Avanç de "El 9 Galop" número 12

  • quantic27
    Message 1 of 4 , Oct 1, 2002
      En exclusiva pels subscrits a la llista de correu de "El 9 Galop
      News" us presentem un avanç d'algunes seccions del número 12 de la
      nostre revista.

      Ei!! La vida pot ser diferent si ets bastoner!!!:

      Ei!! La vida pot ser diferent si ets bastoner!!! L'altre dia vaig
      conèixer un casteller i vam estar comentant les sortides,
      actuacions, viatges, assaigs que fem a les nostres respectives
      entitats... I em vaig adornar del "chollo" que es ser d'una
      associació de cultura catalana. Si ets bastoner (o en el seu cas,
      Casteller) tens més possibilitats de viatjar per terres catalanes, i
      de vegades per terres estrangeres. En aquella mateixa conversació a
      part del casteller i jo, també hi havia dos nois més que "flipaven"
      dels avantatges que te formar part de un grup de cultura Catalana. El
      casteller va anomenar 4 o 5 borratxeres que havia "pillat" en algunes
      actuacions, per que ens va estar explicant que la seva colla sempre
      que enlairen un castell novell desprès l'emulen amb el seu respectiu
      símil amb alcohol (sort que per ara només han aconseguit pujar com a
      màxim el castell anomenat: "la torre" (4 de 6) i que són una colla
      amb només 3 anys d'existència)

      EIN..!? que estrany avui estic relatant una historia, de manera
      tranquil·la i sense desfasar-me gens... com podria fer per donar-li
      més dinamisme al article? ... deixem rumiar.. mmmm... mmmm....ja
      està!

      PER 15 Cèntims: ¿AVANTATGES DE SER BASTONER?
      Benvinguts al nou concurs fantasma on jo mateix faré de concursant i
      de presentador!!
      Per 15 cèntims d'Euro... ¿Avantatges de ser bastoner? Un, dos,
      tres ... "respongui otra ves"... Que contribuiràs a tasques perquè no
      desaparegui la cultura catalana...

      - Que contribuiràs a tasques perquè no desaparegui la cultura
      catalana
      - Que dominaràs el bastons millor que ningú
      - Que podràs viatjar per tota la geografia Catalana
      - Que podràs viatjar a l'estranger per preus econòmics (si no
      et fan la "pua")
      - Que podràs construir amb bastons canoes i travessar rius en
      mig d'un bosc.
      - Que podràs fer de doble a la guerra de les galàxies
      - Que podràs passar de quedar amb la teva veïna lletja (amb
      berrugues i "mostachu") del 5é amb l'excusa que tens una actuació a
      Txecoslovàquia (per cert que aquest país ja no existeix, fa uns anys
      es van dividir en dos... República Txeca i Eslovàquia )
      - Que podràs imitar a les taquilles del metro amb tres bastons
      a la altura del melic
      - Que podràs anar a demanar al metro amb els picarols i els
      bastons emulant a un home orquestra
      - ... emm ... Que podràs estalviar-te pasta amb el carnet
      jove...

      HHHUIIIIINNMNXTTXXFFF... (onomatopeia que simula el soroll d'una
      botzina típica dels concursos de la "tele" quan s'equivoquen)...
      Error!!!
      L'ultima resposta es incorrecta... encara que tinguis el carnet jove
      es impossible que et rebaixin la quota, però que més dona... Ei!! LA
      VIDA POT SER DIFERENT SI ETS BASTONER!!!!

      Que tal? M'ha quedat be el programa? Potser un dia de aquest faig un
      altre... no se... home, ha estat un bon recurs literari per colar una
      altre "Ei!! La vida pot ser diferent si ets bastoner" ... cada cop es
      més difícil aconseguir que la secció continuï en el seu nivell
      habitual... (per cert, la secció te un nivell ...baix... però te un
      nivell!!)

      Roger Giménez
      "Ell si que és diferent i no pas la vida!!"

      Tot això i molt més ho podreu llegir més extensament en el número 12
      de "El 9 Galop" que sortirá a mitjans d'Octubre.

      Queda clar que els drets d'autor són propietat del mateix autor i de
      la revista "El 9 Galop" pel que queda prohivida la seva reproducció
      total o parcial en altres mitjans sense el seu consentiment exprés.