Salam

  • embaaz
    Message 1 of 1 , Apr 25, 2007
      Hər birinizə bu qrupa daxil olduğunuz üçün dərin minnətdarlığımı
      bildirirəm. Mənə elə gəlir ki, radioelektronika sahəsində
      fikirlərimizi bölüşmək bu sahə ilə maraqlanan hər bir şəxs üçün
      maraqlı olardı. Ona görə d gəlin bu sahəyə aid bildiklərimizi paylaşaq
      və bildiklərimizi öyrənmək istəyənlərə verək. Əgər bu sahə haqqında
      sizə kitablar lazım olarsa mənə müraciət edə bilərsiniz.

      Dərin hörmətlə Embaaz@...