Re: Mi presentas min

  • Harry
    Message 1 of 3 , Nov 21, 2008
      Saluton Jxuanjo

      dankon pro via enkonduketo - mi ne scias kiaj libroj ekzistas en via
      nacia lingvo pri Vicxo. Cxu vi iam sercxis en la librovendejoj aux
      surrete por vicxaj libroj?

      Bedauxrinde, la plej multaj libroj pri la temo ekzistas preskaux
      ekzluzive en la angla lingvo, supozeble, cxar Vicxo estas origine
      brita fenomeno - tamen, mi trovis kelkajn librojn pri Vicxo en la
      franca, germana kaj nederlanda lingvoj, principe tradukoj de
      anglalingvaj libroj (tamen mi trovis originalan en la germana!) kiam
      mi vizitis tiujn landojn, sed mi ne certas pri aliaj lingvoj. Cxu
      aliaj povas rekomendi librojn pri Vicxo en naciaj lingvoj krom la angla?

      Kiam mi havas pli da tempo (mi havas almenaux 4 libro-projektoj
      aktuale kun datlimoj!) mi promesos komenci traduki la kurson pri
      Vicxo, kiun mi instruas en Esperanton, se estas suficxe da intereso.

      Kun benoj

      Harry

      --- In esperanto_vicxanoj@yahoogroups.com, "Juanjo" <jujovema@...> wrote:

      > Saluton geamikoj:
      >
      > Mi estas Juanjo, el Hispanio. Mi vidis en alia grupo kio ekzistas cxi
      > tiu grupo kaj mi volas scii pli pri Vico.
      >
      > Bedauxrinde mi ne konas multe. Mi legis artikoletojn pri gxi kaj
      > interesas al mi.
      >
      > Mi neniam prkatikis cxin tiun religion.
      >
      > Amike
      >
      > Juanjo

    • Juanjo
      Message 2 of 3 , Dec 1, 2008
        Saluton Harry

        Dankon al vi por permesi ke mi partoprenos en la grupon kaj por via afabla bonvenon.

        Da longa da tempo ni havas diversaj libroj en la librejo, en la hipana lingvoj. Mi preferas acxeti la librojn en la libro-vendejoj cxar placxas al mi atente rigardi.

        Normale, gxi estas tradukoj de la angla, kaj vi povas havi ideon pri kio estas Vico.

        Mi povus skribi la titolojn sed, ili estas en la hispana. Kiam mi havos tempo mi sercxos gxin kaj mi vidos la originala titolo, por ke vi diru al mi se vi jam konas. Mi provas traduki gxin esperante.

        "Diario de una bruja" de Sibyl leek (Cxiutaga Sorcxisitino)
        "Lo que hacen las brujas"de Stewart Farrar. (Kio Faras la Sorcxistinoj)
        "La Biblia de las brujas","Ocho sabbats para brujas" de Stewart Farrar. (La Biblio de la Sorcxisitinoj)

        Ankaux estas libro de kataluna virino kiu skribis pri Vico. Cxar la mediterranea hispana zono, mi ne scias kial, estas tre rilatigata kun la nomitaj okultaj sciencoj.

        Oh, la tradukon de via kurso estos interese. Mi esperas ke mi povos legi gxin iun tagon.

        Benoj por vi.

        Juanjo