RE: [erasmusbilecik]

  • didem şebnem torun
    Message 1 of 5 , Jun 1, 2011
      merhaba....
      Ben ilk olarak uluslararası ilişkiler ofisiyle görüştüm. bölümle ilgili üniversite ayarladık. daha sonra bölüm kordinatörümüzle ders eşleştirmesi yapmamı söylediler. eşleştirmeler bittikten sonra belgelerimizi karşı üniversiteye göndermemde yardımcı olmaları için tekrar uluslararası ilişkiler ofisine gelmem söylendi.....

      To: erasmusbilecik@yahoogroups.com
      From: evsvavt@...
      Date: Tue, 31 May 2011 17:03:14 +0300
      Subject: [erasmusbilecik]

      merhabalar acaba gerekli belgeleri hazırlamak için bölüm koordinatörleriyle mi yoksa uluslararası ilişkiler ofisiyle mi irtibata geçmeliyiz..