Re: [Etnokultura] Lietuva... ar ji taps Kebabija?

  • Azuolas
    Message 1 of 49 , Jun 5, 2006
      Atsiprasau del visokiu gramatiniu klaidu praeitame laiske, skubedamas rasiau
      laiska.. bet tikiuosi supratote ka pasakyti norejau :)

      Message 49 of 49 , Jun 6, 2006
        prancuzu svietimo dedes pasake, kad neileis i mokykla mokiniu, kuriu
        trusikai bus vietoj petnesu. gal ir teisingas sprendimas.
        kazkaip idomu, bambos nuogos vos ne ziema, visiskai nemasto, gi gimdyt
        reikes, sveiko vaiko tai norisi, laimes norisi, visko norisi, o daro
        atzegariai viska.