RE: [epiramida] un experiment cu aur

  • Dan
    Message 1 of 2 , Jun 30, 2004

      Pai ar trebui verificat. Intai cu un pendulul si apoi cu tensiometrul (sau cum se chiama).

                  Referitor la pendul stiam si eu niste faze:

       Pui pendulul pe degetul mare si zici cam 10 intrebari la care sa raspunzi tu si care sa fii sigur de ele: “Imi place sa mananc spana ?si tot asa., si vezi cum se misca

      Apoi pui intrebari la care nu esti sigur. De ex: “Mi-ar face cu adevarat placere sa ma duc la …” etc. Cred ca subconstientul trimite pendulului vibratii care sa-l faca sa se miste in concordanta cu ceea ce crezi tu cu adevarat.

                  ..  oricum, sunt multe metode de a patrunde in acea parte a creierului mai putin accesibila. Pendulul e una din cele mai simple.