kur gauti m-gos ale tautiniams rubams?

  • Jurgis Pralgauskis
    Message 1 of 9 , Aug 8, 2006

      i mano gimine uzklydo viesnia is Kanados, kurios dukte Toronte dalyvauja ale folko ansambly ("Gintaras"),
      ir labai iesko medziagos ale tautiniams drabuziams... sijonui, prijuostei ir marskiniams.
      Bet siuo atveju motyvai man atrodo slaviski.. (ba spalva melyna, raudona ir balta.., siuvineta zvaizdutemis/ snaigemis, o gal tai laikoma gelytemis.., skanerio po ranka db neturiu, bet ryt gal atsaknuosiu, jei padetu.. )

      Gal patartumete, kur galima butu per savaite surasti tokios medziagos uzpirkimui, arba kas uziimtu issiuvinejimu (hm, o gal ten audimas) pagal pavyzdi?
      kaip supratau, pinigu tam turi.. nors ir ne melijona.

      aciu, ik

      Jurgis
      861677613

      Do you Yahoo!?
      Get on board. You're invited to try the new Yahoo! Mail Beta.
      Message 2 of 9 , Aug 8, 2006
        Priklausomai nuo dislokacijos vietos galima kreiptis i labai daug asmenu
        Vilniuje ir Kaune bei Siauliuose.

        Kaune www.gile.lt ir ten esancios merginos, tam skirtas forumas, ten jos
        maniakes, Vilniuje yra etnines veiklos centras, ten Marija, Dalia ir tt,
        jos irgi laisvai padeda visais klausimais.

        Beje, kadangi kalbos slavu ir baltu is vienos sakos, kulturos irgi, tai
        motyvai drabuziu irgi gan vienodi, ypac ziurint i Zemaiciu raudonus
        sijonus ir tt, beje, del tos pacios fobines priezasties ir
        Zmuidzinaviciaus kvailumo Lietuvos valstybe dabar turi ne valstybine
        veliava Purpurine raudona su vytim, o dramblio kaulo kranto labai
        spalvota, kuria Sustauskas atvirkscia veziojosi :))))))) muhahahhaha :))

      • >I< Salvis >I<
        Message 3 of 9 , Aug 9, 2006
          Gal uzteks kisti cia savo ciniskas pastabas apie musu
          veliava? O gal tamsta tapatinies su tuo paciu
          sustausku, kad taip kalbi? Nemanau, kad zmogus,
          negerbiantis musu Trispalves ir visos su ja susijusios
          istorijos gali gerbti ir antraja veliava - su Vyciu.

          Ir nusispjaut man ant kazkokio dramblio kaulo kranto,
          nei as zinau, kokia ju veliava, nei man ypatingai
          rupi. Uztat zinau, kokia musu veliava, ir ka reiskia
          jos spalvos.

          http://mail.yahoo.com
          Message 4 of 9 , Aug 9, 2006
            Salvi,

            turbut nesidomejai nei istatymais, nei veliavos gimimu, kaip Basanavicius gincijosi nezinai, neskaites kroniku tarybos ir tt.
            Is oro trispalve nukabinta, gimdyve baime, fobija, vadink kaip nori, zmoniu proto aptemimo isdava.
            Ir pirmoji valstybes veliava yra raudona, ir ji fiksuota hieraldikos savade Prancuzijoje.
            Ir isvis, nusiimk ta kareivio kauke ir kalbek kaip protingas zmogus :)

            Beje, palaidojom Beresneviciu ... tokia tustuma ...

            Sent: Wednesday, August 09, 2006 7:07 PM
            Subject: Re: {Disarmed} [Etnokultura] kur gauti m-gos ale tautiniams rubams?

            --- Giedrius <giedrius@...> wrote:

            > beje, del tos pacios fobines
            > priezasties ir
            > Zmuidzinaviciaus kvailumo Lietuvos valstybe dabar
            > turi ne valstybine
            > veliava Purpurine raudona su vytim, o dramblio kaulo
            > kranto labai
            > spalvota, kuria Sustauskas atvirkscia veziojosi
> [...]

                http://docs.yahoo.com/info/terms/

          • >I< Salvis >I<
            Message 5 of 9 , Aug 9, 2006
              --- Giedrius <giedrius@...> wrote:

              > Ir isvis, nusiimk ta kareivio kauke ir kalbek kaip
              > protingas zmogus :)

              Cha cha, man kaukes nereikia, as stoviu tvirtai ant
              savo koju ir mastau savo mintimis, kad ir
              neitinkanciomis tamstai. O stai jusiskis tonas ko tais
              kaitaliojasi nuo arogantisko tyciojimosi is
              valstybiniu simboliu iki "uzjaucianciu" asmeniskumu
              mano atzvilgiu, kurie sitoje vietoje visiskai
              nebutini.

> [...]
              > vadink kaip nori, zmoniu proto aptemimo isdava.
              > Ir pirmoji valstybes veliava yra raudona, ir ji
              > fiksuota hieraldikos savade Prancuzijoje.

              Visu peripetiju as nezinau, bet jos ir nepakeistu mano
              poziurio i si musu simboli. Nemanau, kad sugebetum
              pateikti tokiu kontraversisku faktu. Ir dauguma
              zmoniu, kurie dirbo, kovojo ir zuvo uz ideja,
              isreiksta siuo simboliu, taip pat turbut neismane visu
              jo priemimo peripetiju. Tai nekeicia esmes. Negi
              manai, kad musu salyje atsirastu daugiau sviesos,
              patriotizmo, ivairiu dorybiu, jei viena veliava
              pakeistume kita (kurios simbolis, beje, yra irgi
              iamzintas - musu herbe)? O gal tu manai, kad cia tokio
              mastelio skirtumas, kaip tarp prieskarines ir
              siuolaikines Vokietijos veliavu?

              Message 6 of 9 , Aug 9, 2006
                Salvi,

                atsiprasau uz asmeniskumus, taciau aplinka kalba daug blogo apie tave.

                mano nuomone, kad istoriniu simboliku atstatymas lemtu pakankamai daug.

                G.

                Message 7 of 9 , Aug 10, 2006
                  --- Giedrius <giedrius@...> wrote:

                  > Salvi,
                  >
                  > atsiprasau uz asmeniskumus, taciau aplinka kalba
                  > daug blogo apie tave.

                  :) As ne konformistas ir aplinkos spaudimui
                  nepasiduosiu. Mano paziuros yra daugmaz tipiskos
                  "white nationalist" paziuros, man nera ko slept. O jei
                  kam jos neitinka, tai dar nereiskia, kad as turiu
                  derintis prie ju paziuru.

                  > mano nuomone, kad istoriniu simboliku atstatymas
                  > lemtu pakankamai daug.

                  Net jei ir taip, tai dar nera pagrindas niekint kita
                  simbolika, kuri to nenusipelne. As ir pripazistu
                  prieskarini (Zikaro) Vyti, o ne dabartini. Pirmasis
                  mano galvoje stovi kaip tikrasis. Taciau tai
                  nereiskia, kad as dabartini vanosiu vulgariais
                  zodziais ant kiekvieno kampo ir visaip bandysiu ji
                  sudergt...

                  Message 8 of 9 , Aug 15, 2006
                    Toliau pristatomas poziuris i senasias lietuviu
                    sventes:

                    http://www.nflietuva.org/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

                    - - -
                    vivere militare est