site-ul zilei

  • Marius V. Dragusin
    Message 1 of 14 , May 20, 2003

      Calculati-va compatibilitatea ;-)

      http://www.lovecalculator.com

      (site premiat!)

      --

      Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com

    • Marius V. Dragusin
      Message 2 of 14 , May 27, 2003

        http://www.realitatea.ro/

        Message 3 of 14 , Jul 22, 2003

          http://arunitza.home.ro

          --

          Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com

          CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search

        • Marius V. Dragusin
          Message 4 of 14 , Jul 25, 2003
          • Marius V. Dragusin
            Message 5 of 14 , Aug 25, 2003
              This Website is dedicated to a period of Romanian history, shaped by the communist Dictator Nicolae Ceausescu.
              The content of this site is a loose collection of material we gathered over the last years from different sources . . .

              http://www.ceausescu.org/

              .
              --
              Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com
              http://www.mail.com/?sr=signup

              CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
              http://corp.mail.com/careers
            • Marius V. Dragusin

                Message 7 of 14 , Aug 27, 2003
                  http://www.pronatura.ro
                • Marius V. Dragusin
                  Message 8 of 14 , Sep 18, 2003

                    Un ghid practic pentru aspirantul la doctorat in Statele Unite :

                    http://www-2.cs.cmu.edu/~mihaib/ghid-doc/

                    .

                    Message 9 of 14 , Oct 9, 2003
                    • Marius V. Dragusin
                      Message 10 of 14 , Oct 14, 2003
                        Cel mai tare pensionar

                        John Evans a muncit o viata intreaga in constructii si abia la pensie si-a dat seama ca este singurul om din lume care poate tine in echilibru, in virful capului, o suta de caramizi.

                        Evans spune ca, din acel moment, a inceput sa lucreze cu capul. Mai precis, a devenit campion mondial la tinut obiecte grele in echilibru pe crestet. De la caramizi a trecut la navete de bere, apoi la automobile si barci cu motor.
                        Pensionarul detine nu mai putin de 30 de recorduri Guinness, la 11 categorii. Acum isi cistiga existenta din show-uri televizate si din aparitii in cadrul unor evenimente caritabile.
                        Site-ul sau personal, www.headbalancer.com, are o galerie cu imagini incredibile, dar adevarate.

                        Scurtaturi cu surprize

                        Site-ul Tinyurl.com, care creeaza scurtaturi pentru adrese web prea lungi, a decis de ceva timp sa stearga din baza sa de date scurtaturile care inregistreaza un mare numar de click-uri. Astfel incit, daca un prieten va trimite un link prescurtat cu Tinyurl.com, se poate intimpla ca acesta sa nu duca nicaieri. Din acest motiv, va recomandam un serviciu imbunatatit: www.snurl.com. Nu numai ca nu blocheaza link-urile populare, dar site-ul sau are chiar si un top al celor mai vizitate link-uri. Clasamentul de pe www.snurl.com ne ajuta sa aflam care sint cele mai populare noutati de pe web.

                        Tot ce este bun de mincat

                        Site-ul www.foodreference.com este o enciclopedie online cu date inedite despre orice obiect digerabil. Sectiunea sa de articole le ofera romanilor ocazia de a citi despre o sumedenie de alimente putin intilnite in tara noastra.
                        Unul dintre acestea este “bama”. Francezii ii zic “gombo”, iar englezii “okra”, dar nu il poti gasi cu usurinta pe tarabele din Europa. Singurii care se dau in vint dupa bame sint grecii si turcii. Cei din vestul Europei sint insa mai familiarizati cu “tofœ” - o gelatina din soia, cu consistenta asemanatoare cu cea a brinzei.
                        O scurta vizita pe foodreference.com ne convinge ca, de-a lungul timpului, lumea s-a inselat in privinta multor alimente. Astfel, acum citeva sute de ani, se credea ca tomatele sint otravitoare.
                        Chiar si astazi, oamenii sint convinsi ca rosiile sint legume - desi, din punct de vedere stiintific, ele sint considerate fructe.

                        EvZilei

                        Message 11 of 14 , Oct 20, 2003

                          http://www.andreigheorghe.ro/forum/viewtopic.php?t=8586&postdays=0&postorder=asc&start=0

                          --

                          Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com

                          CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search

                        • bianca_marcovici
                          Message 12 of 14 , Oct 23, 2003
                            site-ul mei este la:
                            http://bianca.home.icq.com
                            e vechi de pe vremea cind fiica mea era in anul intii la Tehnion
                            Haifa,deci fara mari pretentii,e in loc de recomandare,de"dosar"!
                            postez ceva din ultima vizita la Bucuresti;imi cer scuze daca cineva
                            l-a vazut deja:
                            Parcheaza ma$ina la Harvard
                            De Israel Horovitz
                            Director Harry Eliad
                            Am vazut o piesa la Teatru Evreiesc de Stat demna de a fi luata in
                            seama si recomandata tuturor celor care iubesc teatrul si ,nu numai!
                            Doi actori Constantin Dinulescu si Maia Morgenstein umplu scena ,te
                            introduc intr-o lume previzibila dar impacata cu sine dupa ce plata
                            tuturor lucrurilor nesabuite din viatza sunt platite intr-un fel sau
                            altul.Profesorul de muzica Jacob Brackish mai are un an de trait.Sta
                            singur si asculta postul de muzica clasica stind intr-un scaun
                            vesnic acoperit cu un pled.Da un anunt in ziar pentru o ingrijitoare
                            care sa-i faca menajul si sa doarma in casa sa.O fosta eleva Kathleen
                            Hogan vine si se angajeaza pe acest post,pe o vreme
                            infernala,viscol!Profesorul cu aparatul de surzenie in urechi(mai
                            t6rziu un fals aparat) este ingrijit de pedanta catolica care,in
                            realitate venise sa se razbune pe fostul profesor de muzica ,evreu
                            singuratic care i-a picat la examene toata familia ,bineinteles la
                            timpul sau.Povestea dramatica cu incursiuni in trecut da la iveala o
                            paleta de regrete si acceptari,o infuzie de autoflagelari si o mare
                            iubire ascunsa(mama ingrijitoarei fiind fosta iubita a profesorului
                            care a parcat masina la Harvard,adica in curtea sa)Testul muzical pe
                            care i-l cere profesorului in care fosta eleva recunoaste toate
                            temele muzicale fara nici o greseala luind nota maxima este punctul
                            culminant al spectacolului regizat de Horea Popescu si ilustrat
                            muzical de Vasile Manta.Cum nu ma incumet decit la o scurta
                            prezentare neavizata va rog ,deci sa incercati sa ajungeti la Teatrul
                            Evreiesc pe orice vreme,merita!
                            Un spectacol iesit din comun prin prezentza celor doi actori de elita
                            tinind seama ca piesa a avut succes rasunator la Paris si pe Broadway
                            in stagiunea 1991-92.Ce m-a surprins absentza publicului bucurestean
                            la o asemenea premiera de zile mari.Se putea face mai multa
                            reclama.Alte piese "usurele "pe care le-am vazut in turul meu de
                            fortza prin teatrele bucurestene au avut mult mai multa publicitate
                            si spectatori!
                            bianca din haifa
                          • bianca_marcovici
                            Message 13 of 14 , Oct 24, 2003
                              --- --- "Israel fara horoscop'
                              Mirel Bratesh
                              Roman
                              Editura "Viitorul Rom^nesc".2003
                              Tot in saptam^na trecuta c^nd am reusit "turul meu de fortza "prin
                              Bucuresti vazind in fiecare seara cite un spectacol am reusit sa
                              ajung si la" o lansare de carte "surpinzatoare!
                              "Israel fara horoscop "si un autor Mirel Bratesh ,scriitor din Haifa
                              (ziarist si inginer pensionat)
                              Ma leaga de el amintiri.A fost prrimul care mi-a calcat pragul
                              ca "ola hadasha" daruindu-mi o carte" Zatz" punindu-ma in tema cu
                              cine sa schimb o vorba la asociatie sau, la reviste!
                              - Vorbeste cu Sebi Costin,Virgil Duda,I Schechter,Al .Mirodan…,mi-a
                              zis pe atunci,acum 12 ani! Dar sa ma intorc la lansarea de carte de
                              la "Sala
                              oglinzilor' de la sediu U.S.Multa lume,am revazut niste prieteni
                              buni,dar vai, iar vor trece multi ani pina cind,poate voi reveni! Mi-
                              am cumparat cartea ,chiar inainte de a intra in sala.Autorul era
                              emotionat.Dadea autografe !Pe mine m-a sarit.Mi-a zis clar:am timp
                              ACASA sa-ti dau autograf"!
                              Cartea a fost prezentata scriitorii Eugen Uricaru, George
                              Balaitza si autorul.Au mai luat cuv^ntul si alti scriitori din sala!
                              Cartea este o fictiune dupa cum zice autorul dar,dupa mine destul de
                              transparenta.Nu vreau sa destainui exact aluziile legate de asociatia
                              noastra sau ,chiar de viatza noastra at^t de reala si
                              de nelinistita(chiare azi alt atentat,iar la Haifa nu mai zic,dar
                              Dumnezeu e mare!),fiecare se va descoperi sau nu ...in r^ndurile
                              cartii!
                              "Israelul este un imens laborator la care se experimenteaza
                              natura umana.Evreitatea este numitorul comun"(..) "Fiindca ma gindesc
                              la scriitorii emigranti.Cei a caror patrie,cum de nenumarate ori am
                              spus,este limba.Ei sunt poate cei mai pagubiti.Presupunind ca au ce
                              spune,ei nu mai au pentru cine scrie.Sunt oameni care populeaza
                              romanul lui Brathesh "Tribul",cum bine spune autorul.Mai degraba
                              involuntar ,Ei ajung sa traieasca sectant.Scriu si se citesc intre
                              ei…( )
                              Povestea lui Dan Constantineanu Clarenfeld este convingatoare in
                              sine.Bratesh nu face din teribila dilemma a imigrantului un lamento
                              mai mult sau mai putin conjuctural si ,nici din teama exilului o
                              cariera.Bratesh doar traieste si scrie( ) scrie in "pro amicitia"
                              George Balaitza
                              Dupa rasfoirea celor 370 de pagini de roman ale autorului Mirel
                              Bratesh , considerat la noi ,alaturi de romancierul Virgil Duda ,ca
                              unul din reprezentantii literaturii israeliene de limba rom^na
                              adica, (sa n u uit pe scriitorii consacrati si cunoscuti, Alexandru
                              Sever si Gina Sebastian Alcalay) ,doar pentru o prezentare schitzata,
                              in fuga,g^ndindu-ma mai mult la
                              semnalarea cartii la Bucuresti si, posibilitatea de procurare mai
                              usoara,adica sper sa apara si in librarii, ca
                              subiectele "inflamabile' vor fi puse pe tapet fara indoiala ?
                              Bianca Marcovici din Haifa