Halloween vs. Craciun

  • Ciobota Ioan
    Message 1 of 2 , Nov 2, 2011
      = www.ioanciobota.wordpress.com =

      Halloween vs. Craciun

      Halloween - groaza, monstri, schelete, vampiri, dovleci cu lumanari, vrajitori, mumii, spirite rele, focuri, raul, ocultul, fantome, diavoli, divinatii, cranii, horror, sange.
      Noaptea in care se crede ca se deschid portile mortii si cei morti vin sa comunice cu oamenii.
      Sarbatoarea dracilor.

      Craciunul - bucurie negraita si stralucita, lumina, vesti bune, nastere, copii, viata, parinti, animale, colinde, familie.
      Noaptea cand cu adevarat s-a deschis Cerul si pastorii au vazut si au auzit coruri de ingeri.
      Noaptea cand Dumnezeu - Cel care este viu in vecii vecilor - a deschis comunicarea cu oamenii prin Cuvantul, Logosul intrupat - Isus Cristos.
      Sarbatoarea lui Cristos.

      Diavolul a fost intotdeauna un imitator. Halloween-ul este doar un fals oribil, demonic, diavolesc.

      Craciunul este Cerul coborat pe pamant in trupusorul firav al Domnului Isus Cristos - Fiul Dumnezeului Celui Preainalt, Cel care este viu in vecii vecilor, Creatorul celor vazute si nevazute.

      TU, ce sarbatoresti?
      TU, pe cine alegi?
      TU, de partea cui vrei sa fii?
      Pentru vesnicie, nu doar pentru o noapte...

      Ioan Ciobota

    • Adrian Zago
      Message 2 of 2 , Nov 9, 2011
        Locuiesc de ani buni in Irlanda - tara spiridusilor.
        In fiecare an de Halloween am vazut doar veselie si fericire pe fata celor mai multi - si in special pe fata copiilor veniti la colindat.
        Trick or treat? -> Ne dati sau nu ne dati?

        Nu confundati kitsch-ul promovat in Romania cu ceea ce se intampla in realitate in tarile civilizate de Halloween.
        Aceste serbari nu au nimic dar absolut nimic diavolesc!

        Constat insa ce infricosatoare poate fi intoleranta si ignoranta in numele religiei.

        Cine iti da tie mocofane dreptul sa judeci? Biblia zice dimpotriva - sa-ti vezi de treaba ta si o sa ti se deschida cerul!
        Ce aberatii...

        Te saftuiesc, ca in loc sa mai postezi astfel de idiotenii, sa-ti urmezi tratamentul cu "sfintenie" si sa-ti iei pastilele la timp.
        Crede-ma ai nevoie de tratament si liniste - altfel il vei vedea pe Dumnezeul tau din ce in ce mai des si mai clar.

        Regards
        Adrian Z.