Festivalis KULTŪRŪ TILTAI birželio 2d.

  • Inga Inga
    Message 1 of 3 , May 29, 2007
      Sveiki, mielieji,
      kviečiu jus šiltą šeštadienio popietę praleisti vieninteliame tokiame Lietuvos tautų festivalyje „Kultūrų tiltai-2007", kuris vyks

      2007 m. birželio 2 d. (šeštadienį) 12.00 - 18.00 val. Kauno Muzikinio teatro sodelyje.

      • Koncertuos: lietuvių folkloro ansamblis „Žaisa" (Kaunas), rusų folkloro ansamblis "Arinuška" (Vilnius), lenkų ansamblis "Canta Covnensis" (Kaunas), armėnų bendrijos ansamblis (Kaunas), rusų ansamblis "Sudaruški" (Kaunas), vokiečių kultūros bendrijos "Kulturverband" ansamblis (Kaunas) , romų ansamblis "Paše jak" (Klaipėda), baltarusių dainų ir šokių ansamblis "Svitanak" (Visaginas) , lenkų ansamblis "Kotwica" (Kaunas), rusų ansamblis „Nadiežda" (Kaunas), rusų choras ir vokalinis ansamblis "Ruskaja piesnia" (Kaunas), ukrainiečių ansamblis „Smerička" (Kaunas), slavų ansamblis "Razdolje" (Klaipėda), žydų dainų ir šokių ansamblis "Fajerlech" (Vilnius), rusų folkloro ansamblis "Bylina" (Visaginas).Koncerto vedėja – ponia Hana.
      • Festivalio metu vyks vaikų meno akcija, kurios metu vaikai pieš ir sudės spalvingą dėlionę (puzlį :) „Mano svajonių pasaulis".
      • „Kūrybinėse dirbtuvėse" meistriškumo pamokas ves totorių, rusų, armėnų ir lenkų menininkai. P.s. Kviečiu pasinaudoti galimybe pasimokyti austi tradicines rusiškas juostas, gaminti tradicinius totorių rankdarbius, pinti rusiškas puošmenas iš šiaudų, kalinėti armėnišką "čiakanką" ir t.t.
      Iki susimatymo :)
       Inga
      Message 2 of 3 , May 29, 2007
        mielieji, vien i topika paziurejus iskart noras atkrito eiti i ka nors,
        kulturininkai jus berasciai.

      • Kauno etninės veiklos klubas
        Message 3 of 3 , May 30, 2007
          kad tik tokios problemos;)