuo 17 val. koncertuos folkloro ansambliai, o 20 val. vilniskiai atveza nauja projekta SUTARTINES.COM (sutartines giedos Liaudies kulturos centro moterys, Saules kliosas, bus sokamas breikas, rodomos videoinstaliacijos, ugnies sou ir pan.)

                                          P.s. Prasau! Parasykite info ir apie jusu zinomus etno renginius! Neuzsidarykime vieni nuo kitu!

                                          Gero bobvasario :)
                                          Inga

                                          Kviečia mokytis Straujos kompiuterijos mokykla. Testai. Nuotolinis mokymas. ECDL kursai.