Kaledine vakarone

  • Artūras Sinkevičius
    Message 1 of 16 , Dec 4, 2007
      Kalėdinė vakaronė
      Gruodžio 20 d. 18.00 val. Purienų vidurinėje mokykloje (S.Lozoraičio g.
      13)pasitiksime grįžtančią Saulutę, užkursime aukurą, giedosime Kalėdines
      giesmes, pažaisime Kaledinių žaidimų ir pašoksime linksmų šokių su su
      kapela "Lipk ant sienų", Purienų folkloro klubu ir Ąžuolo Gile. Kviečiame
      visus norinčius prisijungti prie Kauno jaunimo, švenčiančio kalendorines
      šventes.
      Renginius organizuoja Kauno etninės veiklos klubas.
      Informacija tel.: 868393786, kaunoevc@...

      --
      Geros dienos

      Artūras Sinkevičius
      Tel. +37068393786
      e-mail arturas@...
      www.gile.lt
      www.kevc.lt
    • lauruka bbb

        Message 3 of 16 , Dec 4, 2007

          sekmes

          Cia jums raso viena mergina,kuri kazkodel gauna jusu grupes (etnokultura) laiskus. Gal galite mane is viso sito kazkaip