DespreSuflet - articole (18-24 iunie)

  • News DespreSuflet
    Message 1 of 1 , Jun 23, 2010
      Mai jos gasiti cateva fragmente din noile articole afisate pe DespreSuflet.

      Cand copilul este foarte mic si are doar cateva luni, el nu intelege cuvintele pe care le aude in jurul lui, creierul lui nu este inca pregatit sa inteleaga cuvintele si nu este suficient de dezvoltat, iar asta reprezinta ceva normal si se intalneste la toti bebelusii, fara exceptie. Bebelusul, insa, intelege ceva mult mai important atunci cand i se vorbeste si anume tonul vocii. In special, tonul vocii mamei va fi cel care va structura mare parte din viitorul adult. [...]

      Cercetarea sexualitatii a fost considerata de lumea academica a deceniului trecut o manifestare teribilista cu tente voyeuriste a tinerei generatii de cercetatori, concluzionand ca este lipsita de rigurozitate si seriozitate stiintifica. [...]

      In ce limba vorbim unui copil cu deficit de limbaj, dar unui copil cu TSA (tulburare din spectrul autist)?
      Copilul cu autism, ca oricare alt copil, are nevoie de iubire, de multa iubire neconditionata! [...]

      Din tot alfabetul, nicio alta inlaturare a doua litere nu provoaca atatea batai de cap. De cate ori, inabusiti de emotie am asteptat un raspuns, de cate ori nu am simtit ca ne cade cerul in cap cand am auzit un „nu” hotarat.
      Cu totii si-au facut datoria, parinti, profesori, iubiti, prieteni, toti ne-au servit cate o portie mai mult sau mai putin digerabila de „nu-uri”. [...]

      In sensul clasic al teoriei democratiei, mass-media este menita sa difuzeze si sa raspandeasca informatii despre problemele publice si politice, sa informeze corect si la timp cetatenii, care, la randul lor, vor influenta procesul decizional la nivelul societatii.  [...]