Re: [Etnokultura] yahoogroups

    Message 1 of 11 , Jun 28, 2007
      subscribini nauja, sena unsubscribini.

      ----- Original Message -----
      From: Salvis
      Sent: Thursday, June 28, 2007 12:03 PM
      Subject: [Etnokultura] yahoogroups

      Klausykit, o kaip èia yra su ðitais yahoogroups' ais,
      kiek suprantu, su kitokiu adresu èia patekt negali?

      Tai kam ðitas atsilikimas, gal pereinam á gmail'à?..
      Að, pavyzdþiui, vien dël ðitos yahoo grupës turiu senà
      el.paðto adresà laikyti.

      Na, èia buvo tik pasiûlymas...

      ------------ --------- --------- --------- --------- -------
      ------------ --------- --------- --------- --------- -------

      Ir stai dar karta suskambes Tautoj kvietimas:
      Visi mes kovai pasiruose jau, draugai!
      Greit gatvese vel suplazdes Trispalviu sydas –
      Vergove truks, taciau jau neilgai!

      http://salvis. livejournal. com/profile

      Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
      http://mobile. yahoo.com/ go?refer= 1GNXIC

      Checked by AVG Free Edition.
    • Žygimantas Karaliūnas
      Message 2 of 11 , Jun 28, 2007
        Arba pasikeiti į kokį reikia adresą yahoogroups account'e.

        -----------------
        zygis
      • Gintaras Digaitis
        Message 3 of 11 , Jun 28, 2007
          Ten svente VDU ir Gadula,
          any ideas?
          nuo siol reiks klaust kam priklauso, o po to vardo :)

          --- In etnokultura@yahoogroups.com, Salvis <dziaugsmas@...> wrote:

          > Tokiais atvejais geriausia bent jau priklausomybæ
          > folkloro ansambliui iðsiaiðkinti... :D

          ant paveisiejininku piliakalnio. Ji buvo su raudonu megstiniu,
          sviesiom kelnem, sviesus plaukai, vardas - Jurga. Aciu
          p.s man patiko su ja sokti ozeli...
        • evaldas miknius
          Message 4 of 11 , Jun 28, 2007
            pritariu

            Salvis <dziaugsmas@...> wrote:
[...]

            Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
            Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.

          • Salvis
            Message 5 of 11 , Jun 28, 2007
              Að ten nebuvau, tai neþinau, kaip kas apsirengæs buvo.
              Bet jei tokia ðviesi, su akinukais Jurga ið Gadulos,
              tai jin ið Pakruojo kilus (ar buvo akcentas? :), ir
              turbût jau iðtekëjus.

              O VDU ðefuoja Vilma, tai ji turëtø þinot. Ið to klano
              tai, berods, tik vienà Jurgà þinau, juodà nuo plaukø
              iki kojø. :]

              --- Gintaras Digaitis <gdigaitis@...> wrote:

> [...]

              Ir stai dar karta suskambes Tautoj kvietimas:
              Visi mes kovai pasiruose jau, draugai!
              Greit gatvese vel suplazdes Trispalviu sydas –

              Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.
              http://new.toolbar.yahoo.com/toolbar/features/mail/index.php
              Message 6 of 11 , Jun 29, 2007
                pervadinam grupe yra PAZINTYS XXX.

                --- Gintaras Digaitis <gdigaitis@yahoo. co.uk> wrote:

> [...]

                http://salvis. livejournal. com/profile

                Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.

              • Jurgis Pralgauskis
                Message 7 of 11 , Jun 29, 2007
                  norint prisiregistruot, galima rasyti is naujo e-mailo
                  etnokultura-subscribe@yahoogroups.com
                  o atsijungti, is esamo:

                  bet siaip as irgi už googlegroups.. - jie lietuvių kalbą normaliai supranta :)

                  Posted by: "evaldas miknius" efukasm@...
                  efukasm
                  Thu Jun 28, 2007 3:02 pm (PST) pritariu

                  Message 8 of 11 , Jun 30, 2007
                    nu tu cia ir pavarei.

                    Giedrius <giedrius@...> wrote:
> [...]

                    http://salvis. livejournal. com/profile

                    Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.

                    Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
                    Play Sims Stories at Yahoo! Games.