GRAZI MUSU SEIMYNELE

  • lauriuka@gmail.com
    Message 1 of 7 , Nov 16, 2008

      Muzikuojancių seimų festivalis GRAZI MUSU SEIMYNELE vyks lapkricio 29 d. sestadieni 12 val. Povilo Stulgos lietuviu tautines muzikos instrumentu muziejuje, L.Zamenhofo g. 12, Kaunas. Kvieciame dalyvauti visus, dainuojancius ar grojancius seimose! Jei muzikuojate dviese ar daugiau, ruoskite 2-3 kurinių 5 -7 min. tradicines muzikos programeles. Kontaktinis tel. 861040325 (Laura)

      --
      Laura L.
    • Tomas.
      Message 2 of 7 , Dec 23, 2008
        Sveiki,

        esu paprasytas pranesti, kad jau yra sieninis 2009 metu kalendorius,
        islesitas Vytauto Didziojo Universiteto 20-ies metu atkurimo proga.
        Kalendoriuje yra 12 graziu nuotrauku su lietuviskais tautiniais drabuziais.

        Kalendoriu isigyti galima Pegaso ir Humanitas knygynuose, o pigiau Pasaulio
        lietuviu centre (S. Daukanto g. 11, LT-44305 Kaunas).

        Nuoširdžiai,
        Tomas Bendikas
        www.maluch.lt - geros nuotaikos automobilis