Re: [Etnokultura] Stovykla Lenkijoje

    Message 1 of 9 , Jun 22, 2007
      Atsiminkite viena svarbu dalyka: visa informacija apie kilnojamo ir
      nekilnojamo turto niokojima ir nesaugojima turi buti perduota pirmiausia
      oficialioms institucijoms, ty paveldosaugos institucijoms, kas ir daroma
      kiekviena karta, jie jau pavargo nuo pranesimu.

      Antras punktas, tai asmenybes bruozas, kiek jis pasiruoses tai daryti, jei
      matai, kad kazkas negero kazka daro, tai sudrausmink, o ne kaip asilelis
      gerulis nuleidi ausis ir buni paklusnus niekdariui.

      Trecias dalykas, pvz Romuva praktikuoja tai ir skleidzia info, kad
      bandysime be talku ir kitu veiksmu derintis ir vieninga paminklu apsaugos
      zenkla, ir vietines romuvos apsiims ziureti objektus, ten ismeigdami savo
      prieziuros zenkla, ty uzrasas lentele PRIZIURI ROMUVA, ir paskirta
      bendruomene ar asmenys ta objekta tvarkys, kol kas ir taip tvarko,bet
      vieningas zenklas beprosal.

    • Laimonas Gaurylius
      Message 2 of 9 , Jun 29, 2007
                                                  Laba diena,
        Pirmiausia, turetu buti zenklas "paminklas saugomas valstybes" sie zenklai  pradingsta ar netgi nepastatomi.  Papildomai galetu buti ir kitokie zenklai, bet iki siol kitokiu neteko matyti. Gal but ne viska zinau. Neaisku, ar tie kiti uzrasai juridiskai pades, ar bus autoritetingi vietiniam gyventojui. Paminklas paprastai buna sunaikinamas mikliai, pavyzdziui akmuo suskaldomas zvyrui, taigi tuo metu kai tas jau vyksta/ivyko, buna velu ka nors padaryti. Todel reikia pasirupinti, bent jau uzrasais, anksciau negu "kas nors bus dar daroma  ne taip". Beje  vienuose rajonuose uzrasai tvarkingi, kituose pavyzdziui Prienu, ju  daug kur nera. Ir daznai sunaikinus paminkla pats sunaikintojas sako: vaje, o as nezinojau.. Gal kas zino, kaip tame rajone pakelti valdininkams veja?  Akmuo virs 1 kubinio metro turio, siuo metu jis pripazistamas gamtos paminklu, o veliau neretai ishaiskeja, kad tai dar ir mitologinis sakralinis paminklas.
         Bet taip pat pradingsta paminklai kuriu turis virsija  10 kubiniu metru . Tai nemalonu. Jie sekmingai pergyveno  ir krytziuociu laikus, bet musu dienomis beatodairiskai naikinami, skaldomi i statybas ir kelius. Apskritai nuo ivairiu svarstymu ir demagogijos labai butu gerai pereiti prie konkreciu veiksmu. Ir butu gerai jeigu tokie pasiulymai atsirastu.

                                Pagarbiai:  Laimonas

        Giedrius <giedrius@...> wrote:

[...]

        Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
        Play Sims Stories at Yahoo! Games.

        Message 3 of 9 , Jun 29, 2007
          papasakosiu viena nutikima, kuris turbut atsakys i klausimus visus. yra
          toksai dalykas kaip kauno akmenu skaldykla, lampedziai. vienas zmogus
          skambina ir sako, kad sakes, vyrai, negaliu, sventas akmuo. akurat, su
          duobute. gerai, kad zmogus supratingas, paskambino, pasake, isvezem, pas
          save pastatem, saugom. tai kad tai yra asmenybes klausimas nr 1.
          tik veliau veikia visi kiti veiksniai. svarbus dalykas yra ir
          krikscionizacija. sunku zmogu net dabar ikalbinti, kad tai yra musu ir kad
          tai lietuviu ir sventa. jam sventa yra jonas, juozas, marija ir ona, na
          dar jezus. ne karta esu aprektas pagonimi viesame transporte ir net kauno
          savivaldybeje. tai kad niekuom daugiau gyvenime nesistebiu, tik stebiuosi,
          kad zmones, budami lietuviai, elgias kaip kokie vokieciai. cia labiausia
          gaila, gaila, kad identitetas asmens yra paskutineje vietoje, vienoje
          geroje vietoje :)