[Etnokultura] Folkloro resursai internete

  • dziaugsmas@yahoo.com
    Message 1 of 49 , May 30 9:56 AM
      Kadangi èia anksèiau buvo ginèytasi dël nelegaliø mp3,
      gal gelëtume visi pasidalinti þinomais adresais, kur
      internete galima rasti ir parsisiøsti ne tik lietuviø,
      bet ir viso pasaulio originalaus folkloro?

      http://mail.yahoo.com
      Message 49 of 49 , Jun 6, 2006
        prancuzu svietimo dedes pasake, kad neileis i mokykla mokiniu, kuriu
        trusikai bus vietoj petnesu. gal ir teisingas sprendimas.
        kazkaip idomu, bambos nuogos vos ne ziema, visiskai nemasto, gi gimdyt
        reikes, sveiko vaiko tai norisi, laimes norisi, visko norisi, o daro
        atzegariai viska.