File - The Pyramid Power.htm

  • epiramida@yahoogroups.com
    Message 1 of 35 , Jul 11, 2010
      www.ThePyramidPower.com

      Va reamintim ca am relansat site-ul The Pyramid Power intr-o noua forma mult mai utila. Dupa mai bine de o jumatate de an de absenta, am revenit cu un site mult imbunatatit si optimizat. In acelasi timp am simplificat foarte mult interfata grafica. Am pastrat mesajele de pe vechiul site, si structura impartita pe doua mari forumuri: engleza si romana.

      CLICK Aici pentru a va inscrie absolut gratuit: http://www.thepyramidpower.com/romanian/ucp.php?mode=register

      !!! ATENTIE !!!

      Yahoo a inchis peste 20 de servicii gratuite in ultimii ani, precum GeoCities, 360, sau Yahoo Gallery, s.a.

      La fel se poate intampla si cu Yahoo Groups. Nimeni nu ne poate garanta acest serviciu; este gratuit si grupul de discutii ePiramida, poate fi inchis oricand.

      Avand in vedere aceste probleme care in mare parte sunt generate de criza economica mondiala, va rugam sa ne mutam toate discutiile pe noul forum: http://www.thepyramidpower.com/romanian/

      CLICK Aici pentru a va inscrie absolut gratuit: http://www.thepyramidpower.com/romanian/ucp.php?mode=register

      Succes !

      !!! ATENTIE !!!

      Avantajul de a fi membru inscris:

        VizitatorMembru
      Postari
       Poate folosii propriile icoane pentru topicuri / postari
      DA
       Poate vedea forumul
      DA
      DA
       Poate incepe topicuri noi
      DA
       Poate citii forumul
      DA
      DA
       Poate raspunde la topicuri
      DA
      Continut
       Poate atasa fisiere in mesaje
      DA
       Poate folosii BBCode
      DA
       Poate downloada fisiere
      DA
       Poate posta imagini
      DA
       Poate folosii semnatura in mesaje
      DA
       Poate folosii emoticons :)
      DA
      Actiuni
       Poate revitaliza topicurile proprii (bump)
      DA
       Poate trimite topicuri prin email
      DA
       Poate printa topicuri
      DA
      DA
       Poate sa raporteze topicuri cu probleme
      DA
       Poate sa se subscrie unui forum
      DA
      DA
      Diverse
       Poate posta pe forum fara aprobarea moderatorilor
      DA
       Contor unic pentru topicurile proprii
      DA
       Poate cauta pe forum
      DA
      DA
      Votare / Sondaje
       Poate crea sondaje in topicurile proprii
      DA
       Poate vota in alte sondaje
      DA

      CLICK Aici pentru a va inscrie absolut gratuit: http://www.thepyramidpower.com/romanian/ucp.php?mode=register

      Daca aveti deja cont pe forum, trebuie decat sa vi-l reactivati intrand aici: http://thepyramidpower.com/ucp.php?mode=resend_act ... Introduceti user-ul si email-ul cu care ati subscris, si automat pe mail-ul respectiv ve-ti primii o parola temporara, aleasa aleatoriu de server. Apoi, dupa ce va logati puteti sa o reschimbati cu o alta parola aleasa de dumneavoastra.

      Avantajele noului site:

      • mult mai usor de folosit;
      • mult mai bine structurat;
      • protectie foarte buna impotriva spam-ului si a atacurilor nedorite;
      • optimizare foarte buna pentru motoarele de cautare;
      • pot fi trimise 5 atasamente, stocate intern, a cate 10 MB fiecare in fiecare mesaj;
      • pot fi atasate poze direct in masaj, stocate intern, in afara de cele stocate in afara forumurilor;
      • casuta interna de mail poate fi impartita in 10 categorii, fiecare cu 100 de mailuri maxim;
      • functie de cautare mult mai buna si complexa fata de varianta precedenta;
      • si foarte multe alte avantaje pe care va rugam sa le testati chiar dumneavoastra, aici: http://www.thepyramidpower.com/romanian/

      Aceasta varianta este inca in stadiul de dezvoltare BETA si se afla in teste. Ne cerem scuze pentru eventualele erori si disfunctionalitati aparute, si va cerem sprijinul in rezolvarea lor, prin a ne informa pe mail depre ele.

      CLICK Aici pentru a va inscrie absolut gratuit: http://www.thepyramidpower.com/romanian/ucp.php?mode=register

      Nota: Toate mesajele, imaginile si atasamentele care incalca drepturile de autor, vor fi sterse de pe forum. La 3 abateri vom fi nevoiti sa blocam userul si/sau IP-ul. Daca folositi citate si/sau imagini de pe site-uri cu licenta GNU, va rugam sa respectati exact procedura lor (link, GNU Free Documentation License, etc.) Oricum fiecare membru este raspunzator direct pentru ceea ce scrie pe forum. Sunt acceptate link-uri catre Youtube, Video Google, Metacafe, etc. deoarece in acest caz ei reprezinta serverele de stocare a materialelor cu pricina. Ne asumam dreptul de a sterge orice mesaj abuziv ca limbaj sau ca tema.

      Detalii tehnice: Initial site-ul era cazat pe un script de phpNuke modificat de noi pentru a functiona pe aceeasi baza de date, cu aceeasi utilizatori, dar tabele diferite pentru cele doua portaluri / forumuri (engleza / romana). Am constatat ca scriptul era foarte greoi, incarcand extrem de mult baza de date. Apoi, cateva site-uri de hacker-i (rusesti si ukrainiene) au descoperit brese de securitate in scriptul nostru injectand spam cu reclama catre site-uri pornografice.

      Am decis ca trebuie sa portam site-ul catre ceva mai simplu de folosit, si cu o siguranta mai mare. Au fost cateva incercari de scripturi intermediare, ca in final sa ne oprim la phpbb3 modat SEO si Anti-SPAM. Este ceva simplu de folosit, spre care a fost relativ usor sa exportam site-ul vechi.