Re: [Etnokultura] Stovykla Lenkijoje

  • dziaugsmas@yahoo.com
    Message 1 of 9 , Jun 22, 2007
      Tik praneškit, ir mūsų kovos būriai pasirengę talkininkauti :}

      Taip pat kuriasi įvairios jaunimo organizacinės struktūros, internetiniai tinklapiai (pvz., www.lietuviai.info , www.tautairtevyne.lt ), per kuriuos taip pat galima paskleisti informaciją.

      Message 2 of 9 , Jun 22, 2007
        Atsiminkite viena svarbu dalyka: visa informacija apie kilnojamo ir
        nekilnojamo turto niokojima ir nesaugojima turi buti perduota pirmiausia
        oficialioms institucijoms, ty paveldosaugos institucijoms, kas ir daroma
        kiekviena karta, jie jau pavargo nuo pranesimu.

        Antras punktas, tai asmenybes bruozas, kiek jis pasiruoses tai daryti, jei
        matai, kad kazkas negero kazka daro, tai sudrausmink, o ne kaip asilelis
        gerulis nuleidi ausis ir buni paklusnus niekdariui.

        Trecias dalykas, pvz Romuva praktikuoja tai ir skleidzia info, kad
        bandysime be talku ir kitu veiksmu derintis ir vieninga paminklu apsaugos
        zenkla, ir vietines romuvos apsiims ziureti objektus, ten ismeigdami savo
        prieziuros zenkla, ty uzrasas lentele PRIZIURI ROMUVA, ir paskirta
        bendruomene ar asmenys ta objekta tvarkys, kol kas ir taip tvarko,bet
        vieningas zenklas beprosal.

      • Laimonas Gaurylius
        Message 3 of 9 , Jun 29, 2007
                                                    Laba diena,
          Pirmiausia, turetu buti zenklas "paminklas saugomas valstybes" sie zenklai  pradingsta ar netgi nepastatomi.  Papildomai galetu buti ir kitokie zenklai, bet iki siol kitokiu neteko matyti. Gal but ne viska zinau. Neaisku, ar tie kiti uzrasai juridiskai pades, ar bus autoritetingi vietiniam gyventojui. Paminklas paprastai buna sunaikinamas mikliai, pavyzdziui akmuo suskaldomas zvyrui, taigi tuo metu kai tas jau vyksta/ivyko, buna velu ka nors padaryti. Todel reikia pasirupinti, bent jau uzrasais, anksciau negu "kas nors bus dar daroma  ne taip". Beje  vienuose rajonuose uzrasai tvarkingi, kituose pavyzdziui Prienu, ju  daug kur nera. Ir daznai sunaikinus paminkla pats sunaikintojas sako: vaje, o as nezinojau.. Gal kas zino, kaip tame rajone pakelti valdininkams veja?  Akmuo virs 1 kubinio metro turio, siuo metu jis pripazistamas gamtos paminklu, o veliau neretai ishaiskeja, kad tai dar ir mitologinis sakralinis paminklas.
           Bet taip pat pradingsta paminklai kuriu turis virsija  10 kubiniu metru . Tai nemalonu. Jie sekmingai pergyveno  ir krytziuociu laikus, bet musu dienomis beatodairiskai naikinami, skaldomi i statybas ir kelius. Apskritai nuo ivairiu svarstymu ir demagogijos labai butu gerai pereiti prie konkreciu veiksmu. Ir butu gerai jeigu tokie pasiulymai atsirastu.

                                  Pagarbiai:  Laimonas

          Giedrius <giedrius@...> wrote:

[...]

          Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
          Play Sims Stories at Yahoo! Games.

          Message 4 of 9 , Jun 29, 2007
            papasakosiu viena nutikima, kuris turbut atsakys i klausimus visus. yra
            toksai dalykas kaip kauno akmenu skaldykla, lampedziai. vienas zmogus
            skambina ir sako, kad sakes, vyrai, negaliu, sventas akmuo. akurat, su
            duobute. gerai, kad zmogus supratingas, paskambino, pasake, isvezem, pas
            save pastatem, saugom. tai kad tai yra asmenybes klausimas nr 1.
            tik veliau veikia visi kiti veiksniai. svarbus dalykas yra ir
            krikscionizacija. sunku zmogu net dabar ikalbinti, kad tai yra musu ir kad
            tai lietuviu ir sventa. jam sventa yra jonas, juozas, marija ir ona, na
            dar jezus. ne karta esu aprektas pagonimi viesame transporte ir net kauno
            savivaldybeje. tai kad niekuom daugiau gyvenime nesistebiu, tik stebiuosi,
            kad zmones, budami lietuviai, elgias kaip kokie vokieciai. cia labiausia
            gaila, gaila, kad identitetas asmens yra paskutineje vietoje, vienoje
            geroje vietoje :)