Re: [Etnokultura] Re: Re: noriu pasikalbet su Jurga

  • Salvis
    Message 1 of 11 , Jun 28, 2007
      Að ten nebuvau, tai neþinau, kaip kas apsirengæs buvo.
      Bet jei tokia ðviesi, su akinukais Jurga ið Gadulos,
      tai jin ið Pakruojo kilus (ar buvo akcentas? :), ir
      turbût jau iðtekëjus.

      O VDU ðefuoja Vilma, tai ji turëtø þinot. Ið to klano
      tai, berods, tik vienà Jurgà þinau, juodà nuo plaukø
      iki kojø. :]

      --- Gintaras Digaitis <gdigaitis@...> wrote:

      > Ten svente VDU ir Gadula,
      > any ideas?
      > nuo siol reiks klaust kam priklauso, o po to vardo
      > :)
      >

      > --- In etnokultura@yahoogroups.com, Salvis

      > sventusios jonines
      > ant paveisiejininku piliakalnio. Ji buvo su raudonu
      > megstiniu,
      > sviesiom kelnem, sviesus plaukai, vardas - Jurga.
      > Aciu
      > p.s man patiko su ja sokti ozeli...

      Ir stai dar karta suskambes Tautoj kvietimas:
      Visi mes kovai pasiruose jau, draugai!
      Greit gatvese vel suplazdes Trispalviu sydas –
      Vergove truks, taciau jau neilgai!

      http://salvis.livejournal.com/profile

      Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.
      http://new.toolbar.yahoo.com/toolbar/features/mail/index.php
      Message 2 of 11 , Jun 29, 2007
        pervadinam grupe yra PAZINTYS XXX.

        ------------ --------- --------- --------- --------- -------
        ------------ --------- --------- --------- --------- -------

[...]

        Checked by AVG Free Edition.
      • Jurgis Pralgauskis
        Message 3 of 11 , Jun 29, 2007
          norint prisiregistruot, galima rasyti is naujo e-mailo
          etnokultura-subscribe@yahoogroups.com
          o atsijungti, is esamo:

          bet siaip as irgi už googlegroups.. - jie lietuvių kalbą normaliai supranta :)

          Posted by: "evaldas miknius" efukasm@...
          efukasm
          Thu Jun 28, 2007 3:02 pm (PST) pritariu

          Salvis <dziaugsmas@...> wrote:
          Klausykit, o kaip èia yra su ðitais yahoogroups'ais,
          kiek suprantu, su kitokiu adresu èia patekt negali?

          Tai kam ðitas atsilikimas, gal pereinam á gmail'à?..
          Að, pavyzdþiui, vien dël ðitos yahoo grupës turiu senà
          el.paðto adresà laikyti.

          Na, èia buvo tik pasiûlymas...

        • evaldas miknius
          Message 4 of 11 , Jun 30, 2007
            nu tu cia ir pavarei.

            Giedrius <giedrius@...> wrote:
> [...]

            http://salvis. livejournal. com/profile

            Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.

            Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
            Play Sims Stories at Yahoo! Games.