[Etnokultura] yahoogroups

  • Salvis
    Message 1 of 11 , Jun 28, 2007
      Klausykit, o kaip èia yra su ðitais yahoogroups'ais,
      kiek suprantu, su kitokiu adresu èia patekt negali?

      Tai kam ðitas atsilikimas, gal pereinam á gmail'à?..
      Að, pavyzdþiui, vien dël ðitos yahoo grupës turiu senà
      el.paðto adresà laikyti.

      Na, èia buvo tik pasiûlymas...

      Ir stai dar karta suskambes Tautoj kvietimas:
      Visi mes kovai pasiruose jau, draugai!
      Greit gatvese vel suplazdes Trispalviu sydas –
      Vergove truks, taciau jau neilgai!

      http://salvis.livejournal.com/profile

      Message 2 of 11 , Jun 28, 2007
        subscribini nauja, sena unsubscribini.

        ------------ --------- --------- --------- --------- -------
        ------------ --------- --------- --------- --------- -------

        Ir stai dar karta suskambes Tautoj kvietimas:
        Visi mes kovai pasiruose jau, draugai!
        Greit gatvese vel suplazdes Trispalviu sydas –
        Vergove truks, taciau jau neilgai!

        http://salvis. livejournal. com/profile

        Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
        http://mobile. yahoo.com/ go?refer= 1GNXIC

        Checked by AVG Free Edition.
      • Žygimantas Karaliūnas
        Message 3 of 11 , Jun 28, 2007
          Arba pasikeiti į kokį reikia adresą yahoogroups account'e.

          -----------------
          zygis
        • Gintaras Digaitis
          Message 4 of 11 , Jun 28, 2007
            Ten svente VDU ir Gadula,
            any ideas?
            nuo siol reiks klaust kam priklauso, o po to vardo :)

            --- In etnokultura@yahoogroups.com, Salvis <dziaugsmas@...> wrote:

            > Tokiais atvejais geriausia bent jau priklausomybæ
            > folkloro ansambliui iðsiaiðkinti... :D

            ant paveisiejininku piliakalnio. Ji buvo su raudonu megstiniu,
            sviesiom kelnem, sviesus plaukai, vardas - Jurga. Aciu
            p.s man patiko su ja sokti ozeli...
          • evaldas miknius
            Message 5 of 11 , Jun 28, 2007
              pritariu

              Salvis <dziaugsmas@...> wrote:
[...]

              Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
              Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.

            • Salvis
              Message 6 of 11 , Jun 28, 2007
                Að ten nebuvau, tai neþinau, kaip kas apsirengæs buvo.
                Bet jei tokia ðviesi, su akinukais Jurga ið Gadulos,
                tai jin ið Pakruojo kilus (ar buvo akcentas? :), ir
                turbût jau iðtekëjus.

                O VDU ðefuoja Vilma, tai ji turëtø þinot. Ið to klano
                tai, berods, tik vienà Jurgà þinau, juodà nuo plaukø
                iki kojø. :]

                --- Gintaras Digaitis <gdigaitis@...> wrote:

> [...]

                Ir stai dar karta suskambes Tautoj kvietimas:
                Visi mes kovai pasiruose jau, draugai!
                Greit gatvese vel suplazdes Trispalviu sydas –

                Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.
                http://new.toolbar.yahoo.com/toolbar/features/mail/index.php
                Message 7 of 11 , Jun 29, 2007
                  pervadinam grupe yra PAZINTYS XXX.

                  --- Gintaras Digaitis <gdigaitis@yahoo. co.uk> wrote:

> [...]

                  http://salvis. livejournal. com/profile

                  Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.

                • Jurgis Pralgauskis
                  Message 8 of 11 , Jun 29, 2007
                    norint prisiregistruot, galima rasyti is naujo e-mailo
                    etnokultura-subscribe@yahoogroups.com
                    o atsijungti, is esamo:

                    bet siaip as irgi už googlegroups.. - jie lietuvių kalbą normaliai supranta :)

                    Posted by: "evaldas miknius" efukasm@...
                    efukasm
                    Thu Jun 28, 2007 3:02 pm (PST) pritariu

                    Message 9 of 11 , Jun 30, 2007
                      nu tu cia ir pavarei.

                      Giedrius <giedrius@...> wrote:
> [...]

                      http://salvis. livejournal. com/profile

                      Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.

                      Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
                      Play Sims Stories at Yahoo! Games.