Re[2]: [Etnokultura] Lietuva... ar ji taps Kebabija?

  • Þygimantas Karaliûnas
    Message 1 of 49 , Jun 5, 2006

      ISI> Tai stai, geda ir tiems/toms, kurios pereina i
      ISI> svetimas religijas, tokias kaip islamas, tarsi musu
      ISI> labai senoje kulturoje (tiksliau, sakyciau -
      ISI> civilizacija, jei kalbeti apie visa Europos regiona)
      ISI> nebutu jokios dvasines galios - matyt, su savaja
      ISI> kultura tie zmones net nepasistenge susipazinti.

      Cia dar klausimas kam turi buti geda. Kaip jau pats sakei, svedes
      pereina i musulmonu tikejima, nes nusivyle vakaru kultura. Zmogus
      visada pereina ten kur jam geriau. Jei tu dirbi uz grasius ir
      nezmoniskai sunku darba, o tau pasiulo gera ir palyginus lengva
      darba ofise uz trigubai didesni atlyginima. Argi tu nesusiviliosi
      tokiu pasiulymu!?
      Su religijom yra labai panasiai. Jeigu butu "gera reklama" tarkim, senojo
      Baltu Tikejimo, tai garantuoju, kad i ji pereitu didzioji dauguma
      nusivylusiu krikscionybe ir panasiais dalykais. Eilinio siuolaikinio
      zmogaus akimis pagonybe, tai kazkokia "sektos lygio medziu
      garbintoju grupele", kuri net nelaikoma religija. Taigi,
      nusivylusieji renkasi is pripazintu ir gerai zinomu religiju "saraso",
      nepraleisdami pro pirstus ir tokiu reklaminiu/komerciniu sektu, kaip
      Jehovos liudytojai.
      Zinoma nera viskas taip blogai, kaip Salvis raso/galvoja. As pastebiu,
      kad Lietuvoje, vienokio ar kitokio pobudzio pagonybe, populiareja. Kad
      ir pvz. Rasu (Joniniu) paskelbimas valstybine svente ir "Be Tabu" aktyvi agitacija
      uz tai. Pagarba tiem zmonem.

      ISI> Tad, pykit nepykit, bet esant tokiai sudetingai
      ISI> siandieninei situacijai tokius etnokulturistus, kurie
      ISI> vietoj gilinimosi i lietuviska etnine kultura ir jos
      ISI> propagavimo imtu dirbti isimtinai kitonisku kulturu
      ISI> propagavimo naudai, laikyciau isdavikais.

      Kur prasideda nepriteklius, ten baigiasi principai...
      Mano principu prioritetas yra aukstesnis uz nepritekliaus, taigi man
      irgi nepakeliuj su tokiais zmonem...

      EITUWIS
      Message 49 of 49 , Jun 6, 2006
        prancuzu svietimo dedes pasake, kad neileis i mokykla mokiniu, kuriu
        trusikai bus vietoj petnesu. gal ir teisingas sprendimas.
        kazkaip idomu, bambos nuogos vos ne ziema, visiskai nemasto, gi gimdyt
        reikes, sveiko vaiko tai norisi, laimes norisi, visko norisi, o daro
        atzegariai viska.