Re: [eskv] Claude Piron 1931-2008

  • Jon Zuck
    Message 1 of 2 , Jan 23 1:08 PM
      Tio estas tre malgxoja novajxoj. Al mi mankos li. Mi ege ┼Łatis Gerda, kaj antaux kelk monatoj legis Tien.
      Mi planis legi aliajn da liajn librojn, kaj kontakti lin rekte. Mi sencis ke ni havis multe interesoj komune.

      Kvankam li ne estas for, al ni mankos li.

      Ripozu bien, S-ro Piron!

      Ame,

      jon

      2008/1/23 D Gary Grady <DGary.Grady@...
      >:

      Lau` mesag`o de Henri Masson, Claude Piron hierau` mortis en sia hejmo.
      La bedau`rinda novaj`o jam aperis en Vikipedio:

      http://eo.wikipedia.org/wiki/Piron

      Li multe verkis en kaj pri Esperanto kaj estas aparte konata pro la
      lernolibro/romaneto "Gerda Malaperis" kaj pro libro pri la beleco kaj
      esprimkapablo de la ordinara parolata lingvo, "La Bona Lingvo".

      Unu el liaj lastaj projektoj estis mallonga filmo en la angla pri
      Esperanto: http://youtube.com/watch?v=_YHALnLV9XU

      --
      D Gary Grady
      Durham NC USA

      --
      Jon

      http://www.frimmin.com
      http://www.wildwebweaving.com

      "Just sit there right now. Don't do a thing. Just rest. For your separation from God is the hardest work in the world."
                        ~Hafiz