Re: [Etnokultura] VAKARONE

    Message 1 of 26 , Oct 16, 2006
      laikas, to ir imames, svesim shaba visi kartu.

    • dziaugsmas@yahoo.com
      Message 2 of 26 , Oct 16, 2006
        O štai prieš karą klausdavo, kas bendro tarp šių profesijų: malarž (dažytojas), guvniež (tas žmogelis, kur su kubilaičių išmatas išvežiodavo iš lauko tualetų), aptiekaž (vaistininkas) ir piekaž (kepėjas),. Ogi, kad visi kažką maišo.

        Message 3 of 26 , Oct 16, 2006

          Gerb. Dziaugsmas ir Gerb. Giedriau, labai prasau Jusu asmeninius barnius ir diskusijas spresti asmeniniais adresais.

          Jauciu, kad teks atsisakyti sios, manau tikrai naudingos konferencijos, vien del kaskokiu neaiskiu Jusu diskusiju.

          Su pagarba abiems pusems

          Arturas

          Message 4 of 26 , Oct 16, 2006
            gerbiamas arturai, kaip ten tu sakai, nepatinka, neklausyk :)

            ok, as baigiau, pagaliau ta issvajota emigracija :)

[...]

          • tomas sutkaitis
            Message 5 of 26 , Oct 17, 2006
              As tai manau geriausia butu jei iseitumet vienas ant vieno. Kas gaus "malku" tas ir pralaimejo cha cha cha:))) Bo paskutiniu metu tik internetu ir megstama pasikoliot, pasislepus

              Message 6 of 26 , Oct 17, 2006

                Negalėjau susilaikyt nuo viešo atsako, kadangi ant manęs buvo pavaryta būtent viešai ir šitoj konfoj. Ramybės, man čia irgi nepatinka visokios nefolkinės reklamos, kartais galima pakentėt.

              • vilma@gostauta.lt
                Message 7 of 26 , Nov 13, 2006
                  lapkricio 16 d. 18.30 val. vakarone Kauno tautines kulturos centre (A.
                  Jaksto 18)su f. a. "Gadula"

                  Kvieciame pasokti!!!

                  Vilma
                • Juozas Stočkus
                  Message 8 of 26 , Nov 13, 2006
                    Klausimas:
                    Kodel Kaune vakarones(Lipk ant sienu ir Gadulos) vyksta tuo paciu
                    metu? Ir jau antras menuo..

                    Juozas

                    <--------------------===================================-------------------->
                    DELFI mail pašto sistema http://www.mail.lt
                  • Artūras Sinkevičius
                    Message 9 of 26 , Nov 14, 2006
                      Labas,
                      nu tycia tai tikrai neplanavom, bet va taipi gavos ir nieko cia nepadarysi.
                      Mano asmenine svajone: kiekviena ketvrtadieny po 10 vakaroniu skirtinguose
                      vietuose tuo paciu metu.

                      Geros dienos

                      Artūras Sinkevičius
                      Tel. +37068393786
                      e-mail arturas@...
                      www.gile.lt
                      www.kevc.lt
                      Message 10 of 26 , Nov 14, 2006

                        hehe, arturai, o mano svajone, kad pvz sekmadieniais 10 ryto visos gatves butu tuscios , o baznycios pilnos, nesvarbu, kokio tikejimo :)

                        na gerai, siaip dziugu, kad tokie renginiai vis vyksta ir ju dauginasi, kad ir kiekvienam renginiui po viena zmogu, bile visiems butu gerai, o ne kad vakar vaziuoju truliku iki Neries viesbucio, o jaunimelis 14 -16 metu k*^*&^, b*(&^*&%, n(*^*(&(* ir tik kartais pasitaiko lietuviski zodziai. veliau jie klaus aisku, ka mums dave Lietuva ir sekmingai emigruos.

                        tai va, tiek kasdienisku postringavimu, sekmes visiems darbuose !

                        Sent: Tuesday, November 14, 2006 11:19 AM
                        Subject: {Disarmed} Re: [Etnokultura] VAKARONE

> [...]

                        > DELFI mail pašto sistema http://www.mail. lt
                        >

                        > jei norite ishsiregistruoti ish sios e-konferencijos, siuskit laiska

                        Geros dienos

                        Artūras Sinkevičius
                        Tel. +37068393786
                        e-mail arturas@gile. lt
                        www.gile.lt
                        www.kevc.lt

                      • Ruta Morkuniene
                        Message 11 of 26 , Nov 14, 2006
                          "Gadulos" vakaronės kartą per mėnesį ketvirtadieniais vyksta jau daug
                          metų (tiesiog ansambliečiams patogi diena). Konkrečios datos priklauso
                          nuo TKC patalpų užimtumo ir ansamblio galimybių.

                          --
                          Pagarbiai,
                          Andrius mailto:kfg@...
                          Message 12 of 26 , Jan 9, 2007
                            kvieciame sokejus po visu svenciu atsigavusius i vakarone si ketvirtadieni
                            (11 d.) 18.30 val.
                            Gros Gadulos muzikantai.

                            Laukiame,

                            Vilma
                          • vilma@gostauta.lt
                            Message 13 of 26 , Nov 10, 2007
                              vel GADULOS vakarone lapkricio 15 d. 18.30 val. kvieciame visus pasokti!!!

                              Vilma
                            • vilma@gostauta.lt
                              Message 14 of 26 , Jan 15, 2008
                                kvieciam Kauno tautines kulturos centran (A. Jaksto 18)
                                KETVIRTADIENI (01-17) 18.30 val. pasokti su GADULA.

                                Vilma
                              • lauriuka@gmail.com
                                Message 15 of 26 , Feb 22, 2009

                                   Vasario 23 d. (pirmadieni) 18.30 TRADICINIU SOKIU VAKARONE  Povilo Stulgos lietuviu tautines muzikos instrumentu muziejuje, L. Zamenhofo g. 8, Gros Albinas Vaskevicius ir Andrius Darcenovas. Iejimas su muziejaus bilietais (Kaina – 2 Lt), sokiu metu veiks zaidimu kampelis 2 – 8 metu vaikuciams.

                                  --
                                  Laura L.