Re: [Etnokultura] Origamio seminaras

  • lauriuka@gmail.com
    Message 1 of 4 , Nov 29, 2008
      hmmmmmmmmm kaip cia pasakius.... mano Imantas islanksto tokius dalykus, kur as net nezinau nuo ko pradet :) tai kuris is musu vaikas? hehehe

      2008/11/29 Inga Inga <zaliasaule@...>

      Suaugusiems ir paaugusiems :) Ten pakankamai sudėtingas menas, tai vaikams sunkoka būtų.

      2008/11/28, lauriuka@... <lauriuka@...>:

      Labas....
      O tas seminaras suaugusiems ar vaikams?

      2008 m. lapkričio 28 d. 14:21, Inga Inga <zaliasaule@...> rašė:
      Kviečiame į paskutinį šio pusmečio seminarą „Japonų popieriaus
      lankstymo menas (origamis)".

      Gruodžio 7 d., sekmadienį, 11 val. Kauno įvairių tautų kultūrų centre
      (Šv. Gertrūdos 58) Seminarą ves japonų kultūros centro „Tsuru" vadovė
      Augustė Juraškaitė ir origamio mokytoja Leticija Juraškienė. Seminaro
      trukmė 6 ak. val. Įėjimas nemokamas.  Būtina išankstinė registracija
      tel. 37 - 42 66 82, el. paštu inga@...  (reikalingi: vardas,
      pavardė, telefono numeris)

      Seminaro metu dalyviai sužinos origamio atsiradimo istoriją, išmoks
      skaityti lankstinių schemas, parinkti tinkamą popierių bei išbandys
      įvairius japoniško popieriaus lankstymo būdus.

      Inga

      <*> Your email settings:
         Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to: