Re: [Etnokultura] Apjuoskime Kauno pilį!

  • Saulius L.
    Message 1 of 1 , Aug 25, 2009
      labą,
      labai atsargiai pažiūrėkit į atsakymą "taip" ar "ne"
      - kam maga kad naują pilį pastatytume tai 2mln tam ir iš tolo nepakaks.
      beja ne to norvegai ir siekia.
      - Kauno pilis buvo smarkiai naudojama - griauta ir vėl statyta - tai kurio
      varianto nori??? gal iš "senovinio" piešinuko?..
      - aš noriu turėt puikiai sutvarkytą santakos-pilies parką. noriu matyti ir
      atskirti kur yra sena, kur yra nauja. galėti paliesti išlikusį istorinį
      paveldą, įsivaizduoti koks buvo jis pakilimo laikais
      - paveldas yra tikras, kai gyva jo atmintis ir pagarba jam. šiandien
      statytas daiktas mums nėra paveldas. ar valdovų rūmai paveldas??? gal mūsų
      vaikųvaikųvaikųvaikam
      - hipotetinių modelių vieta muziejuj, pvz, išlikusiam pilies bokšte, bet
      nebūtina jų griozt ant senųjų pamatų.
      - aš irgi mielai apjuosiu pilį dėl to, kad man jinai svarbi. reikia ją
      estetiškai tvarkyti. tik be butaforijų.
      S.

      --
      Saulius L.